AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #1 Skrevet 20. juli 2022 Joey, som hadde et overfokus på sex og stadig hadde nye partnere. Lurte damer til seng for så å ghoste dem, og ville aldri slå seg til ro. Min teori er at det er de samme typene som får mange damer i dag, bare at de skjuler intensjonene sine bak hyggelig og sjarmerende fremtoning med lovnader om noe seriøst. Vi kan tydelig se dette av de mange damene som lar seg utnytte, blir alenemødre og klager på at de aldri får forhold. Så hvis du ikke liker karakteren Joey fra Friends, mener han er utdatert, sjåvinistisk osv.. Hva gjør du for å unngå slike typer i 2022? Anonymkode: 0856a...acd
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #2 Skrevet 20. juli 2022 Ser rett gjennom slike menn, og holder meg unna😅 Chandler og Ross er uansett kjekkere😉 Anonymkode: fcec3...3b1 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #4 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ser rett gjennom slike menn, og holder meg unna😅 Chandler og Ross er uansett kjekkere😉 Anonymkode: fcec3...3b1 Hva med Gunther? Anonymkode: 0856a...acd
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #5 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva med Gunther? Anonymkode: 0856a...acd Gunther døde nylig. RIP. Anonymkode: 2b200...b37 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #6 Skrevet 20. juli 2022 Elsker Joey - i serien! Selv om han er player, så ser man jo at også playere blir oppriktig forelsket og finner ro til slutt (Rachel, selv om det ikke varte og de fant ut de var bedre som venner). Faller ikke for playere selv så trenger ikke unngå, merker fort hvilke typer de er, og har nok funnet meg en real Chandler på ekte 😂 Anonymkode: fac3b...fb1 1
Vaffelhunden Skrevet 20. juli 2022 #7 Skrevet 20. juli 2022 Han ville vel vært mer akseptert i dag uansett. Før skulle man liksom holde seg unna playere. Nå er det mer erkjent at de har sin nytte de også.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #8 Skrevet 20. juli 2022 Vaffelhunden skrev (4 minutter siden): Han ville vel vært mer akseptert i dag uansett. Før skulle man liksom holde seg unna playere. Nå er det mer erkjent at de har sin nytte de også. Hvordan da? Anonymkode: 0856a...acd 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #9 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Gunther døde nylig. RIP. Anonymkode: 2b200...b37 Burde han ikke ha endt opp med Rachel? Anonymkode: 0856a...acd
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #10 Skrevet 20. juli 2022 36 minutter siden, Vaffelhunden said: Han ville vel vært mer akseptert i dag uansett. Før skulle man liksom holde seg unna playere. Nå er det mer erkjent at de har sin nytte de også. Nytte? Playere leker med andre menneskers følelser. Mer destruktivt, vil jeg si Anonymkode: c440e...027
Meltzer Skrevet 20. juli 2022 #11 Skrevet 20. juli 2022 Vaffelhunden skrev (5 timer siden): Han ville vel vært mer akseptert i dag uansett. Før skulle man liksom holde seg unna playere. Nå er det mer erkjent at de har sin nytte de også. "Han ville vel vært mer akseptert i dag uansett." ? I hvilken verden lever du? Metoo ville aldri kunne akseptere en karakter som Joey 3
Gjest AprilRyan Skrevet 20. juli 2022 #12 Skrevet 20. juli 2022 Jeg har aldri likt sånne typer så gjør ingenting for å unngå dem. Stoler på min egen magefølelse og på hvordan han er. Jeg er for kjedelig for playere uansett. Men synes han var morsom i serien. Jeg synes ikke at han var særlig kjekk. Om jeg skulle likt noen i serien så måtte det vel blitt Chandler eller kanskje Ross, men synes Ross var litt irriterende til tider.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #13 Skrevet 20. juli 2022 Joey i 2022 er dessverre cancelled Anonymkode: d35ab...2eb 1
Måneskinn Skrevet 21. juli 2022 #14 Skrevet 21. juli 2022 (endret) Morsom type, men jeg tenkte noen ganger : herregud så dum! Bare på det alene kom han ofte til kort noen ganger, selv om han var snill og ganske fin. Det er som Rachel sa til han en gang " thank god you're pretty!" (for det var kanskje ikke så mye bunn der) Endret 21. juli 2022 av Måneskinn
Cuntzilla Skrevet 21. juli 2022 #15 Skrevet 21. juli 2022 Syntes alltid det var Ross som var mest toxic av de gutta, og jeg tror flere kvinner her kan skrive under på at såkalte "nice guys" kan vise seg å være hundre ganger verre enn den såkalte playeren. 5 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #16 Skrevet 21. juli 2022 Snille menn er slemmingene Anonymkode: b3a35...869
17.11 Skrevet 21. juli 2022 #17 Skrevet 21. juli 2022 2 minutter siden, Cuntzilla said: Syntes alltid det var Ross som var mest toxic av de gutta, og jeg tror flere kvinner her kan skrive under på at såkalte "nice guys" kan vise seg å være hundre ganger verre enn den såkalte playeren. Tenkte nøyaktig det samme. Joey er i det minste morsom, Ross er mer typen som gir meg flashbacks til fucka ekser og andre kuler jeg har klart å unngå, og til tider har det vært ubehagelig å se karakterutviklingen hans, selv om jeg vet det bare skal være humor 😅 4
Gjest Athena Catalina Skrevet 21. juli 2022 #18 Skrevet 21. juli 2022 Han var morsom, men litt enkel.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #19 Skrevet 21. juli 2022 Cuntzilla skrev (7 minutter siden): Syntes alltid det var Ross som var mest toxic av de gutta, og jeg tror flere kvinner her kan skrive under på at såkalte "nice guys" kan vise seg å være hundre ganger verre enn den såkalte playeren. Han er Dart Vader på skillsmisse-planeten. Anonymkode: fb15b...023 2
Cuntzilla Skrevet 21. juli 2022 #20 Skrevet 21. juli 2022 17.11 skrev (6 minutter siden): Tenkte nøyaktig det samme. Joey er i det minste morsom, Ross er mer typen som gir meg flashbacks til fucka ekser og andre kuler jeg har klart å unngå, og til tider har det vært ubehagelig å se karakterutviklingen hans, selv om jeg vet det bare skal være humor 😅 Ja, jeg er ikke en som blir #triggered av å se Friends og hater karakteren Ross, jeg ser humoren, men han er den verste av dem. Han er litt usikker på egen maskulinitet, nedlatende, sjalu og selvopptatt/selvmedlidende, ting jeg har vært borti og anser som store, røde flagg. Joey er nå iallfall en snill fyr som er trygg i egne sko og virker ikke å ha samme behov for å kontrollere kvinner. Det blir veldig generaliserende, men det er på denne måten at den "snille" mannen kan være mer sjåvinistisk enn han som er litt ekstra glad i damene. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå