Gå til innhold

17års forskjell, Ja/Nei?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Måtte lage ny overskrift siden ingen reagerte på den andre tråden. Men han har barn som er 25 og 30 og selv er jeg 35år. Han er 17år eldre. Vi har møtt hverandre 2 ganger og har en kjemi jeg lenge har savnet. Han muntrer meg opp og gjør meg glad. 

Han ville ha meg med ut i båten. Er det positivt? Folk her på KG er så opptatt av de "røde flaggene", så ville bare høre☺

Anonymkode: cc523...9ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei for meg. Liker ikke eldre menn. 

Anonymkode: 61ccc...fcc

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei for meg og liker ikke eldre menn her heller. Eller mer korrekt å si jeg er like gammel omtrent som den eldre mannen og aldri funnet noen i det aldersspektret jeg har likt. Utenom 1 men han er gift og kollega av meg men vi har god kjemi og har det moro på jobb😂

Anonymkode: 6565d...310

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

I den alderen fungerer det greit. Dere er begge voksne, midt i livet. 

Men det skjer gjerne noe når menn bikker 60 og nærmer seg 70, det er ganske uappetittelig med gammelmannstendenser. Og ikke minst, desserten i livet er jo pensjonsalder. Hva gjør man da? Selv vil jeg reise, og oppleve verden, ha en leilighet i utlandet. 

Garantier har man aldri, jeg kan også miste min tre år gamle mann før tiden. Men sannsynligheten for at det skjer er jo forsvinnende liten. 

Så min policy var bare å styre unna i utgangspunktet, før følelser utviklet seg. Det finnes flere en en eneste "den rette". 

Anonymkode: f3757...ccb

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 59063...5e9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å bry deg om hva andre mener.

Hva mener du selv? Er dere lykkelige? Det er det eneste som betyr noe.

Anonymkode: f9832...b2e

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Gjør som du vil. 

Men du kan få problemer med å bli godtatt av "barna" hans siden du bare er såvidt eldre enn dem.

Og tenk litt på at han blir pensjonist når du fortsatt har 17 år igjen av arbeidslivet. Du sitter på jobb mens han tøffer rundt i båten. Og når du endelig blir pensjonist og er klar for å reise til Rhodos og nyte pensjonisttilværelsen, så er han 84 og sannsynligvis så skrøpelig at han ikke orker å reise til Trøgstad en gang. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I den alderen fungerer det greit. Dere er begge voksne, midt i livet. 

Men det skjer gjerne noe når menn bikker 60 og nærmer seg 70, det er ganske uappetittelig med gammelmannstendenser. Og ikke minst, desserten i livet er jo pensjonsalder. Hva gjør man da? Selv vil jeg reise, og oppleve verden, ha en leilighet i utlandet. 

Garantier har man aldri, jeg kan også miste min tre år gamle mann før tiden. Men sannsynligheten for at det skjer er jo forsvinnende liten. 

Så min policy var bare å styre unna i utgangspunktet, før følelser utviklet seg. Det finnes flere en en eneste "den rette". 

Hahaha, ja, sjansen for at din tre år gamle mann dør før deg er nok forsvinnende liten 😂

Anonymkode: f5f5b...58d

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Måtte lage ny overskrift siden ingen reagerte på den andre tråden. Men han har barn som er 25 og 30 og selv er jeg 35år. Han er 17år eldre. Vi har møtt hverandre 2 ganger og har en kjemi jeg lenge har savnet. Han muntrer meg opp og gjør meg glad. 

Han ville ha meg med ut i båten. Er det positivt? Folk her på KG er så opptatt av de "røde flaggene", så ville bare høre☺

Altfor stor aldersforskjell. I tillegg får det siste avsnittet deg til å virke veldig umoden. 

Kan vel hende han er interessert i sex og litt selskap og ikke noe fast.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hahaha, ja, sjansen for at din tre år gamle mann dør før deg er nok forsvinnende liten 😂

Jeg tror du mistet poenget, kjære. Vi snakker om å dø av naturlige årsaker i alderdommen, mens den andre fortsatt står i arbeidslivet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om han ikke er gubbete enda så blir han det snart

Anonymkode: cb653...5dd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, nei og nei! Hvis du vil kaste bort dine beste år så gjør det, hvis ikke så styr unna og finn deg en mer jevnaldrende mann!

Anonymkode: eaa43...ca8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke aldersforskjellen i seg selv er noe problem, men jeg hadde følt meg ukomfortabel med å bli "stemor" til en fem år yngre person... 

Anonymkode: dd666...50e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette ville jeg aldri ha gjort. Kom nettopp ut av et forhold med 14 års aldersforskjell.. og "stemor" til nesten like gamle barn. ALDRI igjen. Er han nettopp blitt single?

Anonymkode: 5cae8...a4b

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

tenk så flaut for hans barn som er på din alder?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror du mistet poenget, kjære. Vi snakker om å dø av naturlige årsaker i alderdommen, mens den andre fortsatt står i arbeidslivet. 

Poenget var vel at du har en tre år gammel mann. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Hannah80 said:

Poenget var vel at du har en tre år gammel mann

kalles "gutt" og er vel strengt tatt pedofili og ikke lov i Norge.

Anonymkode: dd666...50e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Altfor stor aldersforskjell. I tillegg får det siste avsnittet deg til å virke veldig umoden. 

Kan vel hende han er interessert i sex og litt selskap og ikke noe fast.

Er nok ikke umoden, ble tidlug voksen og kun hatt eldre kjærester. 

Nå kan det godt hende han kun ønsker et vennskap med sex i bildet elker avvente for å se. Positivt at han vil ha meg med på buttur da. 

AnonymBruker
Skrevet
Hannah80 skrev (38 minutter siden):

Poenget var vel at du har en tre år gammel mann. 

En tre år eldre mann mener hun vel ? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Dette ville jeg aldri ha gjort. Kom nettopp ut av et forhold med 14 års aldersforskjell.. og "stemor" til nesten like gamle barn. ALDRI igjen. Er han nettopp blitt single?

Anonymkode: 5cae8...a4b

Ja nesten.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...