AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #1 Skrevet 20. juli 2022 Vurderer å slutte å snuse, kun fordi jeg er så ufattelig sliten hele tiden og lurer på om det kan hjelpe å slutte med nikotin? har snust leeeenge, og er dessverre veldig avhengig, så regner med avvenningen blir et sant h****** ønsker derfor å høre hvordan dere som har klart å slutte føler kroppen er etterpå? Mer energi, bedre søvn osv?? 🙏🏻🙏🏻 Anonymkode: c2241...5a3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #2 Skrevet 20. juli 2022 Hvis du er sliten fordi du sover dårlig, så kan det å slutte hjelpe med søvnen. Nikotin er ødeleggende for søvn. Men alt er relativt. Du får fortsatt like dårlig søvn om du heller i deg cola/kaffe og andre søvnforstyrrende produkter i store nok mengder eller tett nok på leggetid. Å slutte med snus er et bra helsetiltak som kan gjøre det lettere å restituere fra trening og lettere å aktivisere seg fordi du ikke bruker noe som er aktivt med på å gjøre deg avslappet og inaktiv. Anonymkode: 41da8...ce3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #3 Skrevet 20. juli 2022 Avhengighet er en stressfaktor og kvitter du deg med den så vil du sikkert også føle deg freshere fordi du bruer mindre energi på det. Anonymkode: 00e2b...9be 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #4 Skrevet 21. juli 2022 Er du ikke redd for tennene dine? Tannkjøttbetennelse og drit.. Anonymkode: 2c00b...f23
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #5 Skrevet 21. juli 2022 Er du ikke redd for tennene dine? Tannkjøttbetennelse og drit.. Anonymkode: 2c00b...f23
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #6 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Vurderer å slutte å snuse, kun fordi jeg er så ufattelig sliten hele tiden og lurer på om det kan hjelpe å slutte med nikotin? har snust leeeenge, og er dessverre veldig avhengig, så regner med avvenningen blir et sant h****** ønsker derfor å høre hvordan dere som har klart å slutte føler kroppen er etterpå? Mer energi, bedre søvn osv?? 🙏🏻🙏🏻 Anonymkode: c2241...5a3 Det eneste som fungerer for skikkelig søvn er skikkelig mosjon. Kroppen trenger å ta seg ut for å bli sliten. Anonymkode: 6f44d...d38 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #7 Skrevet 21. juli 2022 Har hørt flere fortelle at de fikk økt energinivå etter snusslutt. Ikke i avvenningsfasen, men etterpå. Tenker å slutte selv, det blir knallhard. Anonymkode: ae92c...da0
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #9 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du ikke redd for tennene dine? Tannkjøttbetennelse og drit.. Anonymkode: 2c00b...f23 He he he.. joda selvfølgelig! Men ikke min hovedgrunn til å slutte for øyeblikket 😊 Anonymkode: c2241...5a3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #10 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har hørt flere fortelle at de fikk økt energinivå etter snusslutt. Ikke i avvenningsfasen, men etterpå. Tenker å slutte selv, det blir knallhard. Anonymkode: ae92c...da0 Håper det stemmer🙏🏻 Takk for svar, og lykke til😄 Anonymkode: c2241...5a3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #11 Skrevet 21. juli 2022 Jeg har sluttet å snuse. Var kjipt og stressende noen dager så gikk det fint Men du må slutte helt, ikke driv med nikotintyggegummi, nikotinfri snus etc. Da bare forlenger du avhengigheten. Jeg snuste en boks om dagen, sterkeste type. Klarer jeg det klarer du det 😊 Med økende matpriser, strøm etc er det lurt å slutte nå. Det er en stor utgift på et produkt vi ikke trenger i det heeele tatt men blir avhengige av. Bare husk å aldri tro du kan snuse på fest, da er du rett tilbake til start. Anonymkode: a9b6d...e2e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå