Gå til innhold

Hva slags fetish/kink er dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i et vanlig forhold og har «vanlig» sex. Det som tenner meg mest er å bli begjært, f.eks tanken på at menn ser på meg enten når jeg onanerer (gjerne flere på en gang) eller når jeg har sex med mannen, altså å gjøre det foran andre. Ikke at jeg tror det ville vært så veldig interessant for noen, og det er bare en fantasi. Men noen som vet hva denne typen fetish heter? 

Anonymkode: 7f39c...b13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hva det kalles, men jeg tror det er veldig vanlig. Jeg tenner også på å bli begjært, men innenfor fire vegger. Jeg kan altså bli med på hva enn det skulle være så lenge jeg opplever rå lyst og begjær fra den jeg leker med :) 

• Nyttig 1
Skrevet

Ekshibisjonisme?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Exobishonisme tror jeg blir det nærmeste. 
men trenger du navn på det, for å nyte det? 

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som plain ol' ekshibisjonisme for meg. Ganske vanlig vil jeg tro.

Skrevet

Det er nok nærmest ekshibisjonisme, og jeg har samme tilbøyning.

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er i et vanlig forhold og har «vanlig» sex. Det som tenner meg mest er å bli begjært, f.eks tanken på at menn ser på meg enten når jeg onanerer (gjerne flere på en gang) eller når jeg har sex med mannen, altså å gjøre det foran andre. Ikke at jeg tror det ville vært så veldig interessant for noen, og det er bare en fantasi. Men noen som vet hva denne typen fetish heter? 

Anonymkode: 7f39c...b13

Det å tenne på å bli begjært tror jeg bare kalles å være en kvinne. Hvis du har et sterkere behov for å ha et publikum mens du har sex, og bli begjært av flere enn den du har sex med så blir det vel fort exhibitionisme. Er nok rimelig vanlig, spesielt blant kvinner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle det du nevner være kink ...?

Dette er kink, særlig de mer ekstreme tingene til venstre:

Table-1800.png

Anonymkode: 1004b...2d6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nevnt dette tidligere, koma og jeg hadde sex utei naturen og jeg oppdaget et par unggutter som spionerte på oss under seansen, jeg fikk formidla til kona dette og hvor de lå,  hun har aldri kommet så fort og kraftig som når hun så dem.

Anonymkode: d0881...037

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...