AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #1 Skrevet 20. juli 2022 Jeg føler at min baby er mindre aktiv i magen enn det feks en venninne gir uttrykk for hva gjelder sin baby. Jeg føler imidlertid at min baby har samme aktivitetsnivå dag etter dag, så jeg er sånn sett ikke bekymret. Men bør jeg være bekymret for at min baby beveger seg mindre enn min venninnes? Jeg er i uke 28, min venninne har snart termin. Anonymkode: b7d7d...ab5
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #2 Skrevet 20. juli 2022 Alle babyer er forskjellig 😊 kanskje du har en roligere type i magen? Min lille var veldig rolig frem til godt og vel uke 30 og hadde akkurat samme bekymring som du legger frem her. Plutselig fikk han for seg å bli skikkelig sprellemann! Antakelig har han ligget litt rart til tidligere slik at jeg ikke kjente like mye. Anonymkode: 3af77...43b
Kakaoen Skrevet 20. juli 2022 #3 Skrevet 20. juli 2022 (endret) Så lenge du kjenner mønsteret til din baby, så la være å bry deg med hva andre sine babyer gjør. Noen babyer er helt ville i magen, andre er mer rolige. jeg har en av sistnevnte nå. Uke 36 og jeg kjenner jevnt med liv i løpet av dagen, men mest glidene bevegelser og at han skyver ut armer, ben og rumpa. Ser andre som er like langt hvor det ser ut som babyen ommøblerer inni der eller har fredagsdisco 😂 Begge deler er like vanlig. 🙂 Endret 20. juli 2022 av Kakaoen
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #4 Skrevet 20. juli 2022 Jeg hadde veldig rolig baby i magen. Vekket han med saft hele tiden følte jeg😂 Var sinnsykt bekymra. Men han er bare en rolig type. Du får kanskje en mye roligere baby enn venninna de da? Kjipt under graviditeten, men godt etterpå. Anonymkode: 8baf4...baa
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #5 Skrevet 20. juli 2022 Min første var veldig rolig i magen. Da hadde jeg morkaka foran. Var ofte bekymret for liv. Med andre har jeg morkaka bak, og han er og en rolig tass i magen. Så lenge han følger sitt mønster tenker jeg det er greit. Er kjedelig å måtte bekymre seg så mye. Anonymkode: 547c6...a12
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #6 Skrevet 20. juli 2022 Har vært gravid 2 ganger, ene gangen hadde jeg et ekstremt aktivt barn i magen, og andre gangen et veldig rolig barn i magen. Så begge deler er helt normalt. Her så ble begge barna, sånn som de var i magen. Anonymkode: ceffb...72a
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #7 Skrevet 20. juli 2022 Plassering på morkake, mors kroppsfasong og nerveceller i livmor, form på livmor, babyens stilling er ting som har betydning. Så lenge ditt barn har jevnt over samme aktivitetsnivå, er det ingenting å stresse med. Din venninne er i tillegg mye lenger på vei enn deg. Babyen er betraktelig mye større og det er trangere i livmoren. Du vil også merke at bevegelsene forandrer seg/virker annerledes nærmere termin. 😊 Anonymkode: 1125a...2f4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #8 Skrevet 20. juli 2022 En jordmor sa til meg at babyene er individualister som alle andre de også, så ikke sammenlign deg med andre 😊 Anonymkode: bdb7a...37f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå