AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1 Skrevet 21. juli 2022 hva er det som gjør at du har best sex med den personen? hans erfaring? sex stillinger? annet? har dere fortsatt sex/relasjon til hverandre, eller er det noe du minnes? Aldersforskjell? Anonymkode: 4a89a...fc9
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #2 Skrevet 21. juli 2022 Han er min samboer, en mann jeg elsker og som jeg deler seksuelle preferanser med. Han er ett år eldre en meg. Han er den beste jeg har hatt, rett og slett fordi han ser meg, er omsorgsfull, samtidig som han vet hva han vil. Han er rett og slett fantastisk i senga. Anonymkode: 33aa2...986 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #3 Skrevet 21. juli 2022 Har best sex med de som er mest attraktiv. Andre ting har null å si for sexen. Man må være seksuelt og fysisk tiltrukket av vedkommende for å ha bra sex. På kvinnespråket kaller dere det for «kjemi» fordi det liksom er så fyfy å innrømme at fysisk tiltrekning er alfa omega. Anonymkode: 55d47...915
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #4 Skrevet 21. juli 2022 Jeg er tiltrukket av ham. Han er tre år eldre enn meg. Han gir meg det jeg vil ha og nyter det jeg gir han. Han er ikke dømmende og jeg kan be om hva som helst uten at han ville reagert på det som noe rart. Han sier også nei når han ikke vil noe. Samme gjør jeg og grenser respekteres. Vi har også god kjemi. Det er vel det viktigste. Anonymkode: f92b8...6f8 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #5 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har best sex med de som er mest attraktiv. Andre ting har null å si for sexen. Man må være seksuelt og fysisk tiltrukket av vedkommende for å ha bra sex. På kvinnespråket kaller dere det for «kjemi» fordi det liksom er så fyfy å innrømme at fysisk tiltrekning er alfa omega. Anonymkode: 55d47...915 Der er nok jeg helt motsatt. Har best kjemi og sex med han som er minst fysisk tiltrekkende. Anonymkode: 0c674...257
Blåjojo Skrevet 21. juli 2022 #6 Skrevet 21. juli 2022 Jeg har best sex med ham pga at vi er veldig seksuelt kompatible. Vi liker å nyte det, og har samme fokus på hva som er godt. Vi er samboere, og han er 5 år yngre enn meg.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #8 Skrevet 21. juli 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Der er nok jeg helt motsatt. Har best kjemi og sex med han som er minst fysisk tiltrekkende. Anonymkode: 0c674...257 Er det fordi du er like lite tiltrekkende og ikke kan ligge med de som er mest fysisk tiltrekkende uansett? Anonymkode: 55d47...915
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #9 Skrevet 22. juli 2022 Best sex med menn som får meg til å føle meg veldig attråverdig, jo mer sikker jeg blir på at de er skikkelig tent på meg og synes jeg er skikkelig fin jo mer avslappet, løssluppent og bra blir det Anonymkode: 66644...ee9 1 1
Gjest Drigo Skrevet 22. juli 2022 #10 Skrevet 22. juli 2022 Fordi vi har god og variert sex, hun er deilig, har humor, kjemi, leken, varm og kjærlig - ja jeg er gift og glad i henne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå