Gå til innhold

Nudiststrand

Kroppogmann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
jane78 skrev (5 timer siden):

Det er ingen av det motsatte kjønn som vil eller kommer til å se på det skrukketrollet du kaller en kropp

OK??

Er dette den beste måten du kunne komme på for å besvare et snart to år gammelt spørsmål? Hvis du tenkte å være oppbyggende, støttende og litt inspirerende, bommet du nok litt....

Anonymkode: 6475e...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kroppogmann skrev (På 23.7.2022 den 8.56):

Creep ja…jeg er ikke der for å se på andre tissefanter, pupper og hva enn du måtte mene.

Jeg kjenner jeg kunne tenkt meg være helt naken og fri på et egnet sted, for her jeg bor litt sør for Oslo er det ikke slike steder.

Fint for deg sitte dømme bak tastaturet ditt…men en gang må vel man få lov til å tørre dra på slike steder uten at man skal være creep? 

Du finner det jo opphissende sier du jo selv?! Dra ytterst på Gressholmen. Fullt av mannfolk med (i smug)ereksjon. Tror alle kvinner forduftet der fra bynow. Trist.

Anonymkode: 35af1...3cd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snok1 skrev (På 19.6.2023 den 15.15):

Vel, jeg har også vært mange ganger på Huk, og min observasjon er at alle aldersgrupper er representerte. 
Det er nok en viss underrepresentasjon av tenåringer av naturlige årsaker, men allerede tidlig i 20-årene dukker de opp både menn og kvinner.

Å tillegge meg intensjoner om å lokke noen til Huk er bare ondskapsfullt. 
Jeg ser ikke engang på folk som er vesentlig yngre enn meg som seksualobjekter. 
Bare slutt med slike påstander!

Det er vel heller ikke så mange under 30 på KG som leser disse trådene, så et slikt forøk ville vært like fåfengt som dine ondsinnede anklager.

Du vil bare bli ignorert av meg fra nå.

Jeg har måttet slutte dra som alene dame til nudist i Oslo fordi jeg alltid blir approached av menn som vil «snakke». Er nå 28 to barn, har og flyttet ut fra Oslo sentrum. 

Anonymkode: 35af1...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.7.2022 den 9.31):

Jeg er litt som deg; soler meg naken i skjul. Men jeg kunne svært gjerne tenke å prøve nudiststrand. Men ikke hverken for å se eller bli sett, kun for egen frihet sin del. 

Anonymkode: c595d...5a3

Nå vet jeg ikke hvor du bor, men de fleste plasser i Norge er det jo store naturområder. Hvis du ikke vil se eller bli sett er det jo tusenvis på tusenvis av plasser du kan finne om du ønsker å sole deg naken, alene. Det er noe selvmotsigende med dere som sier at dere ikke vil se, og ikke bli sett, men har et voldsomt behov for naturiststrand..

Anonymkode: b5878...51a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Noen som har det tenkte jeg, samtidig som jeg tenkte på hvordan damer klarer å dele på en mann. Hva tenker man på da? 

Anonymkode: 3c893...0d1

Det er noe som heter etisk ikke monogami, eller poly om du vil. 

Hele verden er ikke monogame, heldigvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

er noe selvmotsigende med dere som sier at dere ikke vil se, og ikke bli sett, men har et voldsomt behov for naturiststrand..

Ja.

Eller som skriver om mannen som hadde to damer, en på hver side, men ingenting om badetemperatur eller frekke måker. 

Eller som sier det ikke er noe seksuelt over naturisme, men likevel legger trådene til seksualitetsforumet. 

Anonymkode: da718...ae1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kroppogmann skrev (På 21.7.2022 den 9.16):

Flere som har det slik?

Kanskje har jeg svart i denne tråden før, kanskje svarte jeg noe annet, orker ikke sjekke.

I dag svarer jeg Ja og nei. Ja til å se nakne damer, og ja til å være naken selv, men nei til å bli sett selv. Det siste gir meg ikke mye. Men å være naken er herlig. Og min erfaring er at det er en veldig høy toleranse, og en fin atmosfære på nakenstrender. Bedre enn på tekstilstrender faktisk. Det er en type samhold på nakenstrender, et fellesskap du ikke alltid finner på tekstilstrender, hvor det er mer kamp om de beste solsengene, de beste plassene og sure blikk etter andres unger som kaster sand osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000x skrev (54 minutter siden):

Men å være naken er herlig. Og min erfaring er at det er en veldig høy toleranse, og en fin atmosfære på nakenstrender. Bedre enn på tekstilstrender faktisk. Det er en type samhold på nakenstrender, et fellesskap du ikke alltid finner på tekstilstrender, hvor det er mer kamp om de beste solsengene, de beste plassene og sure blikk etter andres unger som kaster sand osv. 

Nettopp min erfaring også. Utrolig hyggelig stemning og nesten som et "fellesskap". Folk prater med hverandre og ingen bryr seg om kroppsfasonger. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

OK??

Er dette den beste måten du kunne komme på for å besvare et snart to år gammelt spørsmål? Hvis du tenkte å være oppbyggende, støttende og litt inspirerende, bommet du nok litt....

Anonymkode: 6475e...317

Hvorfor skal jeg støtte en gammel gris som vil vise frem sin erigerte rosin til fremmede? 

Blotting het det før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 hours ago, SlemUlv said:

Hele verden er ikke monogame, heldigvis. 

Er det så viktig for deg å få så mye pølser som mulig? 

Det er ikke kjærlighet 😉

Anonymkode: ce156...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soler meg også naken, både hjemme og på nudiststrand. Men har aldri vært noe seksuelt over det. Synes bare det er deilig å slippe våt og ekkel bikini som aldri tørker.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.7.2022 den 15.54):

Dere kan kalle det hva dere vil, men jeg ser ingen vits med å gå og legge meg en plass naken om de andre som sprader rundt naken ikke er pen å se på. Derfor lar jeg være slike plasser i Norge da det stort sett er gamliser og uattraktive folk som bruker de.

Anonymkode: 1c2c0...d68

Sjarmerende å skryte over egen kropp på anonymt nettforum. 🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er noe selvmotsigende med dere som sier at dere ikke vil se, og ikke bli sett, men har et voldsomt behov for naturiststrand..

Jeg har ingen behov for å vise meg frem og lite behov for å se andre. Når jeg drar på nakenstrender så er det for å være sammen med likesinnede som bekrefter de samme verdiene som meg, og fordi jeg opplever det som trygt. Legger jeg meg alene ved et vann i skogen føler jeg meg mer utsatt hvis det kommer noen.

Anonymkode: 190e8...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er det så viktig for deg å få så mye pølser som mulig? 

Det er ikke kjærlighet 😉

Anonymkode: ce156...4bd

Japp.. Det er sex som er det viktige, for denne demiseksuell kvinnen.. Ler. 

Poly trenger ikke være sex. Men godt forsøk, I guess 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etk skrev (11 timer siden):

Soler meg også naken, både hjemme og på nudiststrand. Men har aldri vært noe seksuelt over det. Synes bare det er deilig å slippe våt og ekkel bikini som aldri tørker.

Helt enig! Våt badebukse skrekk.

Samboer har naturist skrekk. Jeg elsker det. Ikke alle liker det, men ofte av feil grunner. 

Sol på helt naken kropp er deiligste som finnes! 

Mer avslappet på huk også enn på kles side, mindre kroppsfokus.  Chill stemning. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.5.2024 den 17.59):

Ja.

Eller som skriver om mannen som hadde to damer, en på hver side, men ingenting om badetemperatur eller frekke måker. 

Eller som sier det ikke er noe seksuelt over naturisme, men likevel legger trådene til seksualitetsforumet. 

Anonymkode: da718...ae1

Sorry, testet selvsagt ikke badevannet (da hadde mine edle deler bare blitt helt borte) men var et par spm var uti en tur, de overlevde...

Så knapt noen måker, så det var ikke noe problem. Aldri opplevd det som noe problem de gangene jeg har vært der.

De med herremannen med to damer var bare litt fasinerende og veldig langt unna mitt liv og virke, derfor skrev jeg litt om de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
AnonymBruker

I dag var jeg heldig og hadde noen timer å slå i hjel i Oslo. Da tok jeg bussen ut til Huk for å tilbringe litt tid i Adams drakt sammen med mange andre.

I dag skjedde også det jeg har "fryktet" litt (i og med at jeg er skap-nudist...) , å se kjentfolk der. Et lite stykke bortenfor kom jammen meg en som lignet mistenkelig på fetteren min, noe som ikke var så rart siden det var fetteren min. Men han så ikke meg selv om han en gang passerte meg på vei til vannet. Jeg prøvde å ikke se alt for mye bort dit han satt, men da jeg så han kom i mot meg gjorde jeg meg klar til å si hei til han. Men han gikk bare forbi. Sendte han en melding i stad å spurte om han hadde vært på Huk i dag for å sjekke om han faktisk så meg eller ikke. Men det hadde han ikke (jeg skrev bare at jeg var en liten tur rundt på Bygdøy)

Men det skal sier at det ikke hadde gjort så veldig mye hvis han faktisk hadde sett meg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vil gjerne at kona skal bli iakttatt, men trenger ikke at folk skal "snakke" med henne. Det vil hun også selv. Dette er nok ikke nudisme, men kanskje noe annet. Hadde vært fint om det var en plass for dette. Ikke bare være naken men å ville bli sett. Ikke noe mer enn dette.

Anonymkode: 6830c...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ganske påfallende med alle kvinnene som er i harnisk hvis noen menn skulle finne på å ta en kikk bort til dem på nakenstranda, mens de selv sier at de elsker å drive med people watching fra et utebord på en kafe midt i byen, ol. Og drar ditt med eneste intensjon å drive å glane på folkene som passerer forbi på gata, eller sitter ved de andre bordene...

Eller nudistene som har som største samtaletema på nakenstranda hvor ikke-seksuelt alt er, og hvor fælt og forferdelig alt som har med sex å gjøre er. Mens de sier at de bader naken fordi det er "naturlig". Newsflash: SEX OG SEKSUALITET ER OGSÅ NATURLIG...

Anonymkode: 14c7f...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Eller nudistene som har som største samtaletema på nakenstranda hvor ikke-seksuelt alt er, og hvor fælt og forferdelig alt som har med sex å gjøre er. Mens de sier at de bader naken fordi det er "naturlig". Newsflash: SEX OG SEKSUALITET ER OGSÅ NATURLIG...

Anonymkode: 14c7f...a26

Å gå på do er også naturlig, men man vil bli sett på som en stor gris om man gjør fra seg nr.2 midt i byens hovedgate.

At noe er naturlig, er ikke synonymt med at man skal tvinge andre til å ta del i ens private sfære; ikke alle synes det er så spennende å se andre bæsje, eller runke på et offentlig sted.

Anonymkode: c2e4a...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...