Gå til innhold

Vanlig at det blir svettemerker i trusa gjennom dagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vanlig at det blir svettemerker i trusa gjennom dagen, eller er det en viss sjanse for at jeg isteden lekker urin? Får noia 😕

Føler ikke det kommer fra skjeden heller, for da ville det vel hatt typisk utflod-farge når det tørker. Synes det ser ut som vann og det "forsvinner" jo når det tørker. Lukter ikke vondt. Stresser veldig over om jeg lekker urin uten å vite det sikkert.

Anonymkode: 86741...0b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lekker du urin, hadde du lukta det.

Underlivet svetter like mye som resten av kroppen, og å ha svettemerker på trusa, spesielt om sommeren når det er så varmt, er helt normalt.

Det er derfor det anbefales å bruke bomull eller andre type stoffer som puster.

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Bålkaffe skrev (1 minutt siden):

Lekker du urin, hadde du lukta det.

Underlivet svetter like mye som resten av kroppen, og å ha svettemerker på trusa, spesielt om sommeren når det er så varmt, er helt normalt.

Det er derfor det anbefales å bruke bomull eller andre type stoffer som puster.

Det var betryggende 😅

Bruker bare bomullstruser jeg. Men ofte føler jeg svettemerkene er ca midt i trusa, der hvor skjeden er, kan det også være utflod som er vannaktig og ikke setter flekker? Ikke noe ubehagelig lukt som sagt. Men kommer våte flekker. Man svetter vel aller mest i lysken trodde jeg?, men det skal være veldig varmt eller fysisk aktivitet før jeg får svettemerker fra lysken. Hm.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var betryggende 😅

Bruker bare bomullstruser jeg. Men ofte føler jeg svettemerkene er ca midt i trusa, der hvor skjeden er, kan det også være utflod som er vannaktig og ikke setter flekker? Ikke noe ubehagelig lukt som sagt. Men kommer våte flekker. Man svetter vel aller mest i lysken trodde jeg?, men det skal være veldig varmt eller fysisk aktivitet før jeg får svettemerker fra lysken. Hm.

Kan være en blanding av svette og utflod. Vaginaen er selvrensende og driver på hele tiden.

Men ofte kan også utflod sette flekker i trusene, de blir bleket av det, så du finner jo fort ut om det er utflod eller svette. Om flekken blir borte etter hvert og ikke etterlater seg noe merke, er det nok svette.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bålkaffe skrev (1 minutt siden):

Kan være en blanding av svette og utflod. Vaginaen er selvrensende og driver på hele tiden.

Men ofte kan også utflod sette flekker i trusene, de blir bleket av det, så du finner jo fort ut om det er utflod eller svette. Om flekken blir borte etter hvert og ikke etterlater seg noe merke, er det nok svette.

Takk :)  Jeg føler jeg har utviklet overaktiv blære, og med det så kommer også frykten for lekkasje. Hadde jeg ikke hatt den frykten som har gått til hodet på meg, hadde jeg aldri reagert på våte flekker, med mindre det luktet ubehagelig da. Jeg har levd et forholdsvis langt liv, men det med overaktiv blære og lekkasje-frykt er nytt for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Svetter mye i underlivet på sommeren. Har vært bekymra for at jeg lekker urin selv, men da hadde det nok vært et like stort problem på vinteren. Bytter gjerne truse tre ganger om dagen hvis jeg holder på med mye, ellers ender jeg ofte opp med sopp.

Litt for mye info kanskje, men det er helt normalt å svette i underlivet😅

Anonymkode: 6282b...ef9

• Liker 2
Skrevet

Man har egne svettekjertler i lysken.  Jeg kan oppleve det om det er varmt som nå og spesielt om jeg sitter på et klamt underlag som plast eller skai.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Svetter mye i underlivet på sommeren. Har vært bekymra for at jeg lekker urin selv, men da hadde det nok vært et like stort problem på vinteren. Bytter gjerne truse tre ganger om dagen hvis jeg holder på med mye, ellers ender jeg ofte opp med sopp.

Litt for mye info kanskje, men det er helt normalt å svette i underlivet😅

Anonymkode: 6282b...ef9

Jeg kan få sopp hvis jeg bruker truseinnlegg, så er bedre å skifte truse synes jeg også :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I overgangsalder i hvertfall..

Anonymkode: 06011...7c1

AnonymBruker
Skrevet

Det er normalt og vanlig ja.

Anonymkode: 493da...f49

AnonymBruker
Skrevet

Jeg svetter mye i underlivet. Trusa er kliss blaut etter en løpetur og trusa blir svettevåt når det er varmt.

Anonymkode: d7e8e...cad

AnonymBruker
Skrevet

Får svette merker i trusen min og.

Anonymkode: 4ec14...49e

AnonymBruker
Skrevet

Ikke bare i trusa, men som legger igjen våte merker på plastikk stoler 😬 Vet at det er svette, da midten av truse gjerne er tørr, mens det er på sidene det er vått, altså det som ligger mot lysken.

Man svetter, gjerne ekstra når det er varmt. Det er kroppens måte å prøve å kjøle deg ned på. Jeg vet fra å ha brukt slik Infrarødt kamera at det er blodrødt mellom beina 😅 

Anonymkode: d8750...08c

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vanlig at det blir svettemerker i trusa gjennom dagen, eller er det en viss sjanse for at jeg isteden lekker urin? Får noia 😕

Føler ikke det kommer fra skjeden heller, for da ville det vel hatt typisk utflod-farge når det tørker. Synes det ser ut som vann og det "forsvinner" jo når det tørker. Lukter ikke vondt. Stresser veldig over om jeg lekker urin uten å vite det sikkert.

En ting bør jenter tenke på og det er hvite bukser , dere får svetterenne mellom rumpeballa og fremover , og det ser ikke attraktivt ut , bruke mørkere klær .

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

I overgangsalder i hvertfall..

Anonymkode: 06011...7c1

Er ikke helt der ennå 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Takk :)  Jeg føler jeg har utviklet overaktiv blære, og med det så kommer også frykten for lekkasje. Hadde jeg ikke hatt den frykten som har gått til hodet på meg, hadde jeg aldri reagert på våte flekker, med mindre det luktet ubehagelig da. Jeg har levd et forholdsvis langt liv, men det med overaktiv blære og lekkasje-frykt er nytt for meg.

hva med truse innlegg ???

Anonymkode: 2213c...201

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

hva med truse innlegg ???

Anonymkode: 2213c...201

Som beskrevet over kan det lett gi sopp, spesielt i varmen, det blir jo veldig tett. Da skifter jeg heller truse ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...