AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #1 Skrevet 20. juli 2022 Jeg har dårlig rygg og må gå i komfortable, riktige sko. Høye hæler er drepen for ryggen min. Så det går mest i joggesko her. Hva synes om du dette paret fra Adidas? Jeg synes de så bra ut, men er så dårlig på å velge ut sånt selv. - kvinne, godt voksen Anonymkode: ed196...b8e
Gjest Athena Catalina Skrevet 20. juli 2022 #2 Skrevet 20. juli 2022 Fine sko og de ser gode ut å gå med.
Lillemy_87 Skrevet 20. juli 2022 #7 Skrevet 20. juli 2022 (endret) Jeg ville valgt noe slikt https://www.zalando.no/asics-gt-2000-10-stabile-loepesko-lake-drivewhite-as141a0rv-k11.html Er løpesko, men sliter selv med ryggen og går bare i løpesko, da det er bedre demping, kan med hånden på hjertet si at etter at jeg begynte med løpesko til hverdags så er det mye mindre smerter i rygg. De Adidas skoene du linket til er veldig flate å lite demping. Eller slike https://www.zalando.no/asics-novablast-2-noeytrale-loepesko-deep-plumbarely-rose-as141a0u0-j11.html Anbefaler IKKE flate sko, se etter sko med skikkelig demping. Du kan fint bruke løpesko selv om du ikke løper. Disse er ikke løpesko https://www.zalando.no/nike-sportswear-air-max-terrascape-90-joggesko-pink-oxfordrose-barelyroserose-whisper-ni111a11j-j11.html men er med mye bedre demping enn de du linket til. Endret 20. juli 2022 av Lillemy_87
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #8 Skrevet 20. juli 2022 Ser ut som for tynn såle og for flate til å være ok for ryggen. Anonymkode: a9b7b...548
Titania Skrevet 20. juli 2022 #9 Skrevet 20. juli 2022 Ville nok valgt sko med mer demping for ryggen - og utseendet på de var ikke helt min smak 😅
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #10 Skrevet 20. juli 2022 Jeg synes virkelig ikke de var fine. Kjøp deg et par Hoka-sko med den beste dempingen hvis du vil ha noe som hjelper. Anonymkode: c692e...b36 1
Mezzosoprena Skrevet 20. juli 2022 #11 Skrevet 20. juli 2022 De ser akkurat ut som de hallskoene/håndballskoene vi brukte på 80-90-tallet, så ikke spesielt fine til hverdagsbruk nei. Dessuten ser de heller ikke gode ut i forhold til ryggproblemer.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #12 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har dårlig rygg og må gå i komfortable, riktige sko. Høye hæler er drepen for ryggen min. Så det går mest i joggesko her. Hva synes om du dette paret fra Adidas? Jeg synes de så bra ut, men er så dårlig på å velge ut sånt selv. - kvinne, godt voksen Anonymkode: ed196...b8e Hvis du er åpen for forslag så vil eg gjerne tipse deg om desse Levity-skoa, (som no også er på tilbud til 367!). Eg har masse prolapsar, isjasproblem og kan sjeldan gå langt på asfalt utan å få store plager. Har derfor brukt mange mange tusen på fancy merkesko med all verdas demping (inkl Hoka, adidas, Nike), men ingen har vore så fantastiske som desse. No etter at eg kjøpte dei legg eg merke til at mange tilsette på sjukehus og eldreheim også har dei. Anonymkode: b2561...889 1
17.11 Skrevet 20. juli 2022 #13 Skrevet 20. juli 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du er åpen for forslag så vil eg gjerne tipse deg om desse Levity-skoa, (som no også er på tilbud til 367!). Eg har masse prolapsar, isjasproblem og kan sjeldan gå langt på asfalt utan å få store plager. Har derfor brukt mange mange tusen på fancy merkesko med all verdas demping (inkl Hoka, adidas, Nike), men ingen har vore så fantastiske som desse. No etter at eg kjøpte dei legg eg merke til at mange tilsette på sjukehus og eldreheim også har dei. Anonymkode: b2561...889 Disse har jeg også, og de er helt fantastiske. Dessuten tåler de en vask. Jeg vasket nylig mine i maskin på 60 grader for å få de hvite igjen. Fungerte veldig bra! 1
spinner Skrevet 21. juli 2022 #14 Skrevet 21. juli 2022 Adidas originals er retro med relativt dårlig demping. Beste såle for vond rygg i min erfaring er Adidas UltraBoost. (EnergyBoost er omtrent samme sålen men litt mer løpesko). 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #15 Skrevet 21. juli 2022 Jeg elsker sko fra Adidas, mange kule fargekombinasjoner. Mange fine design. Selv ville jeg valgt noen med mer farger. Anonymkode: b7735...799 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå