AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #1 Skrevet 20. juli 2022 Jeg slet med det da jeg hadd BA 2i februar . Hatt kvalme og diaré i hele dag. Nå feberfølelse. Negativ coronatest, men den var negativ i # dager før utslag sist også.. Del gjerne deres erfaringer (ønsker å være anonym;) Anonymkode: 0f538...cab
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #2 Skrevet 20. juli 2022 Nå er jeg så dårlig at jeg holdt på å besvime i sted. Går det omgangssyke rundt i landet nå…noen som vet?😣 Anonymkode: 0f538...cab
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #4 Skrevet 20. juli 2022 Ja, jeg kastet opp forrige uke. I dagene før det slo ut på test. Anonymkode: 819af...7be 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #5 Skrevet 20. juli 2022 Jeg hadde mageproblemer da jeg hadde korona nå nettopp. Det var litt rart for hadde rar mage og i en dag var det vondt å gå på do. Måtte på do for å bæsje flere ganger og hver gang var det vondt. Resten av perioden hadde jeg diaré og var kvalm og uvel. Det varte i en uke ca. Vet ikke om det har sammenheng med korona, men hadde positiv test i den perioden og andre symptomer på korona før jeg fikk tatt test. Anonymkode: 5e94a...42b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå