Gå til innhold

Hvis man har to jobber, kan man bli sykemeldt fra bare en?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber to ulike steder. Ene stedet kan jeg møte på jobb, men ikke på det andre stedet. Dette pga veldig ulike arbeidsoppgaver og forhold. Der jeg ikke kan jobbe, jobber jeg bare ekstra, men er satt opp på mange fremtidige vakter..

Kan jeg få en sykemelding for kun det ene stedet? Og møte på jobb der jeg har fast stilling.

Egentlig håper jeg at leder bare kan fjerne vaktene mine, men man vet jo aldri om han vil kreve sykemelding?

Anonymkode: 79f12...d88

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan bli sykmeldt fra en jobb og samtidig være frisk nok til en annen jobb så svaret på det du lurer på er ja.

Anonymkode: 6ff0d...7f0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde 2 jobber da jeg brakk ankelen.

Var sykemeldt fra den jobben som ikke tilrettela for at jeg kunne jobbe uten å slite meg ut mens jeg humpet rundt på krykker. 

Anonymkode: f4e04...ea3

AnonymBruker
Skrevet

Ja det kan du. 

Anonymkode: eceb8...7f6

AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på. Jeg har vært med på å underkjenne flere sykemeldinger av akkurat den grunnen. Alle gangene godkjente nav det og sykemeldingen ble ikke gyldig 

Anonymkode: 87da8...7cc

AnonymBruker
Skrevet

Det kan du. Jeg har to jobber der den ene krever at jeg står, går, løfter, bøyer meg og stort sett bruker hele kroppen, mens den andre gjøres forran en pc eller i et møterom. Sier seg selv at jeg kan være sykemeldt fra den som er veldig fysisk, men samtidig klare å gjøre den som kun krever pc i fanget på hjemmekontor. 

Anonymkode: c0a5c...068

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...