Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syns dette er litt vanskelig. Jeg er ikke noen kravstor "date". Er hverken masete eller sytete. Har mitt eget liv, å trives i eget selskap. Men har nå truffet en jeg syns virker veldig fin, å kunne tenkt meg å bli bedre kjent. Men nå har jeg begynt stusse.

Har hatt kontakt med en mann en stund. Møttes 4 ganger. Jeg tenkte før første date at hvis dialogen blir som på meldinger så det er liten klaff. Men når vi møtes så er det kjempegod dialog, og kjemi. Snakker og ler mange timer i strekk. Så jeg har tenkte at dette er en mann som ikke er veldig glad i en samtale på meldinger. Kjempefint!

Men nå blir det litt mye opp og ned i dialogen, syns jeg. Altså i en bli kjent fase er det jo litt viktig at man opprettholder en viss kontakt. 

Nå kan det gå fra veldig "på" på mld., til bare åpne meldinger uten å svare noe. Har tenkt at det kanskje er pga. at man får litt "angst" etter å ha vært litt på, for så å komme litt innpå igjen. Hvertfall siden det er såpass nytt. Men jeg klarer ikke forstå han.. Virker ikke som en "player", virker ikke som han bare er ute etter en ting (vi har ikke hatt sex), tenker jo at hadde han vært det så hadde han jo vært på helt til han fikk det han ev. ville.

Sier at han liker meg (noe han har sagt først). Han gir meg hodebry! Men jeg tenker jo egentlig at hadde han vært interessert, på ordentlig, så hadde han ikke vært så avvisende i perioder. Samtidig, hvorfor holde det gående, når det ikke virker som det bare er sex han vil ha heller... Hadde han hatt meg på gress, så hadde det vel vært mer intensivt vil jeg tro.. *klø seg i hodet* Hvorfor i det hele tatt si at han liker meg, uten å følge det opp, i det minste for å få seg noe? Da hadde han jo ikke trengt si noe i det hele tatt.. 

Hehe dette ble masse tanker.. Men kan det være noen sjans for at han bare er "av den stille og litt tilbaketrukne typen"? 😅

Anonymkode: 78513...04b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Siden kjemien er god når dere møtes kan det godt være han er av den stille og tilbaketrukne typen. Ellers er han ikke så obs på hvordan kommunikasjonsstilen hans påvirker deg. Det at han kan åpne meldinger uten å gi noen Feedback vil være forvirrende og føles avvisende for de fleste. Hvis det er en voksen mann det er snakk om burde han strengt tatt vite det. 

Anonymkode: 1f1a0...5f1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...