Gå til innhold

"Det lukter fitte her"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
On 7/21/2022 at 12:35 AM, AnonymBruker said:

Det pleier samboeren min også å si, jeg også forsåvidt. Nypult fitte blandet med sæd, svette og spytt gir bare en ganske spesiell lukt i et rom. Ikke noe mer enn det. 

Anonymkode: 68341...cd8

Spytter dere på hverandre?

Anonymkode: 19010...921

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.7.2022 den 0.30):

Aner ikke hvor jeg vil med dette egentlig, men...

Jeg er en jente på 19 som har vært i et forhold med en annen jente i et halvt år. Vi lå i senga og hadde nettopp hatt sex, da hun tok en tur på badet. Jeg var fortsatt naken da hun kom tilbake og da hun kom inn i rommet ubrøt hun "det lukter skikkelig fitte her as!"

Hun smilte da hun sa det og jeg bare lo mens jeg sa "åh?", men dess mer jeg tenker på det dess mer fornærmet blir jeg

Føler hun indirekte sa at jeg lukter vondt, men da kunne hun jo sagt det før vi lå sammen? Men jeg hadde dusjet den dagen

Hva tror dere hun mente? :// var det negativt ment?

Anonymkode: 54d77...e6b

Det lukter som regel etter man har hatt sex, betyr ikke at du luktet vondt.

Anonymkode: 15df7...306

AnonymBruker
Skrevet

Beste lukta som fins det ❤️ Men tipper 2 fitter lukter bedre enn om det hadde vært en kuk og sæd involvert. En uvasket kuk noen timer etter å ha sprutet full en fitte lukter absolutt ikke blomster. 

Anonymkode: 29471...f78

AnonymBruker
Skrevet

Hadde tatt det som et kompliment. Høres ut som hun var stolt og fornøyd.

Anonymkode: 03e27...131

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du sammen med eksen min? Hun kunne funnet på å sagt noe like uclassy som dette (og gjorde det sikkert flere ganger og).

Til saken så synes jeg du overtenker du veldig. Dere har nettopp hatt sex i rommet, så når hun går ut av rommet og kommer tilbake så kjenner hun forskjell. Det handler ikke bare om deg eller din lukt (eller at du lukter vondt), men hva dere nettopp har gjort der sammen.

Ville aldri påpekt det på den måten selv, jeg ville nok bare sagt her var det tett luft og åpnet et vindu, men folk er forskjellige...

Anonymkode: f3a18...03c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Uff, en mann som hadde sagt noe sånt hadde ikke vært et godt menneske 

- KG 🤡🤡🤡

Anonymkode: 9a708...b88

Eksen sa det også. Ikke derfor han er eks. Helt normalt at lukt blir mer intens når du kommer inn i et rom fra et annet. Når man har vært å gått tur ute i vinterkulden, så kommer inn i huset, lukter man huslukt enda mer intens. Sånn er det. 

• 1 år senere...
Skrevet

Det lukta bra fitte etter ein dildorunde her me😋

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.7.2022 den 23.38):

Samme her, har nok sagt at det lukter pulings her 😄

Anonymkode: f58cd...bef

Det ble ikke pult.

Anonymkode: d0d90...1a3

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.7.2022 den 10.56):

Beste lukta som fins det ❤️ Men tipper 2 fitter lukter bedre enn om det hadde vært en kuk og sæd involvert. En uvasket kuk noen timer etter å ha sprutet full en fitte lukter absolutt ikke blomster. 

Anonymkode: 29471...f78

Ikke fitta heller.

Skrevet

Herregud

Anonymkode: 74353...ec4

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det ble ikke pult.

Saksing?

Anonymkode: f3e13...079

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Saksing?

Anonymkode: f3e13...079

Mulig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.7.2022 den 0.30):

Hva tror dere hun mente? :// var det negativt ment?

Jeg er helt sikker på at det var ment som et kompliment, noe positivt. Litt frekt, men ærlig. Det er jo herlig når det lukter fitte i rommet. Uansett om du er mann eller kvinne så er det verdens mest opphissende lukt. Dersom dere er to kvinner så kan jeg tenke meg at det luktet himmelsk godt!!

Anonymkode: dc4d3...724

Skrevet

"Langt å gå, fitte å få"

Anonymkode: 58e1c...324

Skrevet

To kvinner har hatt sex sammen, altså to fitter = dobbelt så mye fittelukt. Ingen mann eller noe mannlig lukt. Selvfølgelig lukter det fitte i rommet. 

Ville ikke brukt mye tid på å tenke på hvordan det var ment. 

Sånn jeg ser det så fastslo hun bare fakta.

Anonymkode: 64dec...a4d

Skrevet

Har man hatt sex i et rom vil det lukte hva som har foregått der. Det er ikke veldig tydelig når man er blitt gradvis vant til lukta mens man holder på. Men går man ut og inn igjen vil man definitivt merke lukta. Personlig syns jeg et nypult rom lukter langt mer fitte enn pikk/sæd, så jeg vil tippe at rommet definitivt lukta fitte.

Om man syns lukta (eller smaken) var vond, ville man neppe fortsatt med sex i entusiastisk tempo, særlig om det var oralsex involvert. Om man "bare" skal knulle, så er det fullt mulig om man ikke lukter nyklippet blomstereng der nede... man knuller jo salig på hytteturer og fjellsturer og skogsturer og hvilke andre turer man er på, selv uten tilgang på dusj. Suging og slikking frister nok mindre om det lukter dau fisk der nede.

Jeg ville definivt ikke tatt det ille opp. Det var nok mest ment litt humoristisk. Det er typisk en ting man ville sagt med et litt fårete eller fnisete smil. Dere har hatt sex og hun var glad da hun sa det. Det var et tegn på at hun likte det dere nettopp hadde gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...