Gå til innhold

Har møtt en mann på nettet fra Algerie. Hvordan få han til Norge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en mann under korona tiden på Match fra Algerie. Vi planlegger at han skall komme til Norge å besøke meg. Hva trenger vi. Må han ha et eget visa for og besøke meg?

Anonymkode: 22cf1...b35

Videoannonse
Annonse
Gjest Athena Catalina
Skrevet (endret)

Han må ha pass og visum. 

Men håper du ikke har sendt ham penger...

Endret av Athena Catalina
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan du ikke treffe menn i Norge? Eller må du nøye deg med en lykkejeger så du skal slippe ende opp med en Norsk mann som ser ut som deg selv?

Anonymkode: 49bf1...64f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er en dårlig ide. Hold deg til norske menn. Ihvertfall svenske…

Anonymkode: 17fb2...f59

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Menn fra Algerie er ofte mørke, maskuline og kjekke med stor penis. Forstår valget ditt meget godt. Hilsen bleik nordmann med 12cm erigert penis.

Anonymkode: 30a79...add

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt står på udi.no. Må ha besøksvisum, er gyldig i tre mnd, gjelder i hele Schengen. Hvor lett det er å få avhenger av land til den besøkende. 

Anonymkode: 09963...ffb

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Menn fra Algerie er ofte mørke, maskuline og kjekke med stor penis. Forstår valget ditt meget godt. Hilsen bleik nordmann med 12cm erigert penis.

Er du Berber?

AnonymBruker
Skrevet

Fra UDI sin side: 

Krav til å få visum

Slik vurderer vi søknaden din

• Når vi behandler søknaden din, vurderer vi om det er sannsynlig at du reiser tilbake til hjemlandet ditt eller landet der du bor i, når besøket er over. Vi ser på situasjonen i landet ditt og på din egen situasjon.
  • Vi legger vekt på hva du har som knytter deg til hjemlandet ditt, for eksempel arbeid, eiendom, ektefelle eller familiemedlemmer som du forsørger.
  • Hvis vi mener at det ikke er sannsynlig at du reiser tilbake, vil du vanligvis få avslag på søknaden din. 

Din mulighet for å få visum

• Hvis du skal besøke kjæresten din, vil du vanligvis ikke få visum.
  • Du kan likevel få visum hvis du har svært mye som knytter deg til hjemlandet ditt.
  • I tillegg må forholdet deres være etablert. Det betyr at dere har vært sammen lenge og har møtt hverandre flere ganger.

Anonymkode: 6890e...09a

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du etnisk norsk? 

Anonymkode: af2ad...027

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er du etnisk norsk? 

Ja

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kom til meg blekansikt, jeg har i alle fall fått med meg det som er betraktet som allmennkunnskap når det gjelder naive unge norske kvinner i forhold med muslimske menn. 
https://www.nrk.no/dokumentar/xl/uten-barna-i-33-ar-1.11920181

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/XPw5o/norsk-kvinne-siktet-for-kidnappingsfoersoek-i-tunisia

Anonymkode: f1e1b...943

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Mannen:

19705678-E297-43AD-8EEE-7B29B4C4AC0C.jpeg

Anonymkode: 0cde9...391

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

det kan han vel sjekke selv! Hilsen 15 cm.

Anonymkode: 083a9...db4

AnonymBruker
Skrevet

Hver så snill å avkrefte for alle her at han har sagt etter to-tre samtaler at han elsker deg og vil gjøre alt for deg så lenge han få komme hit.. Du vet det høres klassisk scam ut ikke sant..? Og ingen andre som har blitt lurt på denne måten trodde at det gjaldt dem.. Bare hver forsiktig..

Anonymkode: a6e5a...629

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ja

Jeg er utlending, fra Midtøsten. Jeg anbefaler deg på det sterkeste og holde deg unna utenlandske menn. Spesielt fra Midtøsten. De er lykkejegere og ser garantert på deg som nøkkel til norsk pass. 

Norske jenter/damer blir sett på som horer, løse  og midler for å nå et mål. 

Det blir stor kulturkræsj mellom dere. 

Sier det egentlig fordi jeg ønsker ikke flere barn i verden med skilte foreldre.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg ville vært forsiktig. Hvor lenge har dere snakket sammen? Har det dukket opp noen røde flagg? Har han bedt deg om å sende penger? Er du sikker på at han faktisk har tenkt til å komme, eller kan det hende at han holder deg for narr? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde akkurat det du står i nå...det var i 2003 eller 2004.. jeg dro nedover å besøkte han husker jeg. Men det holdt i 6 år kultur kræsjen ble for stor. I deres kultur har du og underordne deg mannen da kan virke veldig hyggelig og greie til dere er gift. Etter det kan det sanne jeg komme frem. Jeg husker jeg ikke fikk ha facebook, måtte være hjemme hele tiden og ikke snakke med andre mannfolk osv osv..bade i klær.. fysj a meg følte meg så fanget som jeg aldri har gjort før i mitt liv. Så tenkt deg godt om. Kulturkræsjen kan bli stor. Pluss at han kommer hit så skal han slite med å få jobb. Han må være villig til å lære norsk. De får ofte veldig dårlige jobber hvis han ikke er godt utdannet da. Men ja du gir jo ut litt hjelp til folk i trengende land da ved å skaffe dem statsborgerskap etc. Jeg føler jeg har gjort min skjerv med veldedighet. 

Jeg elsker friheten min og ønsker aldri å ha noen samboer igjen. Vil være fri og frank. 

Men lykke til. 

Anonymkode: 5564e...199

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Møtte en mann under korona tiden på Match fra Algerie. Vi planlegger at han skall komme til Norge å besøke meg. Hva trenger vi. Må han ha et eget visa for og besøke meg?

Hvis dette er ekte kjærlighet, hvorfor drar ikke du til Algerie? Hvorfor må han komme til Norge og til deg? Om dere er på ekte så spiller det vel ikke noe rolle om dere er i Algerie. Eller er det med det komfortable liv som er prioritert? 

Anonymkode: bbb4d...f27

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det letteste er nok at dere møtes i et tredje land aller først, feks i en av badebyene i Turkia. Dit får begge lett visum. Ta bilder og legg ved det og pass-sidene når dere etthvert søker besøksvisum til Norge. 

Anonymkode: 04052...2aa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Troll, altså ;)

Anonymkode: f7521...007

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...