AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1 Skrevet 21. juli 2022 Flere her som har symptomer fra muskelknutene sine? Hvilke symptomer har du i såfall? Jeg har blødninger i tid og utide og lurer på om flere opplever det samme. K45. Anonymkode: 12439...a10
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #2 Skrevet 21. juli 2022 Jeg hadde en stor muskelknute i livmoren for noen år siden. Hadde trykk mot blæra så føltes som jeg måtte tisse hele tiden, kraftige, langvarige blødninger (opptil 9 dager), lave jernverdier pga blodtapet. Gikk gjennom noe som heter embolisering i stedet for å fjerne muskelknuten via operasjon og fikk et helt nytt liv! Anonymkode: 13bcf...620
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #3 Skrevet 21. juli 2022 Hadde masse plager med muskelknuter, fjernet livmoren da jeg var 43, beste jeg noensinne har gjort! Null mer smerter og ingen mensen, skule gjort det mye tidligere! Anonymkode: 3c103...2a3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #4 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hadde masse plager med muskelknuter, fjernet livmoren da jeg var 43, beste jeg noensinne har gjort! Null mer smerter og ingen mensen, skule gjort det mye tidligere! Anonymkode: 3c103...2a3 Jeg har hatt problemer med livmoren siden jeg var 27. Men problemet mitt er at jeg ikke får lov å fjerne livmoren pga lungene mine mulig ikke takler narkosen. Kort forklart så må det være snakk om fare for livet før jeg får lov å gå i operasjon. Er litt engstelig for kreft her nå. Det er jo umulig å vite om blødningskluss er pga muskelknutene eller livmorhalskreft / livmorkreft 🙈 Har ellers gått på provera i alle disse årene med få pauser... men denne gangen stoppet ikke blødningen helt når jeg tok pillene. Derfor jeg lurer på kreft. Men det kan kanskje være provera i seg selv som lager klusset, evt at dosen er for svak. Anonymkode: 12439...a10
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #5 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg hadde en stor muskelknute i livmoren for noen år siden. Hadde trykk mot blæra så føltes som jeg måtte tisse hele tiden, kraftige, langvarige blødninger (opptil 9 dager), lave jernverdier pga blodtapet. Gikk gjennom noe som heter embolisering i stedet for å fjerne muskelknuten via operasjon og fikk et helt nytt liv! Anonymkode: 13bcf...620 Jeg har flere muskelknuter, så vet ikke om embolisering er mulig for meg. Gynekologen har hatt lyst at jeg skal fjerne livmora i mange år, men pga lungesykdom så får jeg ikke gå i narkose før det er snakk om livsfare. 🙄 Anonymkode: 12439...a10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå