Gå til innhold

Er dette et tegn på at hun var tent/kåt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Beklager teit spørsmål, håper jeg ikke bare får latterliggjørings-svar.

Jeg har holdt på å tekste ei jente i noen måneder nå. I går møttes vi et par timer i bilen min, bare for å snakke og bli bedre kjent. Jeg er 18 og hun er snart 20. Vi snakket om alt mulig egentlig og var veldig koselig stemning. 

Når hun skulle hjem og gikk ut av bilen, så jeg hun hadde en ganske stor bløt flekk akkurat på midten nederst på rumpa. Akkurat der musa er når hun sitter? Kan det være at hun ble litt tent på meg eller oss? Vi snakket ikke noe seksuelt, men som sagt det var fin og koselig stemning. Vi skrev til hverandre lenge etterpå og at det var hyggelig, men turte ikke spørre henne om dette. Kan også ha vært mensen eller urinlekkasje?

Beklager om det er teit spørsmål men jeg har ingen andre å spørre. 😢

Anonymkode: 41ab9...d6f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sorry bro, men det var nok rumpesvette. Veldig varmt om dagen nå 🥵

Anonymkode: 32e21...d36

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Huff så våt har aldri jeg opplevd å bli. Kan nok være svette hvis det er varmt. Da blir jeg og våt nedi der.. 

Som kvinne men er mye eldre så blir jeg egentlig ikke så lett våt .. må til litt håndtering for å bli det. Blir ikke det av meg selv slik er nå jeg da. Men folk er nå forskjellige. 

Anonymkode: 6c71f...154

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Beklager teit spørsmål, håper jeg ikke bare får latterliggjørings-svar.

Jeg har holdt på å tekste ei jente i noen måneder nå. I går møttes vi et par timer i bilen min, bare for å snakke og bli bedre kjent. Jeg er 18 og hun er snart 20. Vi snakket om alt mulig egentlig og var veldig koselig stemning. 

Når hun skulle hjem og gikk ut av bilen, så jeg hun hadde en ganske stor bløt flekk akkurat på midten nederst på rumpa. Akkurat der musa er når hun sitter? Kan det være at hun ble litt tent på meg eller oss? Vi snakket ikke noe seksuelt, men som sagt det var fin og koselig stemning. Vi skrev til hverandre lenge etterpå og at det var hyggelig, men turte ikke spørre henne om dette. Kan også ha vært mensen eller urinlekkasje?

Beklager om det er teit spørsmål men jeg har ingen andre å spørre. 😢

Anonymkode: 41ab9...d6f

tipper du kan skylde på skinnsete i bilen. blir klamt da. urinlekjasje tviler jeg på. mensen hadde syntes veldig ned en synlig rød flekk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun ble nok varm og svett. 

Anonymkode: 031b9...dea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Sorry bro, men det var nok rumpesvette. Veldig varmt om dagen nå 🥵

Ikke hvis hun var i Trøndelag! 🤣🤣

Anonymkode: 5cfc8...dbf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

ha ha ha ha trønder her nei men jaggu kan en svette i ræva lell.. hvis en er nervøs og  har litt adrenaline selv i trøndelag. 

Anonymkode: 6c71f...154

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du ikke hørt om "trønderræv"? Hårete og konstant svette kvinnfolk oppi der. "Klam i hakket, schø" 😂

AnonymBruker
Skrevet

Yeah right.

Anonymkode: bf844...c24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...