Gå til innhold

Hvilken sex stilling får du orgasme?

Anbefalte innlegg

Gjest Dustete
Skrevet (endret)

.

Endret av Dustete
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.7.2022 den 20.29):

Ingen😭😭😭 Må alltid hjelpe til med hånden. Føler meg som feilvare, det er kjempekjedelig.

Anonymkode: 1545b...533

Halloooo???! De aller fleste kvinner må jo det! Vet du ikke det? Du er ingen feilvare kjære deg! 

Anonymkode: 32004...670

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Resignert skrev (På 23.7.2022 den 15.46):

Heldig for deg, og enda mer heldig for de menn som har fått oppleve deg, eller andre damer som fungerer like godt sammen med menn!

Jeg tror det er fordi jeg har stor klitoris innvendig, som jo gjør at jeg kommer lett, bare med litt kiling ved inngangen av vagina også. Min klitoris på utsiden er liten . Tror det er forskjell hvordan vi er innvendig. Føler meg heldig som kommer av samleie/penetrering :) 

AnonymBruker
Skrevet

I absolutt alle.

Anonymkode: 6d8c4...6b6

AnonymBruker
Skrevet

Det her er på ingen måte representativt for befolkningen generelt, TS.

All forskning viser kun ca 20 % av alle kvinner får orgasme av penetrering alene. 

De fleste av kvinnene som svarer i denne tråden, og som frekventerer dette underforumet generelt, er trolig i akkurat den heldige, lille brøken.

Bare ikke tro at orgasme ved pentrering alene er noe som de fleste kvinner er fysisk i stand til.

Anonymkode: 2cfd9...634

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

All forskning viser kun ca 20 % av alle kvinner får orgasme av penetrering alene. 

Greit nok, men en stilling kan jo innebære mer enn penetrering. Får man orgasme ved misjonær kombinert med egen hånd eller eventuelt en vibrator er jo det fint?

Menn flest synes det er flott at damer bruker hånda på seg selv under sex

Anonymkode: d667f...fad

AnonymBruker
Skrevet
Mysticgirl skrev (2 timer siden):

Jeg tror det er fordi jeg har stor klitoris innvendig, som jo gjør at jeg kommer lett, bare med litt kiling ved inngangen av vagina også. Min klitoris på utsiden er liten . Tror det er forskjell hvordan vi er innvendig. Føler meg heldig som kommer av samleie/penetrering :) 

Er du glattbarbert eller har trimmet og frisert hårvekst rundt vagine. Bredt eller smalt?

Anonymkode: 356d6...01f

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du glattbarbert eller har trimmet og frisert hårvekst rundt vagine. Bredt eller smalt?

Akkurat det er vel totalt irrelevant for trådens tema.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg kjører pikken i nr 2 på kona. 

Anonymkode: fe897...0ca

Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Haha, det kan du bare spekulere i 😁

AnonymBruker
Skrevet
Mysticgirl skrev (30 minutter siden):

Haha, det kan du bare spekulere i 😁

Håper trimmet og bred frisyre. Det er utrolig digg og pirrende. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.7.2022 den 10.57):

Oppfølgingsspørsmål - kommer dere lettest av rolige "støt" eller raske? Og er det best med konstant rytme eller varierende rytme?

Anonymkode: d667f...fad

Rolig for seg i starten bakfra hvor jeg holder rundt hoftene og kjenner det klasker deilig imot av skinnfrakken, blir monsterkåt av den lyden og etterhvert økes det til et jevnt og bedagelig tempo.

Rett før orgasmen kommer så går det passe villt for seg, da klaskes det hyppig og kneskjælven er ikke til å unngå..😀prøver å legge mesteparten av ladningen på skinnfrakken til slutt, med tidligere ex i yngre dager var det greiere..da hu skjønnte klimakset var rett rundt hjørnet, snudde hu seg og avsluttet det hele oralt..sjukt deilig👍Kvarter etter litt klinings og at hu runka meg på tå hev igjen, var det alltid runde nr.2 med hu på topp..da holdt jeg alltid mye lenger og fikk til slutt en sinnsyk orgasme, samme var det for henner.. herregud og jeg savner de årene..

• Hjerte 1
Skrevet

Med den rette pikken kommer jeg i alle stillinger. Så mange ganger man orker. Jeg kommer fort, det tar kanskje 30 sekunder, så kan rekke ganske mye på kort tid. 🤣

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...