Gå til innhold

Bruker dere 69-stillingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til, men det er ikke noe favoritt her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi bruker den en del, som oftest er det med han øverst

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det med en annen gutt i tenårene. Han lå på gulvet, jeg på alle fire over og vi sugde hverandre. Det var for slitsomt og fikk for vondt i knærne til at jeg har prøvd igjen. 

Anonymkode: f8107...e9b

Skrevet

Hun er glad i det og jeg elsker det. Som oftest ligger jeg underst, men av og til vil hun bli knullet i munnen mens hun blir slikket eller tungeknullet. Da ligger jeg øverst.

Skrevet

Omtrent hver gang + med dildo til henne, begge tenner sterkt på det, en deilig stilling.

Skrevet

Ja, bruker 69 iblant. I flere varianter. En litt koselig variant er den der vi begge ligger på siden med hodet på hverandres lår. 

Men, skal vi bringe hverandre til klimaks, ja, da er det enklere for meg å få konsentrere meg om å kun gi eller få. 🤗

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd det, men det blir mest bare klønete. Kroppene våre er ikke helt "kalibrert" til hverandre for å si det på den måten. Det handler om høydeforskjell, proporsjoner etc, hehe :)

Synes også det er bedre å gi og få oralsex hver for seg, da får man konsentrert seg om å nyte hver sin gang.

Dessuten kommer rumpehullet farlig nært enkelte ganger...... Det er ikke en veldig høydare for å si det slik (Rimming, analsex og alt som har med rumpe å gjøre er NO GO her i huset, fra begge sider heldigvis).

Anonymkode: 5804d...3d6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingen favoritt, men de gangene vi gjør det, så ligger jeg (mann) underst. Hun liker ikke følelsen av å ligge underst og få kuken trykt ned i halsen. Men hun ligger gjerne opp og kan da styre mer selv. På en god dag kan det være at det smetter en liten finger inn rumpehullet hennes også, og da kommer hun som en kanon 🙂

Anonymkode: 55808...ade

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.7.2022 den 12.21):

Sjeldent! Setter meg heller på fjeset hans som vi begge elsker, da ordner han seg selv samtidig eller er spreng klar når jeg har kommet 

Anonymkode: 0e21d...862

Mann her, og så enig.  Jeg vil konsentrere meg om å slikke, og da er jeg ikke tilstede for å bli stimulert selv. 

Anonymkode: 11f4a...add

• Liker 1
Skrevet

Alltid likt, og jeg og exen brukte den ofte..

Kjempe deilig stilling

AnonymBruker
Skrevet

Bruker endel, meg (dame) øverst. 

Anonymkode: 14637...ff4

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.7.2022 den 12.08):

Har brukt den stort sett hver gang vi har sex, i alle herrens år. Trodde det var nesten like vanlig for folk å bruke som misjonærstillingen.

Anonymkode: 1136f...aa1

Joda, men jeg personlig får ingenting ut av 69 i sin originale form. 

En av ganga takk. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ingen favoritt, men de gangene vi gjør det, så ligger jeg (mann) underst. Hun liker ikke følelsen av å ligge underst og få kuken trykt ned i halsen. Men hun ligger gjerne opp og kan da styre mer selv. På en god dag kan det være at det smetter en liten finger inn rumpehullet hennes også, og da kommer hun som en kanon 🙂

Anonymkode: 55808...ade

Foreslår at du gjør det oftere enn på en god dag i så tilfelle 😅🤷‍♀️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker den ofte, i alle varianter og med alle tenkelige hjelpemidler for han og henne. Ingen skam eller komplekser hos noen av oss, heldigvis. 

Anonymkode: 49f5e...34f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...