Gå til innhold

Hvilken sex stilling får du orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ri, doggystyle....

Anonymkode: 19a87...c0e

Hele skaftet inn, eller bare hodet på G-punktet når du får den bakfra? Jeg lurer på om kanskje vinkelen er feil. Aldri gitt jenta orgasme der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ingen😭😭😭 Må alltid hjelpe til med hånden. Føler meg som feilvare, det er kjempekjedelig.

Anonymkode: 1545b...533

Du er ikke feilvare, og det er deilig med en hånd. Kjør på

• Liker 1
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.7.2022 den 12.37):

I hvilken sex stilling får du orgasme?

Er det fordi du er aktiv eller partner som vet hva h*n gjør?

Hender det du får to eller flere orgasmer under samme sex akt?

Anonymkode: 356d6...01f

Alle vi har prøvd.  Alt fra 2 til 10 ganger avhengig av hvor lenge akten varer.

Anonymkode: d3a19...dfb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oppfølgingsspørsmål - kommer dere lettest av rolige "støt" eller raske? Og er det best med konstant rytme eller varierende rytme?

Anonymkode: d667f...fad

Slikker man, er en teknikk å slikke rundt klitoris 10 ganger forsiktig, så en liten runde rundt hull og lepper, deretter 20 ganger forsiktig rundt klitoris, så en runde rundt hull og lepper, deretter 30 ganger rundt klitoris igjen... fortsett så og øk litt trykk når du får respons, tilslutt er du oppe i 60 ganger og klimaks nærmer seg tenker jeg.. kan overføres til støt med pikk også. Ja det er en jobb, men så skal dama ha det deilig også.. og det er jo hele poenget med sex? Å påføre nytelse? Det i seg selv er deilig🤗

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ligger på ryggen, hun ligger på rygg oppå meg, kuken i stumpen, dildo i musa, en hånd på klitten og den andre på en pupp. Vi kommer som en kanoner begge to.  

Anonymkode: 3fafd...60d

• Hjerte 1
Gjest Drigo
Skrevet
Fioljenta skrev (19 timer siden):

Tja, egentlig ingen. Sjelden jeg får orgasme under samleie. 🤔

🙄

Skrevet

Ingen. Men mannen fingrer meg alltid til orgasme først. Penetrering er alltid over etter et psr minutter 🤣 så om jeg har hatt potensiale til å komme, så.er det for kort tid. Men elsker penetrering og sex likevel🙂

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Misjonær, såfremt jeg får tid/mulighet til å gni klitoris inntil ham.

Jeg ligger oppå ham med samlede ben og gnir klitoris mot ham, med ham inni meg såklart🥰

Ri/gni -riing som ikke går på opp/ned i hovedsak.

Jeg må selv jobbe for det og ha fokus på det for å få det til. Føler jeg tidspress funker det ikke.

Kommer lett om jeg blir slikket, og har kommet én gang med fingring uten klitorisstimulering, så tror jeg kunne «lært» meg til det vaginalt også. Måtte nok jobbet sammen om det med kjæresten, men fokuset ligger ikke der akkurat nå.

Anonymkode: 5118f...32e

• Liker 1
Skrevet (endret)
Drigo skrev (12 timer siden):

🙄

Burde kanskje spesifisert at dersom jeg skal få orgasme under samleie, så må jeg bruke en finger eller et leketøy mot klitoris. 😉 

Men sex og sexstillinger kan jo være godt uten orgasme også. 😄 

Endret av Fioljenta
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.7.2022 den 20.29):

Ingen😭😭😭 Må alltid hjelpe til med hånden. Føler meg som feilvare, det er kjempekjedelig.

Anonymkode: 1545b...533

Ja, mange kvinner føler nok det om de forholder seg til hva som skriver på et anonymt forum.

Men kvinner er altså de eneste (også blant dyr) som har et organ som er til for nytelse alene. Nemlig klitoris.

Når noen får orgasme via samleie uten å berøre klitoris utenpå, så handler dette fortsatt om klitoris. 

Så om noen skriver her at de er «heldig skrudd sammen» så er jo ikke det å tolke som «får orgasme uten involvering av klitoris». Den er involvert, da ved stimulering på en annen måte. 

Det er samme organ. 

Man er ikke uheldig skrudd sammen eller feilvare om man er i gruppen «de aller, aller første kvinner». Du er som majoriteten av kvinner, og folk må slutte med å fremstille kvinnelig seksualitet som noe «kjedelig, tregt» og at alt er fantastisk når man nærmer seg premissene til den mannlige seksualiteten.

Husk at når du føler deg som en feilvare, så er det fordi du er blitt overbevist om at gullstandard er den hendelse som gjør at MANNENS PENIS er i sentrum. 

Mens det som gjør at vårt rimelig awesome organ, nemlig klitoris, er i sentrum fysisk sett (altså fysisk berøring utenpå) = feil og dårlig i senga.

Og så får du huske på at alt handler om klitoris uansett hvilken vinkel og hastighet som måtte involveres. 

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Drigo skrev (12 timer siden):

🙄

Og poenget var? 🤷‍♀️

• Liker 2
Gjest Drigo
Skrevet
DundreMilfin skrev (2 timer siden):

Og poenget var? 🤷‍♀️

Telepati☺️

Skrevet
Drigo skrev (4 minutter siden):

Telepati☺️

Nei, det var å latterliggjøre noen som skriver «aldri orgasme utelukkende gjennom samleie».

Hvilket forøvrig gjelder de fleste kvinner statistisk. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Gjest Drigo
Skrevet
DundreMilfin skrev (1 minutt siden):

Nei, det var å latterliggjøre noen som skriver «aldri orgasme utelukkende gjennom samleie».

Hvilket forøvrig gjelder de fleste kvinner statistisk. 

Beklager at du misforsto! Et det noen jeg har stor respekt for, så er det hennes innlegg/bidrag på KG. 

Skrevet

Misjonær når han er så tett på at klitoris også blir stimulert :)

Skrevet
On 7/21/2022 at 8:33 PM, Mysticgirl said:

Kommer av alle stillinger. Er heldig skrudd sammen :) 

Heldig for deg, og enda mer heldig for de menn som har fått oppleve deg, eller andre damer som fungerer like godt sammen med menn!

• Hjerte 1
Skrevet
6 hours ago, DundreMilfin said:

Ja, mange kvinner føler nok det om de forholder seg til hva som skriver på et anonymt forum.

Men kvinner er altså de eneste (også blant dyr) som har et organ som er til for nytelse alene. Nemlig klitoris.

Når noen får orgasme via samleie uten å berøre klitoris utenpå, så handler dette fortsatt om klitoris. 

Så om noen skriver her at de er «heldig skrudd sammen» så er jo ikke det å tolke som «får orgasme uten involvering av klitoris». Den er involvert, da ved stimulering på en annen måte. 

Det er samme organ. 

Man er ikke uheldig skrudd sammen eller feilvare om man er i gruppen «de aller, aller første kvinner». Du er som majoriteten av kvinner, og folk må slutte med å fremstille kvinnelig seksualitet som noe «kjedelig, tregt» og at alt er fantastisk når man nærmer seg premissene til den mannlige seksualiteten.

Husk at når du føler deg som en feilvare, så er det fordi du er blitt overbevist om at gullstandard er den hendelse som gjør at MANNENS PENIS er i sentrum. 

Mens det som gjør at vårt rimelig awesome organ, nemlig klitoris, er i sentrum fysisk sett (altså fysisk berøring utenpå) = feil og dårlig i senga.

Og så får du huske på at alt handler om klitoris uansett hvilken vinkel og hastighet som måtte involveres. 

Forsåvidt riktig. Men fra en manns perspektiv er ikke nødvendigvis alle varianter av kvinnelig seksualitet så mye å glede seg over akkurat.

Ja, "gullstandarden" er faktisk når BEGGE har en nær og intens opplevelse, SAMTIDIG. Å styre etter detaljerte instruksjoner, eller måtte følge en helt spesifikk prosedyre for overhodet å få kvinnen i mål, blir over tid mer jobb enn kos og moro...

• Nyttig 1
Skrevet
Resignert skrev (1 time siden):

Forsåvidt riktig. Men fra en manns perspektiv er ikke nødvendigvis alle varianter av kvinnelig seksualitet så mye å glede seg over akkurat.

Ja, "gullstandarden" er faktisk når BEGGE har en nær og intens opplevelse, SAMTIDIG. Å styre etter detaljerte instruksjoner, eller måtte følge en helt spesifikk prosedyre for overhodet å få kvinnen i mål, blir over tid mer jobb enn kos og moro...

Nei, men da kan du jo trøste deg med at det i søler høyeste grad er likewise.

Eneste forskjell er at mannen statistisk sett alltid får orgasme og noe ut av det, mens kvinnen ikke gjør det. 

Om du tenker det å gi en lang blowjob er som terapi for rygg/lår/generell kropp og kjeve så tar du feil. 

De færreste elsker smaken av sperm, og har ikke nødvendigvis lyst til å ha den type stilling de vet partneren tenner på.

Men gjør de det? Ja. 

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, DundreMilfin said:

Nei, men da kan du jo trøste deg med at det i søler høyeste grad er likewise.

Eneste forskjell er at mannen statistisk sett alltid får orgasme og noe ut av det, mens kvinnen ikke gjør det. 

Om du tenker det å gi en lang blowjob er som terapi for rygg/lår/generell kropp og kjeve så tar du feil. 

De færreste elsker smaken av sperm, og har ikke nødvendigvis lyst til å ha den type stilling de vet partneren tenner på.

Men gjør de det? Ja. 

Å komme selv, i eller med en partner som får lite eller ingenting ut av det som skjer, vil ikke jeg anse som "å få noe ut av det". Heller motsatt, å komme selv, f.eks under et ordinært vaginalt samleie, er lite givende om ikke kvinnen også kommer en eller flere ganger under samleiet. Det hele oppleves da som en fiasko, ikke som en nytelse og positiv opplevelse.

• Nyttig 1
Skrevet

saksen eller ri, mens man nesten ligger  ned inntil mannen mens man rir.  og å ri motsatt retning.

doggy style må det finger eller vibb til. samme med misjonæren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...