Gå til innhold

Hvordan vet jeg om han bare er ute etter sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen med/datet en mann i noen mnd, han er veldig ulik tidligere partnere. Veldig stille, alvorlig og har en del regler osv for livet sitt. Vi har det utrolig bra når vi er sammen, spiser på fine restauranter, reiser sammen, lager mat og er mye hos, for han liker seg best hjemme i eget hus og ordenen han har der. Vi har et vanvittig bra sexliv. Men han klarer ikke snakke om følelser eller oss og ting fremover, vi skal alltid se hva som skjer sier han. Begynner å lure på om jeg bare er en venninne med sex osv hva tenker dere?

Anonymkode: d515f...3af

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snakker dere sammen om fremtiden? Møtt familien eller vennene hans? Har han møtt dine? Hvor lenge har dere holdt på?

Anonymkode: 85ac3...5c5

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Snakker dere sammen om fremtiden? Møtt familien eller vennene hans? Har han møtt dine? Hvor lenge har dere holdt på?

Anonymkode: 85ac3...5c5

Han har møtt mine venner og familie og jeg hans, vi møttes via jobb for en stund tilbake, vært litt møter før vi endelig datet helt, har vel gjort det de siste 10 mnd på ordentlig da. 

Gjest Some guy
Skrevet

Har vært sammen med/datet en mann i noen mnd, han er veldig ulik tidligere partnere. Veldig stille, alvorlig og har en del regler osv for livet sitt. Vi har det utrolig bra når vi er sammen, spiser på fine restauranter, reiser sammen, lager mat og er mye hos, for han liker seg best hjemme i eget hus og ordenen han har der. Vi har et vanvittig bra sexliv. Men han klarer ikke snakke om følelser eller oss og ting fremover, vi skal alltid se hva som skjer sier han. Begynner å lure på om jeg bare er en venninne med sex osv hva tenker dere?

Fyren har livet på stell. Ikke push det. Noen måneder er ingenting. Ikke rart at han ikke vil snakke om følelser eller framtiden. La han være i fred. Du har bra ting gående. Ikke ødelegg det.  Gjor det vannskelig for ham å forlate deg. Lag han mat. Hjelp han med husarbeid. Vær der for han. Vær god kjæreste. Ting skjer naturlig over tid. 

Tenker meg at du er litt eldre og vil ha fort framgang. Dessverre kan du skremme han vekk hvis han ikke er investert nok i deg. 

Selvsagt er du vennine for sex. Men sånn starter de fleste forhold. 

AnonymBruker
Skrevet
Janne 87 skrev (38 minutter siden):

Han har møtt mine venner og familie og jeg hans, vi møttes via jobb for en stund tilbake, vært litt møter før vi endelig datet helt, har vel gjort det de siste 10 mnd på ordentlig da. 

Dere har datet i 10 måneder?

Anonymkode: 69bbc...01b

AnonymBruker
Skrevet

Du skremmer da ikke bort en mann ved å spørre hvor forholdet er på vei hen m.m han ikke har tenkt å forplikte seg og han vil utnytte din angst for dette ved å kontinerlig ha deg på gress.

Etter 6 mnd har du krav på å vite. Så må du tåle svaret også. 

Anonymkode: 10a68...882

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Du skremmer da ikke bort en mann ved å spørre hvor forholdet er på vei hen m.m han ikke har tenkt å forplikte seg og han vil utnytte din angst for dette ved å kontinerlig ha deg på gress.

Man har absolutt ikke krav på noe som helst. 

Men faktumet er at noen som KUN var ute etter sex hadde ikke gidda å brukt så her mye tid på deg. Så hvorfor du i det hele tatt går rundt å tenker i de baner er for meg ganske uforståelig. Men det er vel noe kvinnelogikk jeg ikke skjønner 🤭

Anonymkode: 2586f...a7e

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo risikere at han sier det samme om ytterligere 10 måneder, eller 30 eller 40. 

Virker som om han har en del issues og vansker med følelser.

Anonymkode: 2306a...24b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Stille, alvorlig og har endel regler for livet sitt?? Og kan ikke snakke om følelser. Tror jeg hadde droppet det 

Anonymkode: c4d13...e22

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enig!
Blir han skremt vekk av det, så har du stilt det riktige spørsmål. Hva trenger du å vite for å ha det godt i relasjonen - spør. 
Dere har datet i måneder. Han vet hva han vil med deg. At han ikke kan snakke om følelser og vil bare vente å se hva som skjer, tyder på han ikke vil forplikte seg - muligens ikke er forelsket i deg. 

Anonymkode: 8c317...223

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Viss han vil holde deg/forholdet hemmelig er det bare sex for han. Og ikke snakke om en evt fremtid. 

Anonymkode: 6d5c0...c1a

AnonymBruker
Skrevet

Klart denne karen er storfornøyd med kun pulings.

Anonymkode: dc9dd...2e7

AnonymBruker
Skrevet

Han får sex uten commitment.  

Anonymkode: 9baab...dde

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 7/21/2022 at 10:37 AM, Some guy said:

Fyren har livet på stell. Ikke push det. Noen måneder er ingenting. Ikke rart at han ikke vil snakke om følelser eller framtiden. La han være i fred. Du har bra ting gående. Ikke ødelegg det.  Gjor det vannskelig for ham å forlate deg. Lag han mat. Hjelp han med husarbeid. Vær der for han. Vær god kjæreste. Ting skjer naturlig over tid. 

Tenker meg at du er litt eldre og vil ha fort framgang. Dessverre kan du skremme han vekk hvis han ikke er investert nok i deg. 

Hei, dette var et bra svar, takk :) ts 

AnonymBruker
Skrevet
On 7/24/2022 at 1:10 AM, AnonymBruker said:

Man har absolutt ikke krav på noe som helst. 

Men faktumet er at noen som KUN var ute etter sex hadde ikke gidda å brukt så her mye tid på deg. Så hvorfor du i det hele tatt går rundt å tenker i de baner er for meg ganske uforståelig. Men det er vel noe kvinnelogikk jeg ikke skjønner 🤭

Anonymkode: 2586f...a7e

Hehe ja er kanskje det😄 ts 

AnonymBruker
Skrevet
On 7/24/2022 at 8:12 AM, AnonymBruker said:

Viss han vil holde deg/forholdet hemmelig er det bare sex for han. Og ikke snakke om en evt fremtid. 

Anonymkode: 6d5c0...c1a

Han har aldri holdt det hemmelig. 

AnonymBruker
Skrevet
On 7/24/2022 at 3:17 AM, AnonymBruker said:

Enig!
Blir han skremt vekk av det, så har du stilt det riktige spørsmål. Hva trenger du å vite for å ha det godt i relasjonen - spør. 
Dere har datet i måneder. Han vet hva han vil med deg. At han ikke kan snakke om følelser og vil bare vente å se hva som skjer, tyder på han ikke vil forplikte seg - muligens ikke er forelsket i deg. 

Anonymkode: 8c317...223

Ja det er absolutt en mulighet, derfor ønsker jeg å vite det etter 10 mnd slik at vi begge slipper å kaste bort tid. 

AnonymBruker
Skrevet
On 7/21/2022 at 11:09 AM, AnonymBruker said:

Dere har datet i 10 måneder?

Anonymkode: 69bbc...01b

Ja, hva tenkte du med det? For lite, for mye? Noe annet du lurte på? 

AnonymBruker
Skrevet
On 7/21/2022 at 10:37 AM, Some guy said:

Her måtte jeg le litt 😄 jeg vet ikke hva du mener med eldre, men jeg er 33. Er vel ikke snakk om fortgang eller springer til alters, men i denne dating verdenen i dag er det ikke så lett å finne frem. Jeg er en person som vet hva jeg vil og ønsker ikke at vi kaster bort mange mnd og år dersom man ikke har de samme mål, kanskje 10 mnd er for lite å vite. Men du beskriver en hushjelp der😆

AnonymBruker
Skrevet

Det tryggeste er faktisk å gå ut ifra at alle menn bare ønsker sex. Så får en heller bli positivt overrasket om det blir noe mer.

Anonymkode: 5a425...d63

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...