Gå til innhold

Nudiststrand

Kroppogmann

Anbefalte innlegg

On 7/23/2022 at 8:02 AM, AnonymBruker said:

nappe løken når dere kommer hjem. Anonymkode: a82e1...a2d

.. håja, du skulle visst .. Nei vent, la meg gjette: du er hunnkjønn og kan se om et hankjønn har tatt på tissen sin. Hvordan skulle verden vært uten slik klarsyn?

For resten en besnærende tanke ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, SlemUlv said:

Det er ikke jeg som har lagt disse nudisstrendene på stedene de er. 

Personlig bruker jeg kun huk, og er fornøyd med det 😃

Neinei, slett ikke, det var det generelle syn på nakenhet jeg tenkte på.

Tips notert :D Det morsomste med Huk er armadaen av adonis-er som patruljerer strandlinjen. Usikker på om de viser seg fram eller glaner. Fett nok uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, carlberner1 said:

Neinei, slett ikke, det var det generelle syn på nakenhet jeg tenkte på.

Tips notert :D Det morsomste med Huk er armadaen av adonis-er som patruljerer strandlinjen. Usikker på om de viser seg fram eller glaner. Fett nok uansett.

Tror de viser seg frem, men glor litt ekstra på kvinnene.

Jeg fikk ‘kjeft’ av en litt stor kar (overvekt), jeg måtte passe på så ikke pungen ble solbrent. Han ruslet rundt og oppførte seg som han eide stranda.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er også en uoffisiell strand på Gressholmen (eller egentlig på Rambergøya da.) Visstnok den første i Oslo. Fant det ut da vi var på tur med barnehagen.... Men "heldigvis" så hadde vi base et annet sted, men jeg skulle sjekke ut hvordan det så ut på den andre siden av fjellknausen. Da dukket det opp noen nakne rumper her og der. Da måtte jeg google...

https://maps.app.goo.gl/9dm3hhcEzrK244Uo7

Jeg har bare vært på Huk og er veldig fornøyd med den. Liker at det er litt folk rundt meg. Tror det er litt mer spredt på øyene, dessuten er det vel stort sett bare svaberg og fjell der ute.

Anonymkode: 3c893...0d1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 5/28/2024 at 5:15 PM, OxBall said:

Tror de viser seg frem, men glor litt ekstra på kvinnene.

Jeg fikk ‘kjeft’ av en litt stor kar (overvekt), jeg måtte passe på så ikke pungen ble solbrent. Han ruslet rundt og oppførte seg som han eide stranda.

Ble pungen hans solbrent? Eller blokkerte overbygget for det?

Anonymkode: a079b...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 15.5.2024 den 1.29):

(gårs) Dagens lille undring gikk til de tre som satt et stykke unna meg, en mann og to damer. I det ene øyeblikket kysset og klappet han ho på den ene siden, og i neste øyeblikk snudde han seg og gjorde det samme med ho på den andre siden.... Noen som har det tenkte jeg, samtidig som jeg tenkte på hvordan damer klarer å dele på en mann. Hva tenker man på da? 

Anonymkode: 3c893...0d1

Har merket meg at en del swingers møter bekjente/venner fra miljøet på naturiststrender. Ikke for noe seksuelt, men det er jo snakk om folk som er komfortable med nakenhet i andres selskap, så hvorfor ikke?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Ble pungen hans solbrent? Eller blokkerte overbygget for det?

Anonymkode: a079b...4f5

Den var greit dekket av overbygget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...