Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette sånn typisk gravidtetstegn? Jeg er bare 8dpo… men de klør så intens nå. Har også silikon som jeg tok for over 1 år siden… 

Anonymkode: 86c2a...bf0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være vaske pulveret.. Sliter sånn selv innimellom... Men jeg har ikke silikon da... Kan være at de gror eller noe sånt? Alt som gror klør så? 😊 Åssen er det og ha silikon egentlig.   Lyst på selv... Mine er så små... 😩😩 Mye betalte du? 

AnonymBruker
Skrevet
Rosagodis skrev (5 minutter siden):

Kan være vaske pulveret.. Sliter sånn selv innimellom... Men jeg har ikke silikon da... Kan være at de gror eller noe sånt? Alt som gror klør så? 😊 Åssen er det og ha silikon egentlig.   Lyst på selv... Mine er så små... 😩😩 Mye betalte du? 

Aldri reagert på vaskepulver før, men godt mulig… vi har mild mtp dattera våres. 

Veldig fornøyd ! Angrer ikke. Betalte vel 50 tusen og noe, med brystløft - hvis jeg ikke husker feil. Tok på akedemiklinikken 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har generelt kløende hud og benytter canoderm fra apoteket. Funker fjell.

Anonymkode: f4e80...aea

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Aldri reagert på vaskepulver før, men godt mulig… vi har mild mtp dattera våres. 

Veldig fornøyd ! Angrer ikke. Betalte vel 50 tusen og noe, med brystløft - hvis jeg ikke husker feil. Tok på akedemiklinikken 

Fytti katta å dyrt det er blitt.... Er ufør så fatter ikke hvor jeg skulle fått pengene fra hehe.. Men tanken på og føle meg mer feminin hadde ikke gjort noe. Men nå skal vi ikke snakke om silikon det er jo ikke det du spør om 🤣 men vaske pulver, dusj såpe eller kremer kan gjøre at det klør. Eller din egen svette som gnager  på hud og bh? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk kløpupper da jeg satte inn hormonspiral, så da kan det være noe hormonelt, og graviditet er jo det.

Anonymkode: be1f1...bd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...