Gå til innhold

Noen her som har vært veldig fertile ved 36-37 års alder?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor mange prøveperioder tok det i såfall å bli gravid? Var nylig hos gynekolog som sa at jeg trolig var veldig fertil basert på eggmengde og tidlige erfaring med å bli gravid, men jeg føler meg liksom så gammel😅

Anonymkode: a3d5e...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Min søster var 33 ved første og 36 med andre, og hun ble gravid på første forsøk med begge to. Jeg er gravid nå, men litt yngre.

Nå har jo partners sædkvalitet også litt å si da. Hennes mann er litt yngre enn henne.

Anonymkode: 95703...1a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gravid på første forsøk 36 år...

Anonymkode: 0157d...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Første forsøk satt den 2 ganger når jeg var 39. Ene mistet jeg, men ble gravid igjen neste gang vi prøvde (uten å teste for EL, bare gikk ut fra hvilken uke det burde være EL). Ble også uplanlagt gravid da jeg var 35. 

Anonymkode: 4633d...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var 37 og ble gravid straks spiralen var ute :) Med nr 2: 6 måneder etter første begynte vi prøvingen, satt med en gang, men jeg mistet (kjemisk graviditet, i 4+4) 2 måneder etter det ble jeg gravid igjen og ruger enda :)

Anonymkode: 23a78...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvor mange prøveperioder tok det i såfall å bli gravid? Var nylig hos gynekolog som sa at jeg trolig var veldig fertil basert på eggmengde og tidlige erfaring med å bli gravid, men jeg føler meg liksom så gammel😅

Jeg er 36 og har vært gravid 3 ganger de siste 9 mnd. Det vil si at jeg har blitt gravid på alle mulige forsøk. Dog har jeg mistet alle… 

nr en satt på første forsøk men da var jeg litt yngre. 

Anonymkode: de252...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Gravid på første forsøk da jeg var 36.

Anonymkode: 74ab4...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ble gravid på første forsøk som 35-åring, og ble gravid 4 av 5 prøveperioder som 38-åring, dog var de tre første kjemiske og så satt det fjerde gangen. 

Anonymkode: 67769...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Mannens alder har (omtrent?) like mye å si som kvinnens. Jeg leste nylig en forskningsartikkel på menns sædkvalitet publisert nylig i et medisinsk tidsskrift- menn over 45 år øker sjansen for spontanabort med 74%...

Anonymkode: 736de...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gravid på første forsøk/uhell da jeg var 38 (to mnd unna 39). Gravid på første forsøk som 40 og 41 også. 

Anonymkode: e4d85...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gravid på første forsøk da jeg var 33,35,37 og 40. Legen kalte meg hyperfertil. 

Anonymkode: fd8d5...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...