AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #1 Skrevet 20. juli 2022 Var lenge siden jeg hadde spist. Veldig flaut og ekkelt. Er det noe msn kommer til å oppleve i forhold? At man bare må regne med det? Anonymkode: 4f180...9bd
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #2 Skrevet 20. juli 2022 Det sa jeg til min mann også. Han kom aldri over det og skilte seg fra meg.. Eller vent, vi er gift enda, han bare gikk på badet for å pusse tenna .. Anonymkode: 8b791...28d 27 4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #3 Skrevet 20. juli 2022 Er man trygg, på hverandre så kan man si slikt, uten at den andre blir fornærmet. Anonymkode: 3b779...d48 9
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #4 Skrevet 20. juli 2022 Da har du det da? Hva hadde du gjort? Ikke sagt noe de kjæresten din og latt han/hun gå sånn? Husk å puss tennene (og tunga!) 😊 Anonymkode: 11de5...fd3 7
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #5 Skrevet 20. juli 2022 Man må jo si ifra om sånt. Både så man selv ikke "lider" i stillhet, og så personen (du) blir oppmerksom på det. Jeg setter pris på at partneren min sier ifra til meg om sånt - på en hyggelig måte, selvsagt. Skulle tatt seg ut om man gikk rundt med dårlig ånde, lukte svette eller ha mat i tenna eller lignende som man ikke merker selv, bare fordi man er supersart og partneren ikke tør å si ifra. Anonymkode: ce13d...1e2 7
Gjest Anonyme-meg Skrevet 20. juli 2022 #6 Skrevet 20. juli 2022 Det er vel bedre at han sier ifra, enn å la deg gå rundt med dårlig ånde? Syntes det er greit at man si ifra til hverandre. Er ikke noe særlig å bli kysset av noen med dårlig ånde.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #7 Skrevet 20. juli 2022 Jeg tok det som et tegn på at han elska meg, den dagen han sa det. Det hadde vært verre om han ikke sa noe. Gjør heller noe med det, ts. Anonymkode: 64ba3...f36 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #8 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tok det som et tegn på at han elska meg, den dagen han sa det. Det hadde vært verre om han ikke sa noe. Gjør heller noe med det, ts. Anonymkode: 64ba3...f36 For mange av oss er det ikke så mye å gjøre enn å begrense kyssingen til rett etter tannpuss. Det er ikke sunt å pusse tenner hele dagen. Anonymkode: c2fc3...b38
kraftwerk Skrevet 20. juli 2022 #9 Skrevet 20. juli 2022 I et forhold så må man regne med ærlighet, ja. Ingenting å bli hysterisk over, tvert imot. Hadde samboeren min sagt det til meg, vel da hadde jeg gått å pusset tennene - hadde vi ikke vært hjemme, så hadde jeg tatt meg en tyggis eller munnspray. Verre er det virkelig ikke, men hvis du er så hårsår at kjæresten din ikke kan være ærlig med deg engang - da burde du få deg en profesjonell samtalepartner, slik at du kan jobbe med selvbildet ditt. 5
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #10 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For mange av oss er det ikke så mye å gjøre enn å begrense kyssingen til rett etter tannpuss. Det er ikke sunt å pusse tenner hele dagen. Anonymkode: c2fc3...b38 Da er det på tide å endre kosthold. Dårlig ånde hvis man pusser tenner og bruker tanntråd jevnlig skyldes i hovedsak enten halsinfeksjon eller fordøyelsesproblemer. Spis bedre mat (råvarebasert, unngå mat man har intoleranse mot), så slipper du det. Anonymkode: b7ceb...485 2
kraftwerk Skrevet 20. juli 2022 #11 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For mange av oss er det ikke så mye å gjøre enn å begrense kyssingen til rett etter tannpuss. Det er ikke sunt å pusse tenner hele dagen. Anonymkode: c2fc3...b38 Ikke sunt? Det er anbefalt å pusse tennene 2-3 ganger om dagen. "Hele dagen" - syntes du høres litt hysterisk ut, ta deg en tyggis eller munnspray. 🙄 Dårlig ånde er discussing, du burde heller takke kjæresten din for å si ifra - hadde du møtt en bekjent for å slå av en prat, så hadde den bekjente husket deg som en med dårlig ånde.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #12 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da er det på tide å endre kosthold. Dårlig ånde hvis man pusser tenner og bruker tanntråd jevnlig skyldes i hovedsak enten halsinfeksjon eller fordøyelsesproblemer. Spis bedre mat (råvarebasert, unngå mat man har intoleranse mot), så slipper du det. Anonymkode: b7ceb...485 Eller mandelstein da. Det lukter hekt forferdelig. Anonymkode: a455a...079 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #13 Skrevet 20. juli 2022 Eksen min sa det til meg som et ledd i å bryte meg ned. Han ville ikke være nær meg fordi jeg hadde dårlig ånde, så at brystene mine var slappe, så at ræva mi var for feit, så håret og bena og til slutt at jeg var ingenting. Hyggelig jævel. Anonymkode: 131e1...13b 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #14 Skrevet 20. juli 2022 Det er vel bedre at han sa fra om det så du fikk pusset tennene dine før du gikk ut av huset og pustet dårlig ånde på andre? Det hadde jeg satt pris på ihvertfall. Selv om det ikke er så kjekt å høre, så er det ihvertfall bedre å "begrense skaden". Som f.eks om jeg har noe hengende ut av nesa eller dopapir under skoen og er på vei ut av døra. VELDIG takknemlig for en heads up 👍 Anonymkode: 39d5a...717
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #15 Skrevet 20. juli 2022 Fortsettelse Husk at dette er ting som kan gjøres noe med enkelt. Og du trenger dermed ikke å ta det personlig. Det hadde vært annerledes om han hadde sagt at nesa di var skeiv. Anonymkode: 39d5a...717 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #16 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Fortsettelse Husk at dette er ting som kan gjøres noe med enkelt. Og du trenger dermed ikke å ta det personlig. Det hadde vært annerledes om han hadde sagt at nesa di var skeiv. Anonymkode: 39d5a...717 Det spørs hva det er. Hos meg er det ingen enkel løsning, så her er det kun kyssing på munnen rett etter tannpuss morgen og kveld Anonymkode: c2fc3...b38
Blåjojo Skrevet 20. juli 2022 #17 Skrevet 20. juli 2022 Om du snur tankegangen din litt og tenker på at han sa det av omsorg og ikke for å være ekkel, så blir livet så mye enklere å leve🥰
Trolltunge Skrevet 20. juli 2022 #18 Skrevet 20. juli 2022 Det har vi sagt til hverandre mange ganger, når det er slik. Bedre det enn å ikke si fra. Synes det er en helt naturlig ting å si fra om i et forhold, uansett om det kan løses med en tannpuss, eller betyr "orker ikke kysse deg til den hvitløks-/whisky- ånden er borte". Det blir som regel sagt med smil og latter, for det er jo helt naturlig å ikke ha god ånde bestandig. Samme med "Du trenger en dusj!".
Mezzosoprena Skrevet 20. juli 2022 #19 Skrevet 20. juli 2022 Det sier vi til hverandre titt og ofte, slik at den som har dårlig ånde slipper i "drite seg ut" når man treffer andre folk som man ikke er så nær som kjæresten/mannen.
herremann Skrevet 20. juli 2022 #20 Skrevet 20. juli 2022 Bruk tanntråd Puss tenna Skrubb tunga Sjekk mandler for mandelsteiner Skyll med munnskyll Gratulerer, du har nå en ren og luktfri munn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå