AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1 Skrevet 21. juli 2022 Vi har en baby på 3 mnd, far vil hele tiden finne på masse i ferien, dra hit og dit, dagsturer, flere ting pr dag eks. Bade og ut å spise på ettermiddagen. Jeg har ingen ork til dette med klistremerkebaby, sover dog om natten, men får jo allikevel uavbrutt søvn fordi baby våkner for å spise, jeg ammer. Mannen sover på eget rom. Er det jeg som har unormalt lite energi eller er dette normalt, hvor mye gjør dere andre med baby i løpet av dagen? Jeg trenger noen dager hvor jeg bare er hjemme eller på trilletur i gata. Anonymkode: 30237...5c0
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #2 Skrevet 21. juli 2022 Foreslå at han sover på samme rom som dere, og se om han da har samme ønske om å gjøre masse, eller om han også vil ønske rolige dager. Evt. så kan du jo avtale at han tar baby helt et par dager, og at du bare ammer og slapper av ellers. Da kan han jo trille en tur etter amming, og finne på ting og sånt. Så vidt jeg husker, hadde jeg mer enn nok med å kanskje komme meg ut på en trilletur når baby var 3 mnd. Det virker ikke som om han forstår hva det krever å ha så liten baby. Så jeg tenker kanskje du har skjermet han for mye, og at han derfor ikke forstår hvordan ting er for deg. Anonymkode: 7e426...e28 12
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #3 Skrevet 21. juli 2022 Folk har forskjellig toleranse for slikt. Tar far en stor del av jobben med babyen generelt men også når dere er ute på vift, eller er det du som gjør alt? Hvis han bidrar mer vil det sikkert være lettere for deg å ønske å være med på aktiviter. Anonymkode: ec64e...814 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #4 Skrevet 21. juli 2022 Kan være han føler det slik akkurat nå på sommeren/ferien? Og så vil det naturlig roe seg til høsten? Mange som føler de må få noe ut av sommeren på en måte. Du må sefølgelig føle på det selv. Møtes på midten et sted? Anonymkode: 6b469...54b
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #5 Skrevet 21. juli 2022 Har dere begge ferie? Da kan dere sove på samme rom og far ta bleier på natta. Om han får sove hele natten antar jeg han står opp med babyen mens du får sove ut? Anonymkode: 79c1e...396 1
~white lady~ Skrevet 21. juli 2022 #6 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi har en baby på 3 mnd, far vil hele tiden finne på masse i ferien, dra hit og dit, dagsturer, flere ting pr dag eks. Bade og ut å spise på ettermiddagen. Jeg har ingen ork til dette med klistremerkebaby, sover dog om natten, men får jo allikevel uavbrutt søvn fordi baby våkner for å spise, jeg ammer. Mannen sover på eget rom. Er det jeg som har unormalt lite energi eller er dette normalt, hvor mye gjør dere andre med baby i løpet av dagen? Jeg trenger noen dager hvor jeg bare er hjemme eller på trilletur i gata. Anonymkode: 30237...5c0 Ta det med ro nå mens babyen er så liten. Det er krevende både mentalt og fysisk med alle den omsorgen de små krever. Dere får mer enn nok muligheter til travle ferier om et par år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå