Gå til innhold

Er 34 år og var sex med en på 27 og 24år. Ekkelt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at 24åringen syntes det er spennende. Jeg kunne ikke vært mora hans, men er jo endel år eldre. Han på 27år er litt hekta på meg. Han liker meg visst veldig godt spes når han har sine "down" turer. Hvor tenner unge menn på oss damer i 30årene? 

Anonymkode: 550bd...bc2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skulle stå i overskriften. "Har sex med" 

AnonymBruker
Skrevet

For de? Eller deg?

Anonymkode: f1115...fe6

AnonymBruker
Skrevet

Veldig lite oppsiktsvekkende med den aldersforskjellen?😅

Anonymkode: f79ff...78f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke ekkelt. Dere er så og si gjevnaldrede, spør du meg.

Anonymkode: 4e0da...c07

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke no eklere enn at menn går ned i alder, men litt ekkelt at du sjonglerer to menn. Er gutta klar over det? Det fortjener de å vite.

Anonymkode: 67d7c...261

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Skjønner at 24åringen syntes det er spennende. Jeg kunne ikke vært mora hans, men er jo endel år eldre. Han på 27år er litt hekta på meg. Han liker meg visst veldig godt spes når han har sine "down" turer. Hvor tenner unge menn på oss damer i 30årene? 

Hva mener du med «down» turer?

Anonymkode: b488a...c3c

AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke ekkelt, de er voksene menn alle sammen 🤷‍♀️

Anonymkode: 78fa7...c01

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det kun snakk om sex så betyr alder ikke noe. Jeg har hat sex med ei som var over 20 år yngre og med ei som var 15 år eldre

AnonymBruker
Skrevet
feliek54 skrev (28 minutter siden):

Er det kun snakk om sex så betyr alder ikke noe. Jeg har hat sex med ei som var over 20 år yngre og med ei som var 15 år eldre

Han på 24 er det nok ingen fremtid med, han er veldig nyskjerrig. Skiller oss nesten 11år da. Han på 27år kan det bli om han slutter å bruke stoff. Han er tvers gjennom så god og snill!  Jeg selv har aldri prøvd noe innen slike rusmidler..

Merker det er vanskelig å holde kontakten lenge med han på 27, plutselig åpner han ikke snappen på 12timer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han på 24 er det nok ingen fremtid med, han er veldig nyskjerrig. Skiller oss nesten 11år da. Han på 27år kan det bli om han slutter å bruke stoff. Han er tvers gjennom så god og snill!  Jeg selv har aldri prøvd noe innen slike rusmidler..

Merker det er vanskelig å holde kontakten lenge med han på 27, plutselig åpner han ikke snappen på 12timer. 

Tro jeg forstår deg. jeg er med ei som er 10 år yngre, men mye eldre en deg da.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor tenner unge menn på oss damer i 30årene? 

Hvis spørsmålet er hvorfor unge menn tenner på såpass mye eldre kvinner er vel svaret at (unge) menn rett og slett tenner på kvinner, og om muligheten er der med en ok kvinne på 20 eller 50 vil mange slå til. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke noe ekkelt med det. Helt vanlig aldersforskjell.

Anonymkode: 03471...782

Skrevet

Ekkelt? Det der er jo ingen aldersforskjell  akkurat, det er relativt vanlig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...