Gå til innhold

kjøpe kopi av foto

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er vanlig / lagt til rette for at folk kan kjøpe bilder som har blitt trykket i avisa, dersom en journalist har tatt bilde av dem for eksempel? Jeg befinner meg i en slik situasjon nå, og har så lyst til å ha dette bildet selv....

Må man ringe til fotografen og lage masse bryderi for ham, eller er dette noe de er vant til å selge?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madeline
Skrevet

Ring avisa. Jeg har selv flere ganger bestilt kopi av bilder som har stått i avisa. Ingen problem.

Skrevet
Noen som vet om det er vanlig / lagt til rette for at folk kan kjøpe bilder som har blitt trykket i avisa, dersom en journalist har tatt bilde av dem for eksempel? Jeg befinner meg i en slik situasjon nå, og har så lyst til å ha dette bildet selv....

Må man ringe til fotografen og lage masse bryderi for ham, eller er dette noe de er vant til å selge?

har fått flere bilder fra avisen. Hos oss har de bildene liggende og det er bare å forsyne seg. Det har vert noen spesielle bilder som har vert trykt,jeg har da ringt fotorafen og spurt. Han har sendt dem på mail til meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...