AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1 Skrevet 21. juli 2022 Det er alltid prat om menn som ser på yngre jenter, helt ned i 18års alder. Jeg har aldri fortsått de som kan bli seksualisert i så unge mennesker. Men idag på jobben kom det bort en ung mann, kanskje bare 18år, men så ut som en 22åring. Han jobber kun som sommer vikar. Jeg merket for første gang, wow hjelp. Han var utrolig skjønn og jeg skammer meg over tanken - er 33år selv og kunne nesten vært mora hans. Han kom bort å ville ha hjelp, kikket litt og var litt sjenert, kanskje han merket jeg kikket på han?🙉🙉🙈 Kunne nesten ønske jeg var ung igjen, når man ser dette. Lov å si? 😅 Noen andre som kan bli skremt over seg selv mtp alder? Anonymkode: f77ae...69d 1
Avstand Skrevet 22. juli 2022 #2 Skrevet 22. juli 2022 Altså... jeg har sett gutter i 14 års alder være kjekke. Jeg blir såklart ikke tiltrukket eller får noen fantasier, men for et par år siden så jeg en på sikkert 14-15. Syntes han så ut som en som kom til å bli ekstremt kjekk med alderen. Er litt yngre enn deg da, jeg var 26. Så da er han er kanskje 20 nå...
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #3 Skrevet 22. juli 2022 Avstand skrev (5 minutter siden): Altså... jeg har sett gutter i 14 års alder være kjekke. Jeg blir såklart ikke tiltrukket eller får noen fantasier, men for et par år siden så jeg en på sikkert 14-15. Syntes han så ut som en som kom til å bli ekstremt kjekk med alderen. Er litt yngre enn deg da, jeg var 26. Så da er han er kanskje 20 nå... Vet, men har aldri fått denne følelsen her. Fant ut han var 18år og jeg er 33år. Men han var så søt. Han kom mot meg 2 ganger, siste gang for å si hei merket jeg. Tror du han syntes jeg var attraktiv? Nei, kan han eldes 10 år.😅😖😖 Anonymkode: f77ae...69d
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #4 Skrevet 22. juli 2022 Jeg jobber som lærer på vgs. En gang har jeg hatt en 16-åring som bare… Han merka det aldri og fant kvinnen i sitt liv det året han hadde meg som lærer. Anonymkode: 1ae17...0ac
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #5 Skrevet 22. juli 2022 Da jeg var 16 var de guttene på 16-20 hotte. Nå som jeg nærmer meg 50 så ser jeg bare at de er guttehvalper og skjønner ikke hva jeg så i de når jeg selv var så ung. Jeg skjønner ikke dere som sikler på det som kunne vært barn og barnebarn av dere. Anonymkode: 20250...43f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå