AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #1 Skrevet 20. juli 2022 Aner ikke hvor jeg vil med dette egentlig, men... Jeg er en jente på 19 som har vært i et forhold med en annen jente i et halvt år. Vi lå i senga og hadde nettopp hatt sex, da hun tok en tur på badet. Jeg var fortsatt naken da hun kom tilbake og da hun kom inn i rommet ubrøt hun "det lukter skikkelig fitte her as!" Hun smilte da hun sa det og jeg bare lo mens jeg sa "åh?", men dess mer jeg tenker på det dess mer fornærmet blir jeg Føler hun indirekte sa at jeg lukter vondt, men da kunne hun jo sagt det før vi lå sammen? Men jeg hadde dusjet den dagen Hva tror dere hun mente? :// var det negativt ment? Anonymkode: 54d77...e6b
Hmmmmmm Skrevet 20. juli 2022 #2 Skrevet 20. juli 2022 Da mente hun det om henne selv også da. Ikke noe å bry seg om 19
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #3 Skrevet 20. juli 2022 Det pleier samboeren min også å si, jeg også forsåvidt. Nypult fitte blandet med sæd, svette og spytt gir bare en ganske spesiell lukt i et rom. Ikke noe mer enn det. Anonymkode: 68341...cd8 17
Rosagodis Skrevet 20. juli 2022 #4 Skrevet 20. juli 2022 Sånn er det når man har sex generelt i et tett rom... Svette og vesker over alt og det lukter sex i lufta.... Hadde tenkt det samme som deg hehe.. Jeg tar meg nær av alt som kan virke negativt og "ekkelt" ovenfor meg...... Bare det at noen sier jeg har dårlig ånde liksom... Selvom det er typen eller beste veninna mi soø sier det.... Man føler seg ekkelt og det er ike noe årleit. 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #5 Skrevet 20. juli 2022 Det lukter jo kjønnslukt etter sex. Det er ikke noe negativt eller en fornærmelse, men et fakta. Har man deltatt i sexen selv, og det var positiv opplevelse, har man gjerne gode assosiasjoner til lukta. Jeg antar det var derfor hun sa det med et smil. Anonymkode: 55423...4ff 20
blaffen Skrevet 20. juli 2022 #6 Skrevet 20. juli 2022 18 minutter siden, AnonymBruker said: Aner ikke hvor jeg vil med dette egentlig, men... Jeg er en jente på 19 som har vært i et forhold med en annen jente i et halvt år. Vi lå i senga og hadde nettopp hatt sex, da hun tok en tur på badet. Jeg var fortsatt naken da hun kom tilbake og da hun kom inn i rommet ubrøt hun "det lukter skikkelig fitte her as!" Hun smilte da hun sa det og jeg bare lo mens jeg sa "åh?", men dess mer jeg tenker på det dess mer fornærmet blir jeg Føler hun indirekte sa at jeg lukter vondt, men da kunne hun jo sagt det før vi lå sammen? Men jeg hadde dusjet den dagen Hva tror dere hun mente? :// var det negativt ment? Anonymkode: 54d77...e6b Hun kunne for så vidt også sagt at det luktet som noen akkurat hadde hatt sex der.. Litt forsøk på humor kombinert med at hun var fornøyd med akkurat å ha hatt sex med deg tenker jeg vi kan si. 12
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #7 Skrevet 21. juli 2022 Beste lukta som finnst ❤️ Anonymkode: 1edf4...e83 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #8 Skrevet 21. juli 2022 Rosagodis skrev (5 timer siden): Sånn er det når man har sex generelt i et tett rom... Svette og vesker over alt og det lukter sex i lufta.... Hadde tenkt det samme som deg hehe.. Jeg tar meg nær av alt som kan virke negativt og "ekkelt" ovenfor meg...... Bare det at noen sier jeg har dårlig ånde liksom... Selvom det er typen eller beste veninna mi soø sier det.... Man føler seg ekkelt og det er ike noe årleit. Vesker overalt? På soverommet? Jeg oppbevarer mine vesker i gangen og i boden, sammen med bager og kofferter. Anonymkode: a6c80...8df 2 4
feliek54 Skrevet 21. juli 2022 #9 Skrevet 21. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Aner ikke hvor jeg vil med dette egentlig, men... Jeg er en jente på 19 som har vært i et forhold med en annen jente i et halvt år. Vi lå i senga og hadde nettopp hatt sex, da hun tok en tur på badet. Jeg var fortsatt naken da hun kom tilbake og da hun kom inn i rommet ubrøt hun "det lukter skikkelig fitte her as!" Hun smilte da hun sa det og jeg bare lo mens jeg sa "åh?", men dess mer jeg tenker på det dess mer fornærmet blir jeg Føler hun indirekte sa at jeg lukter vondt, men da kunne hun jo sagt det før vi lå sammen? Men jeg hadde dusjet den dagen Hva tror dere hun mente? :// var det negativt ment? Anonymkode: 54d77...e6b Det kan bety begge deler. Kan hende hun likte det også. Men lit avhengig av hvordan hun sa det. Endret 21. juli 2022 av feliek54
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #10 Skrevet 21. juli 2022 Sånt kan jeg også finne på å si, jeg har vel sagt noen ganger at her lukter det sex, her lukter det nypult. Hørt andre si det også. Dere er jo også to jenter, så det lukter kanskje ekstra mye vagina da Hun siktet ikke til at din stinker, men at selve rommet lukter nypult, at det lukter fra dere begge sine handlinger der inne. Det gjør det etter en het natt, og man merker det først når man går ut av rommet og kommer inn igjen. Anonymkode: 90f51...ba4 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #11 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Sånt kan jeg også finne på å si, jeg har vel sagt noen ganger at her lukter det sex, her lukter det nypult. Hørt andre si det også. Dere er jo også to jenter, så det lukter kanskje ekstra mye vagina da Hun siktet ikke til at din stinker, men at selve rommet lukter nypult, at det lukter fra dere begge sine handlinger der inne. Det gjør det etter en het natt, og man merker det først når man går ut av rommet og kommer inn igjen. Anonymkode: 90f51...ba4 😂 Anonymkode: 54c93...4e7
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #12 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): men dess mer jeg tenker på det dess mer fornærmet blir jeg Her har du oppskriften på mange av de problemene du kommer til å få, i årene fremover. Denne måten å tolke det verste inn i noe, uten å spørre om en avklaring, er en veldig dårlig egenskap. Anonymkode: 9e0d4...eb0 11
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #14 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Aner ikke hvor jeg vil med dette egentlig, men... Jeg er en jente på 19 som har vært i et forhold med en annen jente i et halvt år. Vi lå i senga og hadde nettopp hatt sex, da hun tok en tur på badet. Jeg var fortsatt naken da hun kom tilbake og da hun kom inn i rommet ubrøt hun "det lukter skikkelig fitte her as!" Hun smilte da hun sa det og jeg bare lo mens jeg sa "åh?", men dess mer jeg tenker på det dess mer fornærmet blir jeg Føler hun indirekte sa at jeg lukter vondt, men da kunne hun jo sagt det før vi lå sammen? Men jeg hadde dusjet den dagen Hva tror dere hun mente? :// var det negativt ment? Anonymkode: 54d77...e6b Hva mener du det skulle ha luktet? - eller mener du hun ikke skulle ha fått uttalt seg om hva det luktet i rommet? Et annet, og mer interessant scenario er : hva om det var en mann som sa det? Ville du ikke da ha blitt oppfordret til å gjøre det slutt, og fått beskjed at han var en neandertaler og at du fortjener bedre ? Anonymkode: 12f08...827
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #15 Skrevet 21. juli 2022 Utrolig hva slags vulgært griseprat enkelte damer klarer å lire av seg. Anonymkode: 12ae8...3e6 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #16 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Et annet, og mer interessant scenario er : hva om det var en mann som sa det? Ville du ikke da ha blitt oppfordret til å gjøre det slutt, og fått beskjed at han var en neandertaler og at du fortjener bedre ? Anonymkode: 12f08...827 Uff, en mann som hadde sagt noe sånt hadde ikke vært et godt menneske - KG 🤡🤡🤡 Anonymkode: 9a708...b88
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #17 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det lukter jo kjønnslukt etter sex. Det er ikke noe negativt eller en fornærmelse, men et fakta. Har man deltatt i sexen selv, og det var positiv opplevelse, har man gjerne gode assosiasjoner til lukta. Jeg antar det var derfor hun sa det med et smil. Anonymkode: 55423...4ff Dette! 👆 Anonymkode: f58cd...bef
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #18 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Sånt kan jeg også finne på å si, jeg har vel sagt noen ganger at her lukter det sex, her lukter det nypult. Hørt andre si det også. Dere er jo også to jenter, så det lukter kanskje ekstra mye vagina da Hun siktet ikke til at din stinker, men at selve rommet lukter nypult, at det lukter fra dere begge sine handlinger der inne. Det gjør det etter en het natt, og man merker det først når man går ut av rommet og kommer inn igjen. Anonymkode: 90f51...ba4 Samme her, har nok sagt at det lukter pulings her 😄 Anonymkode: f58cd...bef 1
Blåttvann Skrevet 21. juli 2022 #19 Skrevet 21. juli 2022 Slikket hun deg? Isåfall var det ikke noe hint til deg. Og du? Selv om du har dusjet samme dag så betyr ikke det at du er fresh der nede. Det er 30 varmegrader og mange blir klamme i hakket.
Snok1 Skrevet 22. juli 2022 #20 Skrevet 22. juli 2022 Hun sa at det lukter fitte fordi det luktet fitte. Siden hun nettopp har nytt fitte, er det en rimelig antakelse at hun også nyter lukten av fitte. Dette er neppe verd en bekymring. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå