AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #1 Skrevet 20. juli 2022 Med klær på ser jeg bra ut, slank med former. Egentlig er jeg tynn og lite stram og med hengerumpe. Blir det en stor skuffelse og turnoff for en ny partner å se meg uten klær? Ja har seriøst vurdert å begynne å trene Anonymkode: 245ae...2bb
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #2 Skrevet 20. juli 2022 Jeg er ikke mann, men tenker at det viktigste er at du er fornøyd. Virker ikke som du er det. Trening gir økt velvære, og bra for helsa, så jeg synes du skal trene. Du ser sikkert helt fin ut - og ikke alle menn trener og er spesielt stramme.. Anonymkode: 6dc26...d6b 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #3 Skrevet 20. juli 2022 Er så lei av treningsbertene, det renner jo over av dem på Tinder. Vær som du er, finnes nok av menn som setter pris på det. Anonymkode: be5f4...968 4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #4 Skrevet 20. juli 2022 Slank og petite er kjempepositivt 😍 Er ikke noe problem at du er utrent Anonymkode: 2e54b...894
Jr.Garcon Skrevet 20. juli 2022 #5 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Med klær på ser jeg bra ut, slank med former. Egentlig er jeg tynn og lite stram og med hengerumpe. Blir det en stor skuffelse og turnoff for en ny partner å se meg uten klær? Ja har seriøst vurdert å begynne å trene Anonymkode: 245ae...2bb Hengerumpe er dessverre helt klart en skuffelse. 2
Gjest Muffin man Skrevet 20. juli 2022 #6 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Med klær på ser jeg bra ut, slank med former. Egentlig er jeg tynn og lite stram og med hengerumpe. Blir det en stor skuffelse og turnoff for en ny partner å se meg uten klær? Ja har seriøst vurdert å begynne å trene Anonymkode: 245ae...2bb Nope. Naturlige kropper er sexy. Ikke uro deg. Perfeksjon av kropp er noe mange henger seg opp i uten at bildet man har av seg selv er objektivt korrekt.. Dette gjelder både kvinner og menn.
Hmmmmmm Skrevet 20. juli 2022 #7 Skrevet 20. juli 2022 Bare se på naked attraction, der er menn åpne for mye mer en jeg som dame trodde de skulle være. Bare vær deg selv 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #8 Skrevet 20. juli 2022 Jeg er samme som deg. Ikke opplevd noe som helst skuffelse når jeg tar av klærne. Anonymkode: aa6cc...c5b
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #9 Skrevet 21. juli 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Med klær på ser jeg bra ut, slank med former. Egentlig er jeg tynn og lite stram og med hengerumpe. Blir det en stor skuffelse og turnoff for en ny partner å se meg uten klær? Ja har seriøst vurdert å begynne å trene Anonymkode: 245ae...2bb Ja. Det er en skuffelse, men et trent øye ser dette gjennom klærne uansett. Du har vurdert å begynne trene? Hva med å bare gjøre det? Anonymkode: 0c9d2...25d 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #10 Skrevet 21. juli 2022 2 hours ago, Hmmmmmm said: Bare se på naked attraction, der er menn åpne for mye mer en jeg som dame trodde de skulle være. Bare vær deg selv Det er et tv-program. Og de som er deltakere der representerer mildt sagt ikke normen i samfunnet hverken kjønnsmessig, legningsmessig, mentalt eller utseendemessig. Anonymkode: 0c9d2...25d 4
Kipling Skrevet 21. juli 2022 #11 Skrevet 21. juli 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Med klær på ser jeg bra ut, slank med former. Egentlig er jeg tynn og lite stram og med hengerumpe. Blir det en stor skuffelse og turnoff for en ny partner å se meg uten klær? Ja har seriøst vurdert å begynne å trene Anonymkode: 245ae...2bb Umm ja egentlig. Du bør begynne å trene, men det å være deilig for menn er den minst viktige grunnen. Gjør det for helsen og for tilfredsstillelsen av å bli en bedre versjon av deg selv. Det at du også blir mye deiligere er selvsagt også en hyggelig bonus. 1
Kipling Skrevet 21. juli 2022 #12 Skrevet 21. juli 2022 2 hours ago, Muffin man said: Nope. Naturlige kropper er sexy. Ikke uro deg. Perfeksjon av kropp er noe mange henger seg opp i uten at bildet man har av seg selv er objektivt korrekt.. Dette gjelder både kvinner og menn. Det er ikke naturlig å være utrent og slapp. Hun snakker ikke om å få enorme silikonpupper eller ducklips, hun snakker om å trene litt slik at kroppen hennes faktisk ser ut naken slik naturen har skapt oss for å se ut. Kroppen er ment til å være i bevegelse, og den er ment til å kjempe mot motstand og bli sterkere av det. Det er derfor vi syns slike kropper er vakrere, og det er også derfor slike kropper faktisk er sunnere. Ikke unaturlig på noen måte å være i god form, snarere tvert imot. 2 1
Gjest Muffin man Skrevet 21. juli 2022 #13 Skrevet 21. juli 2022 Kipling skrev (7 timer siden): Det er ikke naturlig å være utrent og slapp. Hun snakker ikke om å få enorme silikonpupper eller ducklips, hun snakker om å trene litt slik at kroppen hennes faktisk ser ut naken slik naturen har skapt oss for å se ut. Kroppen er ment til å være i bevegelse, og den er ment til å kjempe mot motstand og bli sterkere av det. Det er derfor vi syns slike kropper er vakrere, og det er også derfor slike kropper faktisk er sunnere. Ikke unaturlig på noen måte å være i god form, snarere tvert imot. Det at jeg sier at jeg syntes naturlig kropper er sexy og at folk ofte har et feil bildet av egen kropp var IKKE en invitasjon til at du skulle spekulere rundt kroppen til TS. Naturlige kropper har et spekter.. En sunn BMI har også dette... Du er ikke en en posisjon til å diktere andres tanker rundt dette eller påpeke at TS ikke har en sunn kropp. Spesielt når du ikke har sett den.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #14 Skrevet 21. juli 2022 7 hours ago, Kipling said: Det er ikke naturlig å være utrent og slapp. Mener du å si det er overnaturlig? Anonymkode: be5f4...968
kar90 Skrevet 21. juli 2022 #15 Skrevet 21. juli 2022 Mye finere å være trent. Hva er vitsen med å være utrent? 3
Kipling Skrevet 21. juli 2022 #16 Skrevet 21. juli 2022 2 hours ago, Muffin man said: Det at jeg sier at jeg syntes naturlig kropper er sexy og at folk ofte har et feil bildet av egen kropp var IKKE en invitasjon til at du skulle spekulere rundt kroppen til TS. Naturlige kropper har et spekter.. En sunn BMI har også dette... Du er ikke en en posisjon til å diktere andres tanker rundt dette eller påpeke at TS ikke har en sunn kropp. Spesielt når du ikke har sett den. Hvor er spekulasjonene? Hun sa selv i posten at hun var utrent og derfor ser slapp ut naken, det var hele premisset for diskusjonen. Jeg trenger ikke å spekulere for å si at trente kropper ser bedre ut enn utrente kropper, og jeg trenger heller ikke spekulere for å si at det å ha en trent kropp gir helsefordeler sammenlignet med det å ha en utrent kropp. Jeg har hverken sagt at hun er stygg eller usunn som hun er for det vet jeg ikke noe om. Det jeg har sagt er at hun vil se bedre ut og bli sunnere om hun trener enn om hun ikke gjør det, og det er enkelt å si fordi det er en biologisk realitet om hvordan menneskekroppen fungerer. 1 1
Kipling Skrevet 21. juli 2022 #17 Skrevet 21. juli 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Mener du å si det er overnaturlig? Anonymkode: be5f4...968 Jeg mener å si at det er unaturlig. Stillesitting er en ekstremt ny ting i menneskelig historie som egentlig bare har dukket opp de siste 100 årene, og det er unaturlig for oss som en art, så derfor forfaller vi når vi gjør det. Vi er lagd for å bruke kroppene våre, og derfor både ser vi bedre ut og føler oss bedre når vi bruker kroppen slik den er lagd for å brukes. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #18 Skrevet 21. juli 2022 Jeg tror du er penere enn du tror. Bare se på menneskene rundt deg. Jeg vet ikke hvor gammel du er, men når man bikker 25- 30 så er det kun en liten prosent av befolkningen som holder seg både slank og trent. Folk blir lubne, spesielt menn. De får hengemage, kulemage. Damene får celulitter, enorme lår, hengepupper og rynker her og der. Det er helt normalt. De aller færreste er perfekte. Bare det at du er slank er jo en enorm bonus. Når jeg snakker med menn så har jeg inntrykk av at det er det viktigste for mange, når det gjelder utseendet. Tenk heller over hva slags mann du har lyst å være sammen med. Ønsker du en trent mann som elsker en kvinne i god form med strutterumpe? Eller vil du kanskje heller ha en mer avslappa type? Som foretrekker hjemmekos framfor toppturer? For sistnevnte mann vil jo da mest sannsynlig også være litt slapp i fisken, og sikkert elske kroppen din akkurat som den er. Det viktigste er at du lever et liv du liker. Da vil du tiltrekke deg menn som passer deg. Har selv ganske lavt selvbilde. Er lik deg. Slank og fin men dårlig muskulatur. Jeg jobber mye og det er hardt å få i gang trening. Jeg trener litt, men det er mest for mental helse og for å styrke kjernemuskulaturen. Det blir lite synlig muskelbygging. Noen ganger tenker jeg at jeg burde gå all-in å få den faste strutterumpa slik at jeg kan tiltrekke meg en mann. MEN jeg VET at den strutterumpa blir å forfalle. Fordi den type trening er for vanskelig for meg å vedlikeholde i mitt liv. Hva skal den stakkars mannen gjøre da når rumpa er borte? Jeg føler jeg da bare vil presentere en løgn. Jeg burde heller bare være fornøyd med meg selv. Min eks elsket "hengerumpa" mi (som garantert ikke er så hengete som jeg selv tror). Han sa han foretrakk naturlige, små rumper i stedenfor kardashian-rumpene som er så populære. Så det er håp! Anonymkode: 75a1e...4d2 1
Gjest Muffin man Skrevet 21. juli 2022 #19 Skrevet 21. juli 2022 (endret) Kipling skrev (44 minutter siden): Hvor er spekulasjonene? Hun sa selv i posten at hun var utrent og derfor ser slapp ut naken, det var hele premisset for diskusjonen. Som sagt: Det er et vanlig problem at folk har et feilaktig bilde av egen kropp og det må du ta hensyn til når svarer folk rundt dette temaet. Jeg har selv at flørter + ekser som har sagt at de ikke har vært fornøyd med kroppen sin selv om disse var både sunne og fine nakne.. Her må du nesten ta stilling til at det kan finnes nyanser utover det du selv leser. Hva menneskekroppen er laget for og hva som er en sunn kropp tar du så dårlig stilling til i det du skriver at det blir håpløst å kommentere på dette. Det samme kommer til oversimplifiseringen om at trening alene funker om man skal stramme opp. Kipling skrev (44 minutter siden): det er enkelt å si fordi det er en biologisk realitet om hvordan menneskekroppen fungerer. At mennesker er skapt biologisk for å trene for å se bra ut tror jeg blir litt drøyt 😅. Mennesker er biologisk skapt for å holde på fett også. Det er sunnere å ha litt for mye fett en litt for lite når det kommer til hormonbalansen i kroppen. Begrepet stramt er relativt. Endret 21. juli 2022 av Muffin man
Kipling Skrevet 21. juli 2022 #20 Skrevet 21. juli 2022 29 minutter siden, Muffin man said: Som sagt: Det er et vanlig problem at folk har et feilaktig bilde av egen kropp og det må du ta hensyn til når svarer folk rundt dette temaet. Jeg har selv at flørter + ekser som har sagt at de ikke har vært fornøyd med kroppen sin selv om disse var både sunne og fine nakne.. Her må du nesten ta stilling til at det kan finnes nyanser utover det du selv leser. Hva menneskekroppen er laget for og hva som er en sunn kropp tar du så dårlig stilling til i det du skriver at det blir håpløst å kommentere på dette. Det samme kommer til oversimplifiseringen om at trening alene funker om man skal stramme opp. At mennesker er skapt biologisk for å trene for å se bra ut tror jeg blir litt drøyt 😅. Mennesker er biologisk skapt for å holde på fett også. Det er sunnere å ha litt for mye fett en litt for lite når det kommer til hormonbalansen i kroppen. Begrepet stramt er relativt. Jeg har ikke antatt noe som helst om kroppen hennes, det eneste jeg har sagt er at å trene er universalt bedre enn å ikke gjøre det. Jeg aner ikke om hun er en 9er som vil bli en 10er, eller en 2er som vil bli en 3er, eller om hun allerede er en 10er som av ulike årsaker tror hun er en 5er. Og det herlige er at jeg ikke trenger å vite noe om der heller, for uansett hva hun er så er det sunt å trene. Det eneste jeg vet om henne er at hun ikke trener og selv syns hun er slapp i fisken, og da trenger jeg ikke vite mer for å si at hvis man ikke trener så bør man starte. Mennesker er ikke skapt for å trene for å se bra ut, vi er skapt for å bevege oss og for å gjøre ulike fysiske jobber ute i naturen. Dette er det som er sunt for oss, og slik vi bør leve, men den situasjonen har vi blitt fratatt i den moderne verden, så da må vi trene for å prøve å gjennskape den naturlige aktiviteten vi har mistet med all stillesittingen. Og vi ser naturlig bedre ut når vi gjør dette, fordi andre kjenner igjen at kroppene våre ser ut som de har blitt brukt og musklene har blitt utviklet slik de skal. Jeg trenger ikke å vite noe om fettprosenten hennes for å si at det er bedre å ha en kropp med velutviklede muskler enn en med dårlig utviklede muskler. Det gir bedre funksjon og det ser bedre ut, og grunnen til at det ser bedre ut er at vi instinktivt vet at det gir bedre funksjon. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå