karilue Skrevet 20. juli 2022 #1 Skrevet 20. juli 2022 Baby 12 uker har slitt mye med luft i magen og mageknip fra start. Har ikke kolikk, men kolikksmerter under måltidssituasjon. Det har forbedret seg en hel del nå, men fremdeles luft i magen og magevondt. Det jeg lurer på er… vil det snart gå over? Han nærmer seg 3 mnd og jeg merker det sliter veldig på meg nå.. han har gode raper og bruker mye bæretøy som hjelper mye på.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #2 Skrevet 20. juli 2022 karilue skrev (51 minutter siden): Baby 12 uker har slitt mye med luft i magen og mageknip fra start. Har ikke kolikk, men kolikksmerter under måltidssituasjon. Det har forbedret seg en hel del nå, men fremdeles luft i magen og magevondt. Det jeg lurer på er… vil det snart gå over? Han nærmer seg 3 mnd og jeg merker det sliter veldig på meg nå.. han har gode raper og bruker mye bæretøy som hjelper mye på. Har du testet melkefri diett på deg? Anonymkode: d8e93...e02
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #3 Skrevet 20. juli 2022 Mage massasje? Mange triks der☺️ Anonymkode: 1001f...10b
Flamme Skrevet 20. juli 2022 #4 Skrevet 20. juli 2022 Desverre ingen her som kan svare på når det går over 💖
karilue Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du testet melkefri diett på deg? Anonymkode: d8e93...e02 Ja. Han får mme, og prøvde noen uker med melkefritt, og deretter over på «vanlig» igjen uten å merke store forskjellen… har prøvd mye forskjellig mtp luft. Ulike flasker, minifom, semper dråper, kiropraktor.. ble fortalt å bare ta tiden til hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå