AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1 Skrevet 21. juli 2022 Dama har forlengst synt seg å ofte få lettest orgasme når penishode stimulerer henne i og rundt vaginalopningen. Ettersom perleporten hennes er nokså trang så gjir det også en spesiell stimulans i , og rundt penishode som omsluttes av opningen. Etter at dama født barn så forventet eg at vaginalopningen aldri ville bli den samme, og hun blei betrakteleg utvider, og utbytte av sexen blei minimal, men det stemte ikkje. Hvilken må bety at skjæden kan samanlignes med en ballong med trang oppning. Når dama får sin orgasme så merkes det tydeleg at samantrekningen er kraftigst i,og rundt vaginalopningen. Anonymkode: 9f433...aab
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #3 Skrevet 21. juli 2022 Ok. Hva er det vi skal diskutere her? Anonymkode: 1f104...1e5 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #4 Skrevet 21. juli 2022 Skjønner ingen ting av det du skriver, hva i alle dager.. Anonymkode: a9eab...32c 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #5 Skrevet 21. juli 2022 Jeg måtte le litt her 😆,,,hva menn er opptatt av. Som kvinne opplever jeg for egen del at orgasmen er dypest lengst bak i skjeden. Så om du som mann opplever den god i åpningen ( åpningen,,,jeg dauer) ,er da et godt tegn på hennes opplevelse. Anonymkode: 0c8c5...483 2
feliek54 Skrevet 21. juli 2022 #6 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dama har forlengst synt seg å ofte få lettest orgasme når penishode stimulerer henne i og rundt vaginalopningen. Ettersom perleporten hennes er nokså trang så gjir det også en spesiell stimulans i , og rundt penishode som omsluttes av opningen. Etter at dama født barn så forventet eg at vaginalopningen aldri ville bli den samme, og hun blei betrakteleg utvider, og utbytte av sexen blei minimal, men det stemte ikkje. Hvilken må bety at skjæden kan samanlignes med en ballong med trang oppning. Når dama får sin orgasme så merkes det tydeleg at samantrekningen er kraftigst i,og rundt vaginalopningen. Det blir nok større åpning men skal være mulig å få den lit trangere med trening Anonymkode: 9f433...aab
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #7 Skrevet 21. juli 2022 Det er helt normalt at kvinnen kjenner mest i vaginalåpningen. Hvor lenge er det siden hun fødte? Anonymkode: 85c7e...033 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #8 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er helt normalt at kvinnen kjenner mest i vaginalåpningen. Hvor lenge er det siden hun fødte? Anonymkode: 85c7e...033 En kvinne skriver i kommentarfeltet at det for hennes del er orgasmen dypest l "lengst bak" En annen kvinne skriver at det er "helt normalt" at kvinner kjennner det best i vaginalopningen. Kvinner er kompliserte vesen, og er det "rart " mange menn har problemer med å identifisere seg med kvinner sin ssexualitet ? Menn er heilt klart mye enklere en kvinner sexuelt. Anonymkode: 9f433...aab 1
Elaine Marley Skrevet 21. juli 2022 #9 Skrevet 21. juli 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #10 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Menn er heilt klart mye enklere en kvinner sexuelt. Anonymkode: 9f433...aab Det er menn helt klart. Viktigste for menn å vite om kvinner flest, er ar veien til lykke ikke går igjennom skjeden, men klitoris. Derfor spiller der usannsynlig liten rolle hvordan penis du har💃🏼 Anonymkode: f3f0a...054 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå