AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1 Skrevet 21. juli 2022 Hei! Min samboer har over lengre tid snakket med sin eks, via some. Jeg har lenge følt et ubehag over det og ikke syntes det er greit. Jeg fortalte til samboer at jeg ikke syntes noe om det etterhvert, og ba henne respektere dette. Men de har nå nylig snakket med hverandre igjen.. Konfronterte samboer med det og fortalte at jeg er ganske lei meg. Og jeg vet ikke hvordan jeg skal angripe dette. Har ingen her som jeg kan spørre om råd, så jeg vil gjerne høre deres meninger. Grunnen til det er at vi ikke har hatt så mye tid til hverandre, små unger og mye som kreves der, så vi har ikke vært der vi har vært før. Så samboer er ute etter bekreftelse, og det er helt greit. Men da synes jeg at en eks er feil vei å gå og at vi heller burde gjøre noe med det sammens. Anonymkode: 5d68a...16c 1
Blåjojo Skrevet 21. juli 2022 #2 Skrevet 21. juli 2022 Synes absolutt ikke du overreagerer. Og jeg er av den formening at man bør få ha kontakt med sine ekser. Men om dere har problemer i forholdet, så er det jo dere som skal ordne opp i det, ved å snakke med hverandre.
ArchAngel Skrevet 21. juli 2022 #3 Skrevet 21. juli 2022 Kan jeg bare få komme med en skikkelig upopulær mening, her? Hun er voksen og får snakke med hvem hun vil. Eksen sin. Den andre eksen sin. Hvem som helst. Du ber om at hun ikke skal snakke med eksen og vil ha respekt for dette. Hva med respekten for at hun snakker med hvem hun vil? Jeg tenker at du ikke trenger å angripe noe annet enn din egen usikkerhet. Og ikke vær så tafatt og sitt og tenke at det er så mye greier, jeg får ikke gitt henne bekreftelsene hun trenger - og det skal hun få men ikke av meg og ikke av eksen. Gi dem selv da vel. Ta første, andre og tredje steg om du må. Hvis det er slik som du sier at hun ikke føler seg sett så har du jo allerede løsningen. 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #4 Skrevet 21. juli 2022 Det synes jeg ikke er greit nei. Jeg er enig i alt du sier. Anonymkode: 5ab0d...7b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå