AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #1 Skrevet 20. juli 2022 I dag leste jeg en kommentar der noen var skråsikre på at skogbrannene som herjer nedover i Europa er påtent. Av "noen" som jobber for makta slik at "klimabløffen" kan opprettholdes. Eller no. Hva med deg? Hvilke gullkorn har du sett på det store internettet? Anonymkode: 47486...57f
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #3 Skrevet 20. juli 2022 Athena Catalina skrev (2 minutter siden): At jorda er flat. Ja, den er fin! Anonymkode: 47486...57f
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #4 Skrevet 20. juli 2022 «…det gikk jo bra med oss!», eller «…vi tok ikke skade av det!». Kanskje ikke det dummeste, men jeg klasker meg i panna hver gang jeg ser det argumentet. Og det er ofte! Anonymkode: 4348d...233 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #5 Skrevet 20. juli 2022 Ikke fra internett, men min under snittet intelligente eks trodde helt oppriktig at damer ikke kan få huslån. Da ble jeg litt paff. Anonymkode: 61593...5be 3
Million Skrevet 20. juli 2022 #6 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke fra internett, men min under snittet intelligente eks trodde helt oppriktig at damer ikke kan få huslån. Da ble jeg litt paff. Anonymkode: 61593...5be Åh hjelpes... hvor i all verden har han vokst opp hen? 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #7 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): «…det gikk jo bra med oss!», eller «…vi tok ikke skade av det!». Kanskje ikke det dummeste, men jeg klasker meg i panna hver gang jeg ser det argumentet. Og det er ofte! Anonymkode: 4348d...233 Så dumt at vi aldri hører fra de som faktisk tok skade av å f.eks. sitte usikret i bil. Det er nok vanskelig å rope høyt nok til at vi hører det gjennom all jorda. Anonymkode: 47486...57f
Bettyspaghetti Skrevet 20. juli 2022 #9 Skrevet 20. juli 2022 "Røyking kan ikke være så farlig, bestefaren min ble 100 år og han begynte å røyke som 14-åring". 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #10 Skrevet 20. juli 2022 at det visstnok er veldig, veldig "viktig" å holde seg oppdatert på hver eneste lille bevegelse som patetiske bloggere holder på med. Deretter komme hit til Kvinneguiden, for å diskutere side opp og side om hva alle disse bloggerne finner på hele tiden. jeg lurer på hvor mye ekstra oppmerksomhet alle disse tullingene egentlig får, på grunn av alle her på forumet som tydeligvis aldri har noe særlig "bedre" å finne på enn generere enda mer oppmerksomhet eller "klikk" til alle disse bloggerne. Anonymkode: 0185c...357 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #11 Skrevet 20. juli 2022 En kar på Østlandet, tror jeg det var, som hadde en katt fra Sogn og Fjordane. Den måtte en snakke nynorsk til, den forsto ikke bokmål. Håper det var en spøk.. Anonymkode: 00819...1ce 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #12 Skrevet 20. juli 2022 Million skrev (3 timer siden): Åh hjelpes... hvor i all verden har han vokst opp hen? Han har jo greit oppegående foreldre, om enn noe tradisjonsbundne, så det er sikkert der han har tatt det fra 😂 Og så er han bare såpass tom i nøtta at han ikke skjønner bedre. Anonymkode: 61593...5be
Topsi Skrevet 20. juli 2022 #13 Skrevet 20. juli 2022 At vaksinerte sprer skadelige spikeproteiner til folk rundt seg 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #14 Skrevet 20. juli 2022 Topsi skrev (1 time siden): At vaksinerte sprer skadelige spikeproteiner til folk rundt seg Vaksinemotstandere, ja. Der har du en gjeng. Anonymkode: 47486...57f
Silva Pluvialis Skrevet 20. juli 2022 #15 Skrevet 20. juli 2022 Spedbarn som utsettes for omsorgssvikt, vold eller seksuelle overgrep og folk bare "heldigvis kommer ikke barnet til å huske det og dermed slippe uskadd fra det". Nei, nei, nei. Selv om barnet ikke har eksplisitte minner setter massivt stress seg i ryggmargen. Grov omsorgssvikt eller andre traumer i så tidlig alder endrer hjernestrukturen. Folk virker jo komplett idioter når de tror at barnet ikke vil ta skade av overgrep bare fordi hjernen er for lite utviklet til å lagre minnene. Det er jo nettopp slikt som er det aller mest skadelige. Det er nesten håpløst å skulle behandle traumer barnet ikke har hatt språk for. Førspråklige traumer, traumer påført av omsorgspersoner, før barnet kan gå eller snakke, er ekstremt skadelig. Å tro at det er mindre skadelig fordi barnet er så lite er jo fullstendig kunnskapsløst. Da fremstår man som komplett idiot, med intelligens som en grønnsak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå