AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #1 Skrevet 20. juli 2022 Ok. Skrev inn her for lenge siden ang et brudd og fikk utrolig mange gode råd og oppmuntring. Eksen gjorde det slutt for 2 mnd siden, jeg bestemte det ikke skulle være noe kontakt. Jeg gjorde mitt, reiste, familie, venner og jobb og skal flytte til ny by. Han begynte å ta kontakt likevel, vi snakker mye sammen. Så skal han på ferie til vårt spesielle sted og hinter til at jeg skal være med jeg sier ingenting og han spør da direkte. Han ordner med alt og finner steder vi skal se, booker spisesteder osv. Jeg sier ja, men vil bo på eget hotell. så møtes vi og det er mye følelser og vi er som et par. Så her sitter jeg, forvirret og føler meg litt tullete og lurer på hva jeg holder på med og ikke minst livredd for å bli såret. Ikke fortalt jeg skal flytte. Dette stedet er veldig spesielt for oss begge og jeg er litt lost. Tror han at vi bare skal være gode reise venner plutselig? Nei off, alle råd tas imot. Anonymkode: 09ee6...34e
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #2 Skrevet 20. juli 2022 Høres ikke ut som eksen tenker på ditt beste. Anonymkode: 8e046...b00
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #3 Skrevet 20. juli 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Høres ikke ut som eksen tenker på ditt beste. Anonymkode: 8e046...b00 Hei, den tanken har slått meg også. Hvorfor gjøre det slutt, for så å gå gjennom alt dette, for meg er det noe egoistisk over det. Jeg skal flytte uansett altså og gjøre det jeg har tenkt, men følelsene her spiller meg et puss og forvirrer meg, men var mitt eget valg å komme så jeg kan ikke bare klage. Anonymkode: 09ee6...34e 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #4 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei, den tanken har slått meg også. Hvorfor gjøre det slutt, for så å gå gjennom alt dette, for meg er det noe egoistisk over det. Jeg skal flytte uansett altså og gjøre det jeg har tenkt, men følelsene her spiller meg et puss og forvirrer meg, men var mitt eget valg å komme så jeg kan ikke bare klage. Anonymkode: 09ee6...34e Du må prøve å ta vare på deg selv. Men du må her skille mellom at han ønsker gode opplevelser med deg vs ei framtid med deg. Siste eksen min var også veldig nostalgisk og dro på Husker du-tur gjennom nabolaget og ville knulle etter at vi hadde slått opp. Og jeg tenkte at kanskje han ikke mener det? Men en del folk klarer bare ikke gi slipp, selv om de ikke vil binde seg til det de har sagt fra seg. Da må vi sette grenser for oss seiv. Jeg vet at jeg er svak for eksens sjarm og nekter meg selv å møte ham. En bedre mann hadde prøvd å vinne meg tilbake, ikke bare knulle meg på ruinene av vårt forhold 💛 Anonymkode: 8e046...b00
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #5 Skrevet 20. juli 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du må prøve å ta vare på deg selv. Men du må her skille mellom at han ønsker gode opplevelser med deg vs ei framtid med deg. Siste eksen min var også veldig nostalgisk og dro på Husker du-tur gjennom nabolaget og ville knulle etter at vi hadde slått opp. Og jeg tenkte at kanskje han ikke mener det? Men en del folk klarer bare ikke gi slipp, selv om de ikke vil binde seg til det de har sagt fra seg. Da må vi sette grenser for oss seiv. Jeg vet at jeg er svak for eksens sjarm og nekter meg selv å møte ham. En bedre mann hadde prøvd å vinne meg tilbake, ikke bare knulle meg på ruinene av vårt forhold 💛 Anonymkode: 8e046...b00 Helt riktig ❤️ de ordene setter hodet på plass, hehe når de varme følelsene tar over så forsvinner logikken, men jeg vet den er der et sted langt bak i hjernebarken. Han har ikke og kommer ikke til å få noe her ivertfall, men det sagt, så vet jeg ikke hva faen jeg gjør her nå. Lever litt på gamle minner kanskje begge to nå Anonymkode: 09ee6...34e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå