Gå til innhold

I have moved on!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En jeg har møtt/ drevet med , i over ett år,  som jeg endelig klarte å sette ned foten å si "NEI, IKKE MER" for noen mnd tilbake ..(fordi han aldri ville noe mer enn sex).han tok kontakt i går for å minne meg på hvor bra sex vi hadde. 😄  tipper han bare ville sjekke ståa om han fortsatt kunne "lure meg".

Jeg har (nesten) glemt han, kommet over han og en lang vei videre, for jeg klarte avvise han. Jeg er så fornøyd. 😊Den gamle meg ville ha smeltet og løpt inn i armene hans. For ingenting annet enn sex. 

Så det er mulig å komme seg videre fra en sånn situasjon der en har følelser som ikke blir gjengjeldt, men bare regelrett "lurt" til å tro det, for sex. 

Anonymkode: 4271f...3b9

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Applaus.. du fortjener en klapp på skuldra..Det skal mye viljestyrke til å klare å sette foten ned i slike forhold. Jeg er i prossessen men ikke kommet til å si nei til alt. Nå er jeg på ferie og prøver å unngå noe form for kontakt med fwb.. Men han sendte ett bilde her i ferie med null tekst.. av barna sine. Jeg svarte bare nøytralt at ser ut som barna koser seg. Jeg har bestemt meg for å ikke ta noe mer kontakt og tenkte at ferien skulle hjelpe meg med det. Og så langt går det jo greit da.  Har også tenkt at hvis det blir noe gnål om noe annet til høsten så skal jeg forhåpentligvis fått ting på en grei avstand at jeg kan sette ned foten og kreve hva jeg vil ha og får jeg ikke det er det bye bye. Men vanskelig når man treffes i hverdagen innimellom. Så jeg må klare å oppføre meg som normalt hvis jeg treffer han slik sett. Men har tenkt å komme dit du er ts.. fantastisk å lese om. Tror vi er mange i denne gruppa som sliter og har slitt masse med dette. 

Anonymkode: b342b...858

AnonymBruker
Skrevet

Bra jobba!!😃

Anonymkode: edf2a...77b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...