Gå til innhold

Spurte daten om å holde hender og han ville vente. Er det dårlig kjemi her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller er det bare hans grenser? Jeg respekterer det fullt og helt men bare lurer på om det betyr at vi ikke har kjemi? Dette er første date og spurte han helt på slutten av daten.

Anonymkode: 3bbd9...4bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt tidlig med å holde hender på første date vel? 

• Liker 12
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Leonora8 skrev (1 minutt siden):

Litt tidlig med å holde hender på første date vel? 

Jeg har holdt hender på alle første dates jeg har vært på. Men folk er vel forskjellig.

AnonymBruker
Skrevet

Litt spesielt å spørre om det.. 

Anonymkode: 93759...28a

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Litt spesielt å spørre om det.. 

Anonymkode: 93759...28a

Er det det? Er det ikke bedre å spørre om grenser før man gjør noe sånt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var mega betatt av kjæresten min omtrent ved første blikk. Aldri vært så forelska før. Men selv om interessen absolutt var der så tror jeg ikke jeg ville likt å holde hender så tidlig i en relasjon. Det hadde bare vært super rart. Å holde hender er jo en kjæreste-greie. Ikke noe man gjør med en (foreløpig) fremmed person?

Det er noe med den første berøringen,  lengselen etter å bli tatt på, en klem eller et stryk, som gjør at interessen bare vokser mer og mer og mer. Jeg liker å vente med disse tingene. :)

Anonymkode: 9b8be...f1f

• Liker 6
Skrevet

Han var sikkert svett i hendene og kviet seg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har holdt hender på alle første dates jeg har vært på. Men folk er vel forskjellig.

Har opplevd at mannfolk legger armen rundt meg også når vi skal gå når jeg har vært på en første date... så folk er forskjellige. Noen er mer kontakt søkende enn andre. 

Anonymkode: 30322...1b2

AnonymBruker
Skrevet

😳

Spurte du om det - på første date? 

Jeg hadde fått fullstendig spader og bare sett røde flagg hvorenn jeg gikk 🧐

Anonymkode: 892b7...67e

• Liker 7
Skrevet

Mmm ikke nødvendigvis. Personlig syns jeg det å holde hender er ganske intimt, og det er ikke noen seksuell payoff der heller, så for meg er terskelen litt høy for det. Ville føltes veldig rart å holde hender med en kvinne jeg ikke hadde hatt sex med og ikke var i et forhold med, for man sier med det til verden at hun er din, og kanskje også at du er litt tøffel 😆 (mulig den siste der bare er meg). Men som sagt jeg syns det hører litt inni kjærste territoriet mer enn date territoriet. Jeg kan kysse en jente bare fordi jeg hadde lyst og hun var pen, men å holde hender med henne er liksom indikativt på et dypere forhold. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok heller ikke spurt om det, men følt meg litt frem- og ventet litt :) Enig med de som sier at det å holde hender litt mer kjæresteaktig, og sånn sett er jeg enig med daten din at man kan vente litt. 

(Han jeg dater tok plutselig hånden min på andre date, da jeg skulle hente han etter en kveld på byen (ja, han var riktignok full, men det er jo da filteret er borte og man ofte får sannheten mer frem.... likte det veldig godt) 

ts, det å holde hender kommer etterhvert. Noen trenger bare mer tid :) 

Anonymkode: b4357...4ef

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig rart å spørre om på første date!

For min del er det omtrent noe som kommer etter man er sammen og har hatt sex og kjærlighetserklæringer og hele pakken. 

Og jeg er en fysisk person, kan gjerne gå arm i arm med kompisene på vei til byen, men å holde hender er det bare par som gjør i mitt hode.

Anonymkode: acfed...0a4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg visste ikke at å holde hender var så intimt jeg. Men jeg får bare vente med det. Tror jeg venter til han eventuelt starter å holde hender med meg.

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg visste ikke at å holde hender var så intimt jeg. Men jeg får bare vente med det. Tror jeg venter til han eventuelt starter å holde hender med meg.

Jeg elsker når menn vil holde hender første date, om jeg er veldig betatt 🥰 ganske uskyldig i mine øyne

Anonymkode: ef5ef...85a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sist jeg holdt hender med noen, var jeg unge og mamma var redd jeg skulle stikke av i en park 😅

Visste ikke at voksne pleide leie hverandre? 

Anonymkode: cf222...80e

Skrevet

På FØRSTE date? Er du seriøs? Det hadde jeg også sagt nei til, og gitt deg beskjed om at vi ikke kom til å treffes noe mer

• Liker 2
Skrevet (endret)

Å holde hender er minst like intimt som kyssing og sex . Om ikke mer ! 

Og absolutt ingenting man SPØR om. For det blir bare rart....🙃

Kyss og sex er lysst og begjær.  Å holde hender er kjærlighet.  ❤,, så du er litt vel het på grøten....

Endret av Havspeil
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.7.2022 den 17.38):

Eller er det bare hans grenser? Jeg respekterer det fullt og helt men bare lurer på om det betyr at vi ikke har kjemi? Dette er første date og spurte han helt på slutten av daten.

Vær glad han ikke dumpa deg der og da.

Anonymkode: faef0...e68

AnonymBruker
Skrevet

Om en date hadde bedt om det på første date hadde det ikke blitt en date nummer to, det er alt for mye alt for tidlig for meg.

Anonymkode: 1640b...12b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Én ting er å gripe den andres hånd/hender hvis det føles naturlig på første date. Noe annet er å spørre om det - snakk om klein stemning 🙈

Anonymkode: 3a50c...0e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...