Gå til innhold

har du hatt sex med noen som er høyt utdannet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hvor lenge kjente dere hverandre før det kom følelser med i bilde? og hvor lenge etter at dere definerte dere som kjæreste hadde dere sex?

hvilke yrke snakker vi?

Anonymkode: 7a942...13b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. To med fagbrev, før jeg fikk min nårværende kjæreste som er ufør.

Anonymkode: da7dc...30d

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Chattet i 3 uker før vi traff hverandre. Datet i en måned før vi ble offisielt kjærester. Hadde sex 6 uker etter at vi traff hverandre.

Han hadde da master og var statsautorisert revisor.

Anonymkode: 0202f...514

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det, nei. Tror faktisk ikke jeg kjenner noen som har master eller høyere.

Anonymkode: 508fa...46e

Gjest Anonymus51
Skrevet

Jeg har hatt sex med noen få som IKKE er høyt utdannet, men det begynner å bli mange år siden nå. Av totalt nesten 60 partnere har kanskje 50-55 hatt høyere utdanning.

Gikk ikke fram på noen annen måte, uansett om de hadde mye eller lite skolegang. Og det er vanskelig å si noe om hvordan høyr vs lavt utdannede kvinner har sex.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tror ikke det, nei. Tror faktisk ikke jeg kjenner noen som har master eller høyere.

Du bor i Finnmark eller Indre Østfold, tenker jeg?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For en fjern ting å spørre om? Gitt at de fleste har sex og veldig mange har høy utdannelse har selvsagt mange hatt sex med noen med helt utdannelse.

Jeg har 8 år på universitetet med høyere utdannelse selv og partneren min nå har ingen høyere utdannelse, han er kunstner. Hatt sex ned menn som har høy og ikke høy utdannelse. 

Anonymkode: 5a162...35b

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sunnmøre 😉

AnonymBruker
Skrevet

Nei, dette blir for dumt...

Anonymkode: dae6a...f98

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eller Råholt/Jessheim ?  :fnise:

Anonymkode: 349d9...545

AnonymBruker
Skrevet

Skjønte ikke helt denne?

Hva legger du i «høy utdannelse».

Har aldri hatt sex med en professor. Men har vel hatt sex med det meste av utdannelsesnivåer.

Hva med det?

Anonymkode: d9e2c...54d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor høyt utdannet er det snakk om? De fleste av mine tidligere partnere har ikke hatt noe mer enn en bachelor, men min nåværende partner har phd. Vi hadde vel egentlig sex lenge før vi hadde definert oss som kjærester, men tror ikke det har noe med utdanning å gjøre.

Er ikke spesielt høyt utdannet selv.

Anonymkode: 3820d...91d

AnonymBruker
Skrevet

Lol, Indre Østfold er ille, en time unna Oslo.  Må minst være fra Sarpsborg eller Fredrikstad.

Anonymkode: 2f2cb...969

Skrevet

De fleste jeg har hatt sex med har tatt eller holder på med høyere utdanning. Vet ikke hva du definerer som høyt utdannet. Har ligget med leger etc, men ingen med doktorgrad. Jeg anser vel sistnevnte som høyt utdannede og det samme med de med en bachelor til ved siden av mastergraden, men en master i seg selv er ikke høyt utdannet i mine øyne. Ingen skam i det da.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor noen med høy utdannelse? De har gjerne høye viker, tynt hår og i stor fare for å bli skallet 😄 Disse tenner ikke jeg på, men smagen er som bagen 😅

Anonymkode: 2f2cb...969

AnonymBruker
Skrevet

Og du åpner kjeften før du er ferdig og tenke?

Anonymkode: f6183...e34

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja,lege med doktorgrad. 

Anonymkode: 8e4e2...a6a

Gjest Hottentått
Skrevet

Mannen min hadde master da vi møttes, jeg var i min bachelorutdanning. Hadde vært på et par dater før vi hadde sex😅 Ble kjærester etter vi hadde ligget masse. Tror det er vanlig å ha sex før man definerer forholdet når man er voksen 🤷‍♀️

Skrevet

Ja. Datet en stund, så var aldri kjærester. Hadde sex etter å ha møtt hverandre 2-3 ganger. Han hadde master, og var daglig leder i et revisorfirma.

Skrevet

For en rar ting å spørre om. Skjer det noe mystisk på soverommet når personen har doktorgrad? :fnise:

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...