Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg (J20) og typen min (G22) har vært sammen i 4,5 år nå, vi har det kjempe fint sammen og ting faller på plass for oss. 

Alt er så å si perfekt i forholdet vårt, men det største og eneste problemet er nemlig at moren og søsteren hans misliker meg. Og jeg aner helt ærlig ikke hvorfor engang. Jeg har bestandig og alltid snill og behjelpelig når de trenger hjelp, men det nytter altså ikke. Har sånn seriøst prøvd alt, sånn at de i såfall kan i det minste godta meg for den jeg er. Jeg føler meg ikke velkommen hos de og blir aldri invitert på noen av deres arrangementer og middager, men typen min tar med meg uansett. Og dette faller ikke i smak for verken moren eller søsteren hans. De har også snakket ned dårlig å ned om meg en del ganger over telefon med typen, og han sier godt ifra til de at det de holder på med og sier er overhodet ikke greit, og dette blir de kjempe sure av når han tar min side.

vi flyttet nylig til Trondheim, og etter dette ble ting enda værre. Typen ville feire jul sammen med meg og min familie for første gang, men dette likte ikke moren og søsteren hans i det hele tatt hvor de ringte han og kjeftet på han over telefon. Dette endte med at vi måtte dra til moren hans i jula og de så stygt på meg. 

Aner rett og slett ikke va jeg skal gjøre mer. Har noen opplevd dette før? Om ja, hvordan håndterte dere saken?

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har kjæresten din tatt en alvorsprat med hans mor og søster, for å finne ut hvorfor de ikke liker deg? Jeg ville krevd at typen din står opp for deg, og får slutt på denne oppførselen.

Anonymkode: a149b...25e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er de sjalu på deg..en tanke som slo meg..

Anonymkode: cd2db...676

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er et fenomen mange jenter/kvinner opplever, dessverre. Det handler ofte om sjalusi. Svigermor vil ha duttebassen sin i fred.

Han bør stå opp for deg og kreve at de behandler deg bra. Problemet er at du innerst inne vet at de misliker deg, og det blir falskt å ta på seg et kunstig smil og late som.

Mange par har mistet kontakten med familiene sine på grunn av slik barnslig oppførsel. Kjæresten din bør spørre om det er sånn at de vil miste kontakten med både dere og fremtidige barnebarn, om det fortsetter slik.

Anonymkode: 1d433...f38

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...