Gå til innhold

Flere positive eggløsningstester. Gravid?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg tok eggløsningstest for ca 14 dager siden, som ble possitiv først med blinkende smiley og deretter fast smilefjes. Har etter dette tatt graviditetstester som er negative. I dag fikk jeg solid smilefjes igjen på eggløsningstest. Kan dette bety graviditet? (Er rom for graviditetstester atm, derfor jeg spør) 🥰

image.jpg

Anonymkode: 4602b...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mente selvfølgelig «tom» for graviditetstester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hei. Jeg tok eggløsningstest for ca 14 dager siden, som ble possitiv først med blinkende smiley og deretter fast smilefjes. Har etter dette tatt graviditetstester som er negative. I dag fikk jeg solid smilefjes igjen på eggløsningstest. Kan dette bety graviditet? (Er rom for graviditetstester atm, derfor jeg spør) 🥰

image.jpg

Positiv Eggløsningstest betyr ikke at du er gravid. Det betyr at du har eggløsning 

Anonymkode: 69377...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være🙈 reis på butikken å kjøp deg test, enten er du gravid eller så har du eggløsning igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Positiv Eggløsningstest betyr ikke at du er gravid. Det betyr at du har eggløsning 

Anonymkode: 69377...441

Jeg fikk positive eggløsningstester da jeg ble gravid, men jeg fikk positiv graviditetstest i tillegg da. 

Testene måler forskjellige hormoner, så heller tvilsomt at du er gravid dersom du ikke får utslag på graviditetstest.

Anonymkode: e41a6...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg få av en eller annen grunn positive eggløsningstester rett før mensen kommer, og de forblir positive ett par dager inn i mensen før de blir helt negative frem til neste eggløsning. Så ville ikke stolt på de for å påvise graviditet.

Anonymkode: e219b...b9a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk veldig positiv eggløsningstest da jeg ble gravid. Var tom for gtester så testet først med eggløsningstest, dagen etter med gtest. Dette var ca en uke etter ikm da. 

Anonymkode: 20b74...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...