Gå til innhold

Venninne gikk til typen min å foreslo oralsex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ei venninne som i tillegg er i et lengre samboerskap gikk til en 20 år yngre fyr og min samboer og ei annen sin samboer å foreslo at hun kunne gi de oralsex. Hun mente hun var best til dette og var ganske utagerende i språket sitt til de. Den single 20 åringen tenkte sitt om den gale dama, de to andre mennene slang med leppa til henne for oppførselen hennes. Veldig mange fikk med seg dette også.

Hvordan ville du håndtert slikt?

Anonymkode: a5664...36e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville tatt kontakt med samboeren hennes, høres ut som hun er bipolar og har en manisk fase eller lignende psykiske problemer. 

Anonymkode: 9ce18...2bc

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hun trenger hjelp.

Anonymkode: f6f53...6f6

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ville tatt kontakt med samboeren hennes, høres ut som hun er bipolar og har en manisk fase eller lignende psykiske problemer. 

Anonymkode: 9ce18...2bc

Jeg tenkte at hun må slite med noe ja, men føles feil å sladre til samboeren hennes. 

AnonymBruker
Skrevet

Var hun rusa ? 🤪 

Anonymkode: 58b29...340

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg tenkte at hun må slite med noe ja, men føles feil å sladre til samboeren hennes. 

Det er ikke å sladre. Dersom det er mer komfortabelt kan du høre med noen av de andre som reagerte (og som kanskje kjenner samboeren bedre) om å tipse han om oppførselen.

Anonymkode: 624d2...103

AnonymBruker
Skrevet

Dette skjedde meg på byen for et par uker siden, hun helt tilfeldig stoppa meg og spurte om hun kunne gi meg oralsex. Hun hadde samboer. Begynner hun på T? Haha

Anonymkode: b2a7b...238

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sagt det til kjæresten hennes værtfall! Å hadde ikke vært venn med henne lenger 

Anonymkode: 4da21...e5a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Var hun rusa ? 🤪 

Anonymkode: 58b29...340

Kun alkohol. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er ikke å sladre. Dersom det er mer komfortabelt kan du høre med noen av de andre som reagerte (og som kanskje kjenner samboeren bedre) om å tipse han om oppførselen.

Anonymkode: 624d2...103

Ja, vi ble et par stykker som snakket om dette så om det skulle skje noe lignende igjen så vil det bli tatt opp nærmere. De andre som opplevde dette mente at vi ikke skulle si noe til han. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hadde sagt det til kjæresten hennes værtfall! Å hadde ikke vært venn med henne lenger 

Anonymkode: 4da21...e5a

Jeg tror ikke vennskapet kommer til å bestå som det en gang var, verken for meg eller de andre partene. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette høres ikke bra ut. Ville blitt bekymret og delt denne bekymringen med samboeren hennes. 

Anonymkode: 1eb4e...f79

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Dette er ikke normal oppførsel, ville kontaktet samboeren hennes. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva hvis den single 20 åringen hadde sagt ja til dette. Det er jo ingen sperrer hos dama. De som har kjent henne i mange år lengre enn meg sa at de ikke hadde opplevd henne slik før. 

Jeg bekymrer meg noe for henne samtidig som jeg tenker at det var en for stygg oppførsel. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...