Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

På internett for over 4 år siden :sjarmor:

Møttes i all offentlighet første gang, jeg syntes han var hyggelig, men mer kompismatriale enn mulig kjæreste. Så feil jeg tok :kline: er glad han ikke ga opp :sjenert:

Endret av Nita
Skrevet

Møtte han ute på byen.. Via felles kjente..

Har vært gift i 5 år, og har fått to skjønne jenter!

:)

Skrevet

På internett ;p nå har vi en liten gutt på fem måneder sammen ;p

Skrevet (endret)

.

Endret av Smilla78
Skrevet

Pratet litt sammen på et chattested på nettet den tiden jeg studerte i England. Møttes på et fellestreff (i Norge, jeg var på ferie, han på jobbintervju) for alle som holdt til på det nettstedet og likte det vi så. Holdt kontakten videre og ble sammen noen mnd etter. Nå har vi vært sammen 6½ år, bodd sammen i 5½ år og forlovet i snart 4. :hjerte:

Skrevet (endret)

Nettet/felles bekjente :hjerte:

Endret av Gitte
Skrevet

Vi møttes da han reparerte bilen til min daværende mann :sjenert:

Skrevet

Jeg har ingen nå jeg... ;)

Men de to siste har jeg møtt via felles "fritidsaktiviteter/jobb"...

Han ene ble jeg glad i og surra litt med, men skjedde ikke noe mer med. Den andre var en one night stand som ba meg ut, datet et par ganger og så fadet det naturlig ut :sjarmor:

Skrevet

Jeg møtte mannen i mitt liv da han kjøpte bensin av meg på statoilstasjonen jeg hadde helgejobb på før... det er fire og et halvt år siden, og vi gifter oss til sommeren! :)

Skrevet

Det er nå cirka fem år siden jeg klatret inn vinduet på nabohybelen på studentbyen for en uforpliktende kopp te i natten i seriøs søvnløsrastløshetsrus :)

Siden har vi hengt sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...