AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #1 Skrevet 20. juli 2022 Har hørt om sånne små baller av gummi, sillikon eller noe, som fanger opp lo og hår under vask i vaskemaskinen? Noen som kan anbefale en type og hvor dere kjøpte den? 3 stk med langt hår + 2 katter Anonymkode: 08698...726
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #2 Skrevet 20. juli 2022 Vanlige svamper eller bit av gammel skumgummimadrass gjør susen. Anonymkode: b3cab...d09
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #3 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har hørt om sånne små baller av gummi, sillikon eller noe, som fanger opp lo og hår under vask i vaskemaskinen? Noen som kan anbefale en type og hvor dere kjøpte den? 3 stk med langt hår + 2 katter Anonymkode: 08698...726 Skitt det har jeg ikke tenkt på før. Har langt går og røyter big time. Renser dusj og vask jevnlig. Både manuell rensing av rør og med avløpsmiddel. Hvorfor har jeg ikke tenkt på alt håret som havner i rørene fra vaskemaskinen🙈 Håper noen her kan svare på dette! Anonymkode: 908b8...f24
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #4 Skrevet 21. juli 2022 Åh, det trenger jeg! Spesielt til ullvask, siden milo ikke tar hår eller pels! Viste ikke at det var et produkt, trodde andre bare vår flinkere til å fjerne hår og hvit kattepels fra ullsokkene før vask. Anonymkode: 43a33...c7e
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #5 Skrevet 21. juli 2022 Jeg bruker vaskeposer på ting som loer eller har mye hår så bruker jeg bare en sånn tekstilrull når det er ferdig. Anonymkode: 14c08...872
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #6 Skrevet 21. juli 2022 Hmm... i vår maskin samler hårene seg i døren i en slags klynge. Er ikke dette vanlig? Anonymkode: 7ddeb...a2e
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #7 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Vanlige svamper eller bit av gammel skumgummimadrass gjør susen. Anonymkode: b3cab...d09 Har masse svamper, kan jo prøve det først. Hvis ikke tenkte jeg å stikke innom en dyrebutikk for jeg VET det finnes, men om de er like effektiv på menneskehår vet jeg ikke. Og så mange som har samme problem! En del samler seg i floker eller i døra på maskina, men på spesielt ull så må jeg stå å manuelt plukke det av ute på balkongen. Er så VILT med hår! Og vi er bare to stykker liksom. Anonymkode: 08698...726
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå