Gå til innhold

"Vi kan jo være venner da" Hvorfor bruker kvinnen dette mot mannen? Skal bestemme forholdet til mannen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Menn og kvinner kan som kjent aldri bare være venner. Det vet vi, ferdig snakka.

Så da blir det spesielt at kvinnen bruker dette mot mannen, at vi er venner. Kvinnen har bestemt dette, hva med mannen? Han må ta til takke med dette. At hun bestemte det.

Dette handler nok også om at kvinner er dårlige på relasjoner, de fleste relasjoner kvinner har er falske og overfladiske. Hører til en gjeng bare for å høre til noe. Dere kan lite om ekte vennskap, følger kun flokken og det som er sosialt akseptert.

Anonymkode: e7155...2d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Artig 😅😂🙈

Anonymkode: 9875e...e68

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Det innlegget var så fullt av vås at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne en gang. Så jeg dropper det. 

Enkelte burde hatt forbud mot å nærme seg et tastatur.

• Liker 24
  • Nyttig 5
Skrevet

Det er ikke en bestemmelse, men et forslag som mannen står fritt til å avslå.

• Liker 14
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Menn og kvinner kan som kjent aldri bare være venner. Det vet vi, ferdig snakka.

Så da blir det spesielt at kvinnen bruker dette mot mannen, at vi er venner. Kvinnen har bestemt dette, hva med mannen? Han må ta til takke med dette. At hun bestemte det.

Dette handler nok også om at kvinner er dårlige på relasjoner, de fleste relasjoner kvinner har er falske og overfladiske. Hører til en gjeng bare for å høre til noe. Dere kan lite om ekte vennskap, følger kun flokken og det som er sosialt akseptert.

Mannfolk er like dan. Hadde en fwb i noen år … da jeg sa takk for meg så var det gnål om vi ikke kunne bare være venner?? 

Anonymkode: 91d5b...812

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mannen må ikke ta til takke med å være venner. Om kvinnen ikke ønsker å være sammen med mannen i et forhold, men bare ønsker et vennskap så har mannen valget om å enten akseptere valget om å bare være venner eller at de ikke har et noe som helst forhold til hverandre. Både menn og kvinner har valget om hvem de ønsker å være i et forhold med, og i hvilken form. Hvis den ene parten ikke er enig i hvilken form det forholdet skal være, kan vedkommende velge å gå. Så nei, det er ikke bare kvinnen som velger forholdsform, det er det bare din opplevde erfaring, og du er bare 1 av nærmere 4 milliarder og dermed ikke fasiten.

Anonymkode: 0e55f...580

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er litt som når kvinner blir voldtatt av menn.

Mannen har bestemt dette, hva med kvinnen? Hun må ta til takke med det. At han bestemte det.

Anonymkode: 74be8...9f4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo kjent innen forskning at kvinner er bedre på vennskap og å ha et godt nettverk rundt seg. Du fremviser jo heller ikke briljante sosiale antenner med dette innlegget. 

Man kan ikke bestemme at en person skal være ens venn, det må jo gå begge veier. 

Det er helt opp til mannen å si at sorry, jeg var bare interessert i vaginaen din, venner har jeg nok av.

Det er nok ikke alltid kvinnen mener man skal være venner heller, det er bare en måte å fortelle noen at man har null interesse av dem seksuelt/romantisk.

Anonymkode: c5af0...bce

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er jo kjent innen forskning at kvinner er bedre på vennskap og å ha et godt nettverk rundt seg. Du fremviser jo heller ikke briljante sosiale antenner med dette innlegget. 

Anonymkode: c5af0...bce

Kvinner er flinke på å flokke seg ja, men de sosiale evnene er dårlig.

Lever stort etter sosial kontroll, ekstreme normer og konformitet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Man er da ikke spesielt sosialt intelligent om man sturer inne i kjellerleiligheten og gnåler om kvinner som incel heller.

Anonymkode: 46383...988

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

hæ?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er ingen som hindrer deg i å velge å leve utenfor "sosial kontroll, ekstreme normer og konformitet", men da kan du ikke klage over konsekvensene av valget ditt.

Anonymkode: 237e3...473

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du ble altså såpass sur for at hun ikke ville ligge med deg, at du generaliserer om hvor dårlige samtlige kvinner er. Et dristig trekk, som vil garantere videre mangel på suksess.

Anonymkode: 8eb7a...542

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Man er da ikke spesielt sosialt intelligent om man sturer inne i kjellerleiligheten og gnåler om kvinner som incel heller.

Anonymkode: 46383...988

Heldigvis gjør jeg ikke det. Ingen som er incel, nok et utrykk skap av feminismen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hilsen sur og bitter mann som hamrer løs på tastaturet alle plasser han kan være anonym.

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kvinner har dårlige sosiale evner?😅 Hvordan da, mener du?

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Heldigvis gjør jeg ikke det. Ingen som er incel, nok et utrykk skap av feminismen.

Og hva mener du med at det er ingen som er incel? 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kvinner bestemmer ikke slik du sier, de sitter bare grenser for seg selv. For du mener vel ikke at kvinner skal ligge med hvem som helst, om de ikke vil det selv?

Hva er ekte vennskap i dine øyne? 

Anonymkode: 36dbb...471

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mange, mange mannlige venner. Og tror ingen av dem føler at de må "ta til takke" med noe. :)  Men det er selvsagt lov å avslå vennskap hvis man deler TS sin oppfatning av at det ikke går an mellom ulike kjønn. 

Anonymkode: 80cab...690

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg har mange, mange mannlige venner. Og tror ingen av dem føler at de må "ta til takke" med noe. :)  Men det er selvsagt lov å avslå vennskap hvis man deler TS sin oppfatning av at det ikke går an mellom ulike kjønn. 

Anonymkode: 80cab...690

Venner er dere jo ikke, er noe du tror. De venter på første mulighet til noe mer....just saying.

Så lev i fantasien din.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Venner er dere jo ikke, er noe du tror. De venter på første mulighet til noe mer....just saying.

Så lev i fantasien din.

Du er litt underholdende, det skal du ha. 😄

Anonymkode: 2386a...bfc

• Liker 2
Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg antar at du mener i tilfeller der mannen var interessert i noe mer og så er ikke kvinnen det, men hun tenker at de heller kan være venner?

Om mannen ikke ønsker å være kun venner, hvorfor kan han ikke da si nei til det? Er menn helt viljeløse individer som bare lar andre bestemme over seg? Nå er det noen menn som takker ja til å være venner i håp om at det blir noe mer for så å klage på at det ikke blir noe mer.

Jeg tenker at premisset for å være venner her er feil siden hun vet at han er interessert i noe mer og så er hun ikke det, men det betyr ikke at mannen må si ja til å være bare venner. Han står fritt til å ta sine egne. Noe jeg for øvrig anbefaler siden jeg regner med at han ikke får en pistol mot hodet og må velge å være venner eller å dø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...