AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #1 Skrevet 20. juli 2022 Jeg skal ha hjemmekontor 2-3 dager i uken. Må være på kontoret senest klokken 10 de andre dagene har jeg fått beskjed om. Er det greit å reise med tog til byen? Jeg vet at det blir dyrt å kjøre bil hele veien + parkering. Men jeg foretrekker uansett toget. Det skal vel bli raskere tog i fremtiden? Og jeg og mannen er veldig interessert i området. Er Dette huset virket spennende. Og til prisen for en leilighet i Bjørvika😄 https://www.finn.no/eiendom/nybygg/prosjekt?finnkode=262818583&sort=PUBLISHED_DESC Anonymkode: ee7a4...8e4
enkefru Skrevet 20. juli 2022 #2 Skrevet 20. juli 2022 Det prospektet der er ved Hamar, så det blir jo litt lang vei ja... Tenker de fleste her trodde det var Bekkelaget i Oslo, ikke oppi der 😅 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #3 Skrevet 20. juli 2022 Var det du som lagde de "morsomme: trådene om Skillebekk og Frogner også? Anonymkode: 69773...ebb 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #4 Skrevet 20. juli 2022 Fjugur skrev (3 minutter siden): Det prospektet der er ved Hamar, så det blir jo litt lang vei ja... Tenker de fleste her trodde det var Bekkelaget i Oslo, ikke oppi der 😅 Haha - ja, har en venninne som bor på Bekkelaget og jobber i Bjørvika, hender seg hun går til jobb så jeg så liksom ikke problemet 😂 Anonymkode: 15345...dc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå