Gå til innhold

Jonas Gahr Støre blokkerer saklige meningsmotstadere på facebook

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Urias skrev (49 minutter siden):

Lurer på om man burde kalle han for Jonas "Trump" Støre. Dette er en skandale av en Statsminister. Blokkerer folk som har andre meninger enn han selv. Her snakker vi lavmål nede på Trump-nivå.

https://www.nettavisen.no/norsk-politikk/jonas-gahr-store/sosiale-medier/stores-facebook-grep-vekker-oppsikt-ikke-en-statsminister-verdig/s/5-95-579959v

Støre blir aldri så gøyal som Trump da…

Men ja, teit av han.

• Liker 4
Skrevet

Fint observert, bare å følge med for her er det mange RØDE FLAGG.

🔺

• Liker 2
Skrevet

Nå har ikke jeg lest noe av Støre på Facebook men hva som er saklig kritikk er sikkert veldig diskutabelt.

• Liker 3
Skrevet
Brutex skrev (1 minutt siden):

Nå har ikke jeg lest noe av Støre på Facebook men hva som er saklig kritikk er sikkert veldig diskutabelt.

Nettop.

Mistenker at mye av kritikken ikke er spesielt saklig.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
sicario skrev (39 minutter siden):

Nettop.

Mistenker at mye av kritikken ikke er spesielt saklig.

Har sett eksempler på at innvendingene er 100 prosent på sak, og gode. Allikevel blir vedkommende blokkert.

• Liker 3
Skrevet

Uten å ane hva han sletter, er vel problemet hos de som skriver det som slettes at de ikke forstår hva som er galt med det. Litt som barnevernsgjengen. 

• Liker 2
Skrevet

Det har vært saklige innlegg mot vindindustri og naturødeleggelse, og det tåler ikke EU-pamp Jonas.. Han er virkelig enda mindre egnet til å være statsminister enn jeg trodde..

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Bie-damen skrev (43 minutter siden):

Det har vært saklige innlegg mot vindindustri og naturødeleggelse, og det tåler ikke EU-pamp Jonas.. Han er virkelig enda mindre egnet til å være statsminister enn jeg trodde..

Viktig for Tåkefyrsten ikke å la noe eller noen ødelegge aspirantperioden hans. Tre år igjen, så er karrieren i FN, EU, WEF e.l. i boks.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Støre har idag appelert til moderate muslimer om å snakke med sine trosfrender vedrørende holdninger og handlinger , for å unngå terror i fremtiden . Det er en veldig bra handling fra Støre, jeg har også savnet at muslimske trossamfunn har vært aktive imot ekstremisme som enkelte kan ha med seg i baggasjen fra sine hjemland . Det er også på denne datoen lov å si til nasjonalister at demokrati og frihet ivaretaes ved fredelig politisk deltakelse , motsetninger i politikk utkjempes med demokratiske fredelige midler. Vi kan ikke snakke om demokrati og frihet i ene munnviken og sprenge og drepe i den andre.  . 

• Nyttig 1
Skrevet
Rasstappen skrev (På 21.7.2022 den 21.31):

Viktig for Tåkefyrsten ikke å la noe eller noen ødelegge aspirantperioden hans. Tre år igjen, så er karrieren i FN, EU, WEF e.l. i boks.

Jepp.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...