Gå til innhold

hvorfor har du best sex med den personen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hva er det som gjør at du har best sex med den personen? hans erfaring? sex stillinger? annet?

har dere fortsatt sex/relasjon til hverandre, eller er det noe du minnes?

Aldersforskjell?

Anonymkode: 4a89a...fc9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er min samboer, en mann jeg elsker og som jeg deler seksuelle preferanser med. Han er ett år eldre en meg. Han er den beste jeg har hatt, rett og slett fordi han ser meg, er omsorgsfull, samtidig som han vet hva han vil. Han er rett og slett fantastisk i senga. 

Anonymkode: 33aa2...986

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har best sex med de som er mest attraktiv. Andre ting har null å si for sexen. Man må være seksuelt og fysisk tiltrukket av vedkommende for å ha bra sex. På kvinnespråket kaller dere det for «kjemi» fordi det liksom er så fyfy å innrømme at fysisk tiltrekning er alfa omega.

Anonymkode: 55d47...915

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er tiltrukket av ham. Han er tre år eldre enn meg. Han gir meg det jeg vil ha og nyter det jeg gir han. Han er ikke dømmende og jeg kan be om hva som helst uten at han ville reagert på det som noe rart. Han sier også nei når han ikke vil noe. Samme gjør jeg og grenser respekteres. Vi har også god kjemi. Det er vel det viktigste.

Anonymkode: f92b8...6f8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har best sex med de som er mest attraktiv. Andre ting har null å si for sexen. Man må være seksuelt og fysisk tiltrukket av vedkommende for å ha bra sex. På kvinnespråket kaller dere det for «kjemi» fordi det liksom er så fyfy å innrømme at fysisk tiltrekning er alfa omega.

Der er nok jeg helt motsatt. Har best kjemi og sex med han som er minst fysisk tiltrekkende. 

Anonymkode: 0c674...257

Skrevet

Jeg har best sex med ham pga at vi er veldig seksuelt kompatible. Vi liker å nyte det, og har samme fokus på hva som er godt. 
Vi er samboere, og han er 5 år yngre enn meg.

Skrevet

Måten hun rir på:-)

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Der er nok jeg helt motsatt. Har best kjemi og sex med han som er minst fysisk tiltrekkende. 

Anonymkode: 0c674...257

Er det fordi du er like lite tiltrekkende og ikke kan ligge med de som er mest fysisk tiltrekkende uansett?

AnonymBruker
Skrevet

Best sex med menn som får meg til å føle meg veldig attråverdig, jo mer sikker jeg blir på at de er skikkelig tent på meg og synes jeg er skikkelig fin jo mer avslappet,  løssluppent og bra blir det :)

Anonymkode: 66644...ee9

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest Drigo
Skrevet

Fordi vi har god og variert sex, hun er deilig, har humor, kjemi, leken, varm og kjærlig - ja jeg er gift og glad i henne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...