Gå til innhold

Kjenner dere folk som forsatt røyker ( inne hos seg selv) med gjester tilstede?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner dere noen som fortsatt røyker inne i boligen sin? Stemoren min gjør det også når hun har besøk.  Når jeg nevner det til folk der det faller seg naturlig, blir de ganske overrasket over at det forsatt er noe folk gjør inne, men kanskje mest av alt hun utsetter gjester for det. Er det uvanlig nå til dags at folk røyker inne hos seg selv? 

Anonymkode: 48fc1...376

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen jeg kjenner gjør det lenger nå tror jeg. Svigermor gjorde det frem til vi fikk barn, da begynte hun å gå ut og røyke når vi var der. Men jeg vet ikke hva hun gjør når hun har andre gjester da.

Anonymkode: 46113...379

Skrevet

Nei, kjenner ingen som gjør dette lenger.

Skrevet

Ja, vet om en enslig eldre mann som gjør det, og har hørt fra en kollega at svigermoren hennes gjør det. Litt synd, for jeg tror ikke de er klar over at de kanskje hadde hatt mer besøk hvis de hadde røykt ute.

AnonymBruker
Skrevet

Min mor gjorde det så lenge hun bodde hjemme (er på sykehjem nå). Det var helt forferdelig. Alle klær gikk rett i vask når jeg kom hjem og jeg tok en dusj. Kunne aldri stikke innom foreldrene mine før jeg skulle noe annet for det var så ekkelt med den røykelukten. 

Anonymkode: aa66d...dd9

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Narkomane gjør det, og langt utpå landet i sære miljøer 

Anonymkode: d2411...f75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...