AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #1 Skrevet 20. juli 2022 Og endret mobilnummeret til noe annet også (utenlandsk) Og når jeg nå trykker på glemt passord så får jeg aldri noen epost Noen som har opplevd lignende? Og hvordan har noen klart å endre eposten jeg bruker der? OG kan de nå bestille noe fra min konto elns? 😟 Anonymkode: f25dd...f8a
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #2 Skrevet 20. juli 2022 Ta kontakt med Zalando å få de til å hjelpe deg eller sperre kontoen Anonymkode: 797a0...b95
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #3 Skrevet 20. juli 2022 Jeg får heller ikke logget inn og får ikke link til å logge inn. Men får mail fra dem osv så mailen min er tydligvis den samme. Kanskje det er en feil bare? Jeg skal kontakte dem i morgen, likegreit å bare gjøre det. Men det er sikkert ikke noe Anonymkode: 8b981...654
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #4 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg får heller ikke logget inn og får ikke link til å logge inn. Men får mail fra dem osv så mailen min er tydligvis den samme. Kanskje det er en feil bare? Jeg skal kontakte dem i morgen, likegreit å bare gjøre det. Men det er sikkert ikke noe Anonymkode: 8b981...654 Jeg var blitt logget ut av zalando på vanlig nettbrowseren, men på zalandoappen var jeg fortsatt logget inn å der så jeg eposten de endret til å tlfnummeret så klarte å endre tilbake nå. Men skjønner virkelig ikke hvorfor skulle noen ville havne andres zalando kobto egentlig? Anonymkode: f25dd...f8a
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #5 Skrevet 20. juli 2022 Hacke ikke havne* Anonymkode: f25dd...f8a
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #6 Skrevet 20. juli 2022 Også lurer jeg på at DERSOM jeg hadde trykket på "lagre bankkonto detaljene" sist gang jeg kjøpte noe der, ville det betydd at denne personen kunne bestilt ting på min bankkonto da? Anonymkode: f25dd...f8a
Million Skrevet 21. juli 2022 #7 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Også lurer jeg på at DERSOM jeg hadde trykket på "lagre bankkonto detaljene" sist gang jeg kjøpte noe der, ville det betydd at denne personen kunne bestilt ting på min bankkonto da? Anonymkode: f25dd...f8a Ja. Sjekk historikken for siste ordre og se om det er noe du ikke har bestilt som står der. 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #8 Skrevet 21. juli 2022 Million skrev (10 timer siden): Ja. Sjekk historikken for siste ordre og se om det er noe du ikke har bestilt som står der. Er du sikker på at det er sånn at de kan kjøpe ting fra min bankkonto dersom de logget inn på min bruker på zalando? Anonymkode: f25dd...f8a
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #9 Skrevet 21. juli 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Er du sikker på at det er sånn at de kan kjøpe ting fra min bankkonto dersom de logget inn på min bruker på zalando? Anonymkode: f25dd...f8a Ja, kortdetaljenen står ikke i sin helhet, og kan dermed ikke utnyttes på den måten. Slik er det på alle sider. Det er gjerne noen siffer i kortnummeret, ev. CVC-en som står til *** Anonymkode: feeb1...c27
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #10 Skrevet 21. juli 2022 Just now, AnonymBruker said: Ja, kortdetaljenen står ikke i sin helhet, og kan dermed ikke utnyttes på den måten. Slik er det på alle sider. Det er gjerne noen siffer i kortnummeret, ev. CVC-en som står til *** Anonymkode: feeb1...c27 I tillegg til at særlig norske utsalgssteder nå er pålagt å verifisere kjøpet med Bank ID, så er du altså rimelig greit sikret mot bruk av kortet ditt på andre steder. Anonymkode: feeb1...c27
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #11 Skrevet 21. juli 2022 15 hours ago, AnonymBruker said: Også lurer jeg på at DERSOM jeg hadde trykket på "lagre bankkonto detaljene" sist gang jeg kjøpte noe der, ville det betydd at denne personen kunne bestilt ting på min bankkonto da? Anonymkode: f25dd...f8a Nei du må alltid identifisere deg med bank ID eller annet Anonymkode: 797a0...b95
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #12 Skrevet 21. juli 2022 Min har også blitt "hacket". Sendte mail til zalando for flere uker siden og har enda ikke hørt noe tilbake... Anonymkode: 028cc...b0c
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #13 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Min har også blitt "hacket". Sendte mail til zalando for flere uker siden og har enda ikke hørt noe tilbake... Anonymkode: 028cc...b0c Men skjønner ikke hva de får ut av det? Når de uansett ikke kan kjøpe noe.. Anonymkode: f25dd...f8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå