Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva ville dere gjort som forelder dersom datteren deres på 17 år var sammen med en mann på 35 år?

Anonymkode: 63306...64a

Videoannonse
Annonse
Gjest Crimson123
Skrevet

Det er noe alvorlig galt med godt voksne menn som blir kjæreste med tenåringer. 

AnonymBruker
Skrevet
Crimson123 skrev (Akkurat nå):

Det er noe alvorlig galt med godt voksne menn som blir kjæreste med tenåringer. 

Helt enig med deg, men prøv å si det til en tenåring som «vet alt og kan alt»

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva ville dere gjort som forelder dersom datteren deres på 17 år var sammen med en mann på 35 år?

Om 1 år kunne du ikke gjort noe. 

Anonymkode: 88378...e5e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vel heller tatt en alvorsprat med «kjæresten» her enn tenåringen.

Anonymkode: 7b700...d27

• Liker 15
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Han måtte bare ha forsvunnet 

Anonymkode: 284b7...d43

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

jeg ville stilt foreldrene til datteren, hvilke foreldre har dere vært ovenfor henne i alle år? fordi her kan det virke som hun har savnet tillit fra voksne mennesker i lang tid, og trenger mange bekreftelser i livet for å gå videre...

Anonymkode: f327d...b4f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om 1 år kunne du ikke gjort noe. 

Anonymkode: 88378...e5e

Dessverre, men jeg kan bruke dette året på å få henne til å innse at dette er helt feil. Trenger bare innspill til hva som er lurt å gjøre eller si, eventuelt ikke gjøre.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Den «mannen» skulle vært alvorlig rik…

Anonymkode: cd491...c9b

AnonymBruker
Skrevet

Her hadde nok ektemannen min trappet opp på døra til "kjæresten" med en gjeng kompiser.

Anonymkode: e949f...960

• Liker 16
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Huff, ja. Da må hun nesten prøve og feile. Vondt å se på, men hvis hun ikke ønsker å lytte, så er det ikke så mye du får gjort. 

Men, det er en ting. Og det er å finne ut av hvordan hun har det i livet ellers? Hvordan har hun det hjemme? Har dere et godt og nært forhold? Jeg gikk selv etter mye eldre menn i den alderen, fordi jeg hadde psykiske problemer. Ønsket en farsfigur, vet nå jeg hadde cptsd og så etter kjærlighet på usunne plasser pga omsorgssvikt og dårlig selvbildet. Det trenger selvfølgelig ikke være tilfelle hos henne altså, men vi vet ingenting om dere. Så hvis det er noen utfordringer, så kan det bunne i det. 

Anonymkode: 41d62...379

• Liker 7
Gjest Ghostface
Skrevet

Bedt henne om å gjøre det slutt med ham. At en voksen som blir sammen med en så ung jente, kan ikke tenke klart.

AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg kjenner ei som ble sammen med en på 33 da hun var 16. 😶

Foreldrene var selvsagt i mot forholdet, og forholdet de i mellom ble så konfliktfylt at datteren flyttet ut og inn med denne mannen. Så jeg ville ha vært forsiktig med å skyve henne alt for langt fra meg. Kanskje dette bare er en erfaring hun må ha, før hun selv finner ut at det ikke er så stas likevel? 

Anonymkode: 2f941...000

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Invitert han hjem og spurt hva han driver med ansikt til ansikt. Hjelper kanskje litt på å få passet påskrevet av jevnaldrende kvinner.

Anonymkode: 71d7b...8ec

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet

Menn i midten av tredveårene har ofte foreldre selv. Kanskje en samtale med dem kan bidra til å kaste lys over hva i all verden det er som foregår her.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Den «mannen» skulle vært alvorlig rik…

Anonymkode: cd491...c9b

Så det skal stå og falle på om mannen er rik eller ei?

Hva er best om mannen er rik og behandler henne dårlig, kontra en vanlig mann som behandler henne bra?

Uansett så er det ikke greit med den aldersforskjellen når jenta er så ung. Hadde hun vært 20 hadde det vært noe annet. TS bør ikke gjøre noe for å støte datteren bort, i alle fall. Hun finner nok ut av til slutt at dette ikke er noe å satse på.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Da hadde nok grizzlymammaen i meg kommet frem, jeg hadde troppet opp på døren hans og klikket! Hadde bedt pedosvinet dra seg til helvette bort fra datteren min. Jeg hadde sperret datteren min inne, og terrorisert svinet om han ikke holdt seg langt borte. 

Anonymkode: 731bf...35e

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Her hadde nok ektemannen min trappet opp på døra til "kjæresten" med en gjeng kompiser.

Anonymkode: e949f...960

Så trusler og vold skal liksom være greit? Sannsynligvis fører det bare til at dattera tar avstand.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hadde vel heller tatt en alvorsprat med «kjæresten» her enn tenåringen.

Anonymkode: 7b700...d27

En skikkelig alvorsprat.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde ikke vært aktuelt.

Anonymkode: 9c221...09f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...