norw Skrevet 20. juli 2022 #1 Skrevet 20. juli 2022 Er et evig mas om å logge inn på nytt, flere ganger daglig. Hvordan kan jeg fjerne den adr som det mases om? Er en jobbadr, den private som også er lagt inn i Outlook-appen mases det aldri om. Og er det mulig å videresende alle jobbmailene til en privat adr automatisk? Har gitt beskjed til arbeidsgiver om å kontakte meg på den private, men kan jo være at de glemmer seg, kanskje sender ut fellesmailer til jobbmailen osv.
AnonymousBruker Skrevet 21. juli 2022 #2 Skrevet 21. juli 2022 Enten må du være innlogget og skru av varsler, eller hvis du ikke har bruk for den, bare slette den permanent. Tror sistnevnte er den sikreste for å ikke få nye varsler...
trøndermann38 Skrevet 21. juli 2022 #3 Skrevet 21. juli 2022 Best å slette den emailen som maser, kan uansett sette det opp slik at alle mail blir videresendt til din private.
norw Skrevet 28. juli 2022 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2022 AnonymousBruker skrev (På 21.7.2022 den 19.57): Enten må du være innlogget og skru av varsler, eller hvis du ikke har bruk for den, bare slette den permanent. Tror sistnevnte er den sikreste for å ikke få nye varsler... Skru av varsler for den ene adressen? Hvordan? trøndermann38 skrev (På 21.7.2022 den 20.07): Best å slette den emailen som maser, kan uansett sette det opp slik at alle mail blir videresendt til din private. Hvordan? x2 Kan sikkert nullstille hele appen, men håper at jeg kan unngå det.
trøndermann38 Skrevet 28. juli 2022 #5 Skrevet 28. juli 2022 norw skrev (58 minutter siden): Skru av varsler for den ene adressen? Hvordan? Hvordan? x2 Kan sikkert nullstille hele appen, men håper at jeg kan unngå det. Velg Fil øverst til venstre på skjermen i hovedvinduet i Outlook. Velg Kontoinnstillinger>kontoinnstillinger. Velg kontoen du vil slette, og velg deretter Fjern. Du ser en melding som advarer deg om at alt frakoblet bufret innhold for denne kontoen blir slettet. Dette påvirker bare innhold som er lastet ned og lagret på datamaskinen. Velg Ja for å bekrefte. Gå til Gjør følgende og velg Videresend, omadresser eller send > Omadresser meldingen til. Skriv inn e-postadressen i Til-feltet eller velg fra kontaktlisten. Velg OK for å lagre valgene, og velg OK eller Lagre for å opprette regelen.
AnonymousBruker Skrevet 29. juli 2022 #6 Skrevet 29. juli 2022 norw skrev (23 timer siden): Skru av varsler for den ene adressen? Hvordan? Hvordan? x2 Kan sikkert nullstille hele appen, men håper at jeg kan unngå det. Tror det skal gå ann når du er innlogget i web-format (ikke app) i innstillinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå